ارتباط من و رابرت اسكوبل

احتمالا تاكنون نام رابرت اسكوبل را بارها شنيده‌ايد! اگرهم نشنيديد زياد ناراحت نباشيد!!  163944864_5bcea9673b_mاين اقا يك ورژن غربي از معتادان اينترنتی است.( وبلاگ ايشان تا مدتها به صورت scoblizer.wordpress.ocm بود و اكنون كه بصورت دات كام درآمده بازهم بر روی وردپرس دات كام است.).خانم اين آقا، يك نام ايراني دارد و يك كوچولو هم دارد كه اسم او هم ايراني مي‌زند: milan.در مورد اهميت اين شخص در وب همين‌قدر بدانيد كه معروفترين شخصيتهای وب، افتخار دوستي و آشنايي با او را دارند و هرگاه او يك لينك ناقابل به يك وبلاگی مي‌دهد، وبلاگ مربوطه از ترافيك بازديدكننده منفجر مي‌شود.

چند وقت قبل يكي از دوستان رابرت اسكوبل شوخي جالبي با او كرد.سعي كرد در قالب يك چارت نشان دهد كه در مغز رابرت اسكوبل چه چيزهایی جريان دارد.حاصل نمودار زير شده است:Scoble

توضيح آنكه توييتر، ديگ ، فيس‌بوك، جايكو، پونس سايتهای وب هستند و سيگيت يك شركت است كه رابرت با انها همكاری مي‌كند.پودتك محل كار اوست و صد البته «ميلان كوچولو» هم فرزند او.

حالا سوال من اينه: اگر بخواهيد يك چارت برای مغز من طراحی كنيد، بنظرتان چه چيزهایی در ان خواهد بود؟؟

پ.ن: اينهم توصيف دكتر مجيدی از مغز معيوب ما!! باور بفرماييد تا ساعتها داشتم مي‌خنديدم.دكتر جان عالي بود! بينهايت از لطف شما ممنونم.ig8uh786zmvwujx2eifn

27 دیدگاه »

  1. هی you said

    وبلاگ خوبی داری ولی زیادی دیگه داری خودت رو تحویل می گیری

  2. سیاه said

    دکتر جون برای حفظ آبروی خودت از پرسشت صرف نظر میکنم، 🙂

    خیلی مخلصیم

  3. پیغام خطای 404 😀
    (شوخی)

  4. سروش روحبخش said

    خب…ساعت پنجم با وردپرس و چشمان پف کرده!
    فعلن که قید وردپرس نرم افزاری را زدیم و به همین بلاگ اش بسندیدیم
    دو مشکل اساسی : بلاگرول و انتقال مطالب
    ببینم ایا ما را نیز معتاد خواهید ساخت یا خیر

  5. shahab said

    agha ye elam e komak mikham ke kheili khub mishe age tuye ye post mon’akes esh konin…microsoft office e 2007 ro ke nasb kardi hatman…(albate ini ke mikham begam tuye 2007 ham bud..monteha in tu kheili khoshgel tar shode..) ye estelam mikham bezari tu bloget khatab be extention nevisa ye irani..khastam age beshe extention e clip to one note e microsft( ke kheili khoshgele ensafan..) ro benevisan ( yani edit konan…chon version e 1.5 esh hast tu internet…) kheili mamnun misham…
    babat e pinglish ham bebakhshid..computer e khodam nist keyboard e farsi nadaram alan…
    ba tashakkor

  6. bizbloger said

    وردپرس، وردپرس فارسي، وب2، همستر ها!

  7. میثم said

    سلام دکتر.
    چند روزی بود نیومده بودم اینجا، قالب جدید مبارک

  8. جناب مزیدی
    مشتاقانه منتظر چارت (چارت‌هایی) که دوستان طراحی خواهند کرد، یا اینکه خواهند نوشت، می‌مانم. اما من اگر بخوام چارت طراحی کنم بلد نیستم. فقط می‌تونم بگم که:

    امیدوارم جسارت نشه

  9. جناب مزیدی
    مشتاقانه منتظر چارت (چارت‌هایی) که دوستان طراحی خواهند کرد، یا اینکه خواهند نوشت، می‌مانم. اما من اگر بخوام چارت طراحی کنم بلد نیستم. فقط می‌تونم بگم که:

    امیدوارم جسارت بحساب نیارید

  10. mrgeladiyator said

    سلام.
    یه چند وقتی با وب شما آشنا شدم. ولی هیچ وقت حس و حال نظر دادن نبود. الانم همه عظمم و جذب کردم تا مظر دادم.
    خیلی وب پر محتوا و جالبی دارید( ابته در نوع خودش).
    موفق باشید. 😉

  11. ای بابا هیچ کس چرا کسی برای تو چارت درست نکرده. جسارتا ، چارت شما با طراحی من:

    گرچه بعضی جاهاش شوخی است ولی بعضی جاهاش هم بسیار جدی است!!

  12. mhmazidi said

    توصيه اكيد مي‌كنم حتما چارتی كه دكتر برای من كشيده ببينيد!! فوق العاده است!

  13. […] مزیدی – یک مغز شهر چند کشیدن چارت مغزی دکتر مزیدی کاری بسی سخت است لکن ما کشیدیم تا به جهانیان بگوییم : […]

  14. […] مزیدی – یک مغز هر چند کشیدن چارت مغزی دکتر مزیدی کاری بسی سخت است لکن ما کشیدیم تا به جهانیان بگوییم : […]

  15. hamedmalek said

    انگار وقتی داشتم روی چارتت کار می کردم اون یکی دکتر نوار مغزیتو واست کشیده !
    اما اگه فکر کردی این باعث میشه که من بی خیال بشم ، خوب اشتباه کردی :دی
    http://hamedmalek.wordpress.com/2007/09/27/mazidi/

  16. amin said

    اعتراف میکنم چیزی که دکتر مجیدی عزیز ترسیم کردن ۹۰ درصد با ذهنیت من از شما برابره ! 😀
    منتها من اگه بودم اون قسمت زنان رو به سقف می چسبوندم :
    D 😀
    و البته همسترها هم باید بالاتر از اوپن سورس میشدن 😀 😀

  17. amin said

    میگم دکتر اون مشکلت با اوبونتو رو هم اینجا بنویس تا کمک کنیم 😀

  18. ای بابا دکتر مثلا شما هم
    من ستون مریزهای دکتر هم اضافه میکنم منتهی توی تصویر دیده نمیشه 😀 از بسکی دکتر به شغلشون اهمیت میدن

    الته شاید هم دکتر روابط جنسی هستند

  19. البته دكتر مجيدي بهتون حال دادن ، وگرنه ستون بخش زنان از نمودار ميزنه بيرون ! اسم وبلاگ شما رو باس گذاشت » زن نوشت 2″ 😀

  20. afshinm said

    آی دلم/بسیار خنده نمودم

  21. lukadium said

    از همین جا بر انگشتان دکتر مجیدی به خاطر این انسفالوگرام ( EEG ) دقیق دکتر مجیدی بوسه می زنم! ولی فکر میکنم مقیاس محور عمودی باید لگاریتمی باشه 😉

  22. lukadium said

    ببخشید منظورم از دکتر مجیدی دوم دکتر مزیدی بود!!

  23. محمد said

    فکر کنم که آقای اسکوبل از عرق خورهای حرفه‌ای هم باشند(به سر و صورتش نگاه کنید)

  24. veroneeque said

    ما چارت نمی کشیم…ترجیحا شفاهی عرض میکنیم…یا شایدم کتبی! اما بسی لذت بردیم اساسی!

  25. مهدي مصطفايي said

    سلام دکتر ، من تازه به ورد پرس مهاجرت کردم و از بلاگرهای باسابقه بلاگفا ام ، حالا نمیدونم اینجا روال کار چه طوریست تا بتوانم وارد حلقه یاران وردپرس بشم .

    لطفا بنده را هم حمایت و راهنمایی کنید ، چون تا اینجا که شندیم شما شیخ این دیر اید !

    با سپاس

  26. البته دکتر جان این دقایق را اگر با هم جمع کنید از 24 ساعت بیشتر میشه هاااااا

  27. […] شده زیر اجتماعی, زنان, قطعات وقتي كه مطلب مربوط به چارت ذهني رابرت اسكوبل را مي‌نوشتم، با توجه به طنز بودن فضای كار انتظار […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

