تقديم به وبلاگ‌نويسان تنبل

در طول دوره وبلاگ‌نويسي ممكن است بارها پيش آيد كه حوصله نداشته باشيد وبلاگ بنويسيد.ولی خوانندگان شما حوصله-موصله سرشان نمي‌شود!! آنها هر وقت به وبلاگ شما مي‌ايند بايد مطلب جديد داشته باشيد وگرنه كامنت‌دونی شما را با گوجه و تخم‌مرغ گنديده پرخواهند كرد!! حالا چاره چيست؟ خيلي راحت مي‌شود سرشان كلاه گذاشت.چه جوری؟wordpresstumlrintegration

اگر شما يك وبلاگ شخصي داشته باشيد كه بر روی ان وردپرس نصب كرده باشيد، خيلي كارتان راحت مي‌شود. كافی است از اينجا يك پلاگين برای وردپرس بگيريد.آن را نصب كنيد.در داشبورد وبلاگ شما يك گزينه اضافه مي‌شود؛ ديگر اينكه يك بوكماركلت به مرورگر اينترنتی شما اضافه مي‌گردد.  كار اين پلاگين چيست؟

اين پلاگين از سايت محبوب و دوست‌داشتني تامبلر استفاده مي‌كند.تامبلر سايتي برای ميكروبلاگينگ(يا كوچولو نويسي!! ) است. اكنون شما در هنگام ولگردی اينترنتی(وبگردی سابق) به يك مطلب جالب برمي‌خوريد.حوصله هم نداريد كه امروز مطلب خاصي برای وبلاگتان بنويسيد.بهترين كار اين است كه همين مطلب جالب را كپي-پيست كنيد به وبلاگ خودتان!! تنها كافی است در همان صفحه بر روی بوكماركلتِ تامبلر ِ مرورگر خود كليك كنيد.يك صفحه پاپ-آپ باز مي‌شود و متن مورد نظر از همانجا به وبلاگ شما منتقل مي‌شود! به اين كار مي‌گويند:  re-blogging.

به همين سادگي!! هم دل خوانندگان خود را شاد مي‌كنيد، هم ان وبلاگ نويس گمنام را ذوق مرگ مي‌‌‌كنيد كه مطلبش را در وبلاگتان  re-blog كرديد و همين اينكه آبرومند است و به شما كپي-پيستر نمي گويند و از همه اينها مهمتر حس زيباي تنبلي شما به ميزان زيادی ارضاء مي‌شود.  پس درود بر تنبل‌های جهان ( از جمله: خودم!!).

منبع

14 دیدگاه »

  1. grayidea said

    اين صحبت شما تبليغ واضح رعايت نكردن حق كپي رايت است!!!

  2. به وبلاگ شما در «آپادانابلاگ» لینکیده شد.

  3. میلاد said

    تند تند آپدیت کنیم میگن چه قدر بیکاره !!
    دیر دیر آپدیت کنیم میگن چه قدر تنبله !!
    ما به کدوم ساز باید برقصیم آخرش ؟؟ به نظرم کپی پست اصلا فایده نداره حتی با ذکر منبع . اتفاقا نشاندهنده گشادی اسفنگتر بیرونی وبلاگ نویس است 🙂

  4. با مطلبی جلب تحت عنوان نخبه گان ایرانی صنعتIT جهان آپدیتم مطلب خوبیه پیشنهاد می کنم بخونیش!

  5. MMahdi said

    ای ناقلا پس تو دل مارو این طوری به دست می یاری.

  6. ميم said

    وای چقدر به درده من میخوره .مرسی

  7. Farbod/فربد said

    آقا این چه جوری نصب میشه؟

  8. mhmazidi said

    @ ذهن خاكستری: نگرانی شما را درك مي‌كنم.اما بايد توجه داشته باشيد كه re-blogging با كپي-پيست كردن(عدمرعايت كپي رايت) زمين تا اسمان فاصله دارد. به مطالب وبلاگ لايف هكر نگاهی بياندازيد.
    @ ميلاد جان بازهم مي‌گم كپي-پيست با re-blogging بسيار متفاوت است.
    @ ميم و فربد عزيز: اين امكان تنها برای كساني است كه وردپرس را بر روی هاست شخصي نصب كرده باشند.روش نصب را مي‌توانيد در همان لينك مربوطه و منبع و سايت وردپرس بيابيد.

  9. mychamber said

    ایول دودره بازی!!

  10. مهدی said

    من یکی که کارم اصلاً همینه ؛
    – مطالب را از سایتهای مختلف جمع آوری میکنم
    – اگر نیاز به ویرایش داشته باشه ویرایشش می کنم
    – لینکهای مرتبط را به متن اضافه میکنم
    – سعی میکنم از عکسهای مناسب تر ، باکیفیت تر و بهتری نسبت منبع خبر استفاده کنم
    به این ترتیب اکثر پستهای من «مونتاژی» هستند ( با کپی-پیست فرق داره ، چون روشون وقت میگذارم و به ارزش متن اضافه میکنم )
    البته ناگفته نمونه یه سری از پستهام هم نتیجه تحقیقات خودم هستند و بیشتر جنبه «تولیدی» دارند.
    حالا دکترجون من Blogger هستم یا Re-Blogger ؟

  11. میلاد said

    Re-Blogging رو هنوزم من یک تنبلی تابلو حساب می کنم
    یا یک وبلاگ کاملا باید Re-Blogging کنه کل مطالب رو یا اینکه کل مطالب از خودش باشه

  12. webdozd said

    :)) فکر کنم این خوراک من باشه :))

  13. فکر کنم برای کار دیگه ای فایده داشته باشه.

  14. REZA said

    http://www.tumfa.com
    اینم تامبلر فارسی 😐

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

