بازهم گوگل ریدری ديگر

در اينكه گوگل ريدر يك شاهكار در عرصه وب هست هيچ شكي نيست.اما بعضي قسمتها در ان بدجور روی اعصاب من است.يكي از انها نبود امكانات «شبكه اجتماعی» است و همچنين كم بودن گزينه‌های «sharing» . به همين دليل است كه رقباي گوگل ريدر كه در اين زمينه فعال باشند را بسيار دوست دارم(نمونه قبلي : fastladder بود.)

يكي از انها را كه امروز كشف كردم  feedeachother است.واقعا ايده «فيدايچ‌آدر» ( كه من زين پس ان را فيديچ خواهم گفت) بسيار جذاب است.

بصورت خلاصه شما مي‌توانيد تصور كنيد كه امكانات گوگل ريدر با فيس‌بوك پيوند خورده باشد.يعني همانند گوگل ريدر مي‌توانيد فايل opml (همان ليست فيدهایی كه اكنون در فيدريدر خود داريد) را به فيديچ وارد كنيد.در كسری از ثانيه آنها را پيدا مي‌كند.تا اينجا هيچ تفاوت خاصي با گوگل ريدر ندارد.اما… اما از اينجا به بعد … حالا من يك پروفايل دارم كه در آن عكس من به همراه نكات اضافي ديگر آمده است: ليست آخرين فيدها و وبلاگها و وبسايتهایی كه به فيديچ اضافه كرده‌ام- ليست دوستانم در فيديچ- ليست كساني كه من و فيدهای من را دنبال مي‌كنند و …  و در يك كلام تمام امكاناتی كه از يك «شبكه اجتماعی» مثل فيس‌بوك انتظار مي‌رود.حالا شما مي‌توانيد من را به ليست دوستان خود اضافه كنيد و همين‌طور شبكه خود را گسترش دهيد.

نتيجه: با افزايش دوستانم در فيدايچ، من هر روز مي‌توانم مطالب جديد و وبلاگهای جديد -و صد البته پرمحتوا و باب ميل خودم پيدا كنم.

اگر به فيدايچ وارد شديد مي‌توانيد من را در اين ادرس بيابيد.در همانجا مي‌توانيد ليست فيدهایی كه اكنون در فيدريدرم دنبال مي‌كنم را ببينيد. در قسمت تنظيمات مي‌توانيد تغييرات دلخواه خود را وارد كنيد.

پاسخی بگذارید

