800 عكس از بانو يانگوم

                               تعداد عكسها مرتب اضافه خواهد شد

بدو بدو بدو! هرچی عكس از يانگوم مي‌خوای بيا اينجا. چرا الكی وقت‌تو تو اينترنت تلف مي‌كني؟ من همينجا يك لينك واستون مي‌گذارم كه برين حالشو ببرين. روی لينك زير كليك كنيد.مي‌رين تو يك صفحه بعد روی اولين عكس كليك كنيد تصويرها در اندازه‌های اصلي مي‌اد.اكثرشون بزرگن.همش مال شما. اينم لينك:

                                      360 عكس از بانو يانگوم

لينك‌های مكمل:(اضافه شده‌اند)

340 عكس ديگر از يانگوم

17 عكس از بانو يانگوم

26 عكس ديگر از بانو

20 عكس مكمل از بانو

42 عكس از بازيگران

 

پ.ن ا: اميدوارم اين لينكها هم از يك طرف موجب خوشنودی هواداران بانو يانگوم بشه و هم از طريق همين بانو، سيلي از كاربران اينترنتی ما با سرويس «پيكاسای گوگل » آشنا بشن.

پ.ن 2: به اين مي‌گن استفاده ابزاری از بانو يانگوم جهت تبليغ پيكاسا!!

پ.ن 3: اگر بازهم مجموعه تصاويری از بانو يانگوم در پيكاسا هست كه اينجا ايندكس نشده لطفا اطلاع دهيد.(فقط پيكاسا )

69 دیدگاه »

  1. نی من تنها کشم تطاول زلفش:
    http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=34022

    هر چند که «باغ تفرج است و بس ، میوه نمی دهد به کس. جز به نظر نمی رسد ، سیب درخت قامتش»:
    http://uk.youtube.com/watch?v=3GIZ4fxpnsI

    کیس از این بهتر؟ هم همکار فرزانه ، هم مطیع و سر به زیر بر خلاف …(بگذریم) و از همه مهمتر آشپز ماهر!

    نمی‌دونم چرا جدیدا وبلاگت را می‌بینم ، کامنتم می‌یاد.

  2. با مطلب :رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجو گر بر چه اساسی است؟ به روزم مطلب جالبی بود!

  3. rooznote said

    راستش ازاین یانگوم زیاد شنیدم ولی توفیق زیارت سریالشنصیب منم نشده؟!ولی خدا پدر مادرشو بیامرزه که انگاری حس «اوشین «دوستی ملتمون دوباره زنده کرده
    اوشین؛هانیکو؛یانگوم؛؟
    به روزم

  4. احسان said

    آقاي دكتر زرد ميزني D:
    ولي مسلما هيتت ان برابر ميشه با اين پست :))

  5. محمد said

    چندوقت پیش رفته بودم دندانپزشکی، خانم دکتر و منشی‌اش تمام طول یک ساعتی را که دستش تو حلق من بود داشتند قسمت دیشب را برای هم تعریف می‌کردند، حالا جالبه که هر دو هم فیلم را کامل دیده بودند و چیزهای تکراری به هم می‌گفتند و کیف می‌کردند!
    بجز چند قسمت اول دیگه ندیدمش ولی همون موقع در رابطه با جاذبه‌های بصری قضیه نوشته بودم و کلی جذبه گوگلی پیدا کرده بود!

  6. دکتر این خودتی؟ هک نشدی؟

  7. maryamss said

    سلام.من فقط می دونم یه چیزی تو مایه های اوشین خودمونه.یه بار خواستم ببینم از مدل بستن موهاشون لجم گرفت دیگه ندیدم.راستی رفتم این پیکاسا رو امتحان کنم دیدم مثل اینکه یه بار توسط خودم کشف شده بود.سرویس جالبیه

  8. Mehran said

    ببین این یانگوم چقدر معروف شده تو وبلاگ مزیدی هم راه پیدا کرده !!!! :دی
    راستی شنیدم میخواد با آمیتا باچان بیان ایران ؟!؟!؟! دوتا :دی

  9. Mehran said

    در مورد داستانشم:
    اوشینو که دیده بودی ؟ کازابلانکا رو چطور ؟ آن شرلی چی ؟ قیصر هم که دیدی ؟!!!
    خوب حالا داستان همه اینا رو با هم مخلوط کن (نمک و فلفل به مقدار لازم!!!) میشه :
    «جواهری در قصر» !!! :دی

  10. mylightnight said

    خدا خفه ات كنه! نمي شد با جرج كلوني پكاسا رو معرفي ميكردي؟ هم خير دنيا داشت هم بازم خير دنيا!

  11. myminimals said

    در هرصورت من که ازش بدم میاد :دی

  12. واقعا که!!!
    نمی شد یه جور دیگه تبلیغات کنید که اینقدر…
    این همه بازیگر خوشگل آخه باید بیای بچسبی به یانگوم!!!
    نه واقعا فکر میکنی کسی که دنبال عکس یانگوم میگرده براش پیکاسا مهمه؟!!!

  13. میلاد said

    من یک بار تو وبلاگم نوشتم یانگوم فقط روزی 100 تا از گوگل میومدن !!! اصلا تابلو نیست که هدف شما چی بوده 🙂
    همون پیکاسا منظورمه 🙂

  14. mohsen said

    نظر احسان تایید میشه!
    ولی خدا وکیلی دکتر طمع کار خوبی نیست :دی

  15. takpesar said

    سریال بی نظیزیه البته از نظر من فقط این چند قسمت آخر خییل تند داره جلو میره ولی بهر حال عکس ها جالب هستن..ضمنا میشه تو ایران بود و یانگوم رو ندید؟

  16. دکتر جان نظیر نداری! 🙂

  17. حميد said

    salam man hich nazary nadaram

  18. هادي said

    خوب بود…

  19. امير ارسلان نامدار said

    من از اينكه اسم هر نفر لينك ميشه به سايتش خوشم اومد.ولي نمي دونم چرا واسه بعضي ها عمل نمي كنه.

  20. سلام: اينم تلاش مجدد.

  21. negin_metalllllllllllllll said

    baba khafan

  22. ياسين said

    يانگوم اگر ايراني بود …نمي شود.

  23. behnoosh said

    seryale jalebiye vali eykash mishod gesmataye sansor shodash ro ham neshon midadan bye

  24. khob bod vale faghat gazbe mokhatabesh khobe e khobe degasham ene ke hads zade nmeshe

  25. ghazat

  26. مهسا said

    سلام.نظري ندارم.خواستم منم باشم.

  27. نسيم said

    سلام .من دوست مهسام .منم نظري ندارم.

  28. خلاق said

    بسيار جالب است

  29. سارا said

    اينكه يانگوم تو ايران معروف شده اصلاً چيز تازه اي نيست، كاش ايرانيها هم به جاي اينكه فيلمهاي غم انگيز وفقيرانه اي كه از وضع ايران نشون ميدن و مي فرستند به جشنواره هاي بين المللي يك سريال اينجوري مي ساختن تا مردم كشورهاي ديگر را با تمدن ايران باستان آشنا كنند،ولي حيف …

  30. mina said

    آفرین به همتون. با اعلام براعت از رویت یانگوم سعی ردین ثابت کنین جزو طبقه روشنفکر جامعه اید.در حالیکه اگه بودید حداقل یه با میدیدینش که بفهمیدمردمتون چیو دوست دارن.(هر چند که همتون می بینینش فقط یواشکی)

  31. يانگوم said

    يانگوم سريالي تخمي تخيلي كه پاياني مسخره دارد و همه چيز هم الكيه تازه اگه واقعيت تخيلي هم داشت بي مزه بود
    حالا عده اي بيكار سر كار رفتن

  32. سلام داداش مزيدي
    مطلب رو کپي پيست کردم با کپي رايت 🙂

  33. مهيار said

    سلام
    تعداد عكسها 304 تا شده اند

  34. هادي.ر said

    خيلي حال كردم. دمتون گرم.اي ول

  35. نرگس بابایی said

    من نمی دونم که چرااینقدربعضیهاازیانگوم بده شون میاد؟ولی خداییش خیلی بی انصافند.

  36. […] وب‌لاگستان پارسی، دکتر مزیدی عزیز برای تبلیغ پیکاسا یک پست در مورد عکس‌های این یانگوم نوشت که من‌هم یک نظر آن‌جا […]

  37. […] وب‌لاگستان پارسی، دکتر مزیدی عزیز برای تبلیغ پیکاسا یک پست در مورد عکس‌های این یانگوم نوشت که من‌هم یک نظر آن‌جا […]

  38. Soheyl said

    دمتون گرم خيلي عكس هاتون خفن بود

  39. SH.USA said

    عكسات مامان بود

  40. sayed said

    سلام خوب بود

  41. st36 said

    سلام بد نيست

  42. st36 said

    بدنيست

  43. سحر said

    خوشا به حالتون سر خوشها

  44. سعيد said

    بابا شماهم خيلي بيكاريد چي ايول داش گوروتو من دلم خش اوميت ككايل

  45. omid said

    man ke hanoz nadidammmmm

  46. hossein said

    salam kheyli mamnoon az sayetetan amma aval begzar bebinim baedan nazar bedim
    hossein3320

  47. فرنوش said

    خيلي مضخرفه

  48. فردین said

    سلام خیلی خوب بود
    ببین من دنبال یه دختر خوب میگردم که دوستم داشته باشه کمکم کنید قربان شما

  49. ستاره said

    سایتتون خیلی خیلی مضخرفه

  50. وحید said

    جالب که این خانم‌های اخیر حتی بلد نیستند بنویسند مزخرف! نمی‌دانم اگر سایت (همان وب‌لاگ) خیلی مزخرف هست چرا به خودشان زحمت می‌دهند و جستجو می‌کنند و به این‌جا می‌رسند و نگاه می‌کنند و زحمت نظر دادن را هم می‌کشند. من اگر ببینم چیزی به نظرم مزخرف هست اصلا به خودم زحمت این کارها را نمی‌دهم.

  51. […] و خانم‌ها (مخصوصا خانم‌ها) خواهش می‌کنم بروید و به این بنده خدا کمک کنید، خب گناه دارد بنده خدا. خب فقط دنبال یک دختر […]

  52. saman said

    ببخشید کجای این عکسها خفن بود؟

  53. تارا said

    چششمام ضعیف شده چرا مناین جا عکسی نمیبینم؟

  54. shadi said

    ma ke chizi nadidim vali labod khob bode ke hame raftan didan. baba dasteton dard nakone.

  55. انوشیروان said

    ایران باستان انقدر چاخان کردند که ما هم که الان توی قبریم واون زمان بودیم باور مون شده که احمق های پیشرفته ایی بودیم وخبر نداشتیم.مثل شکاف رستمی(سزارین)

  56. JOOJOO said

    سلام. دیشب یانگوم رو دیدید؟ من دیدیم دلت بسوزه!!
    شما گفتید نظر بده منم خبر دادم کار بدی کردم؟؟؟

  57. shahzad said

    سلام :
    سريال جواهري در قصر به نظر من بهترين فيلم بود چون كه بانوي يانگوم با مشكلات خوب كنار مياددر ضمن خيلي سخت كوش است .

  58. hh1 said

    يانگوم تموم شد

  59. بهزاد said

    یانگوم عشق من است . او را بیش از حد انتظار دوست دارم .دلیلش را خودم هم نمی دونم .شاید به خاطر چهره معصومانه اش باشد ولی فقط این را میدانم که بسیار مشتاق دیدارش هستم و افتخار می کنم که یکی از طرفداران او هستم اما گمان نکنم که کسی تو جهان مثل من یانگوم را دوست داشته باشه چون عشق من به یانگوم یک عشق پاک است. شاید شما هم باور نکنید امه مهم نیست

  60. رضا said

    مامان بود .به ایمیلم بفرست

  61. علی said

    خاک تو سر ایران که کشور های دیگر فیلمهایی می سازند که دیگر کشورر ها عاشق انجور فیلم ها هستند یا مثل اون…خلی که میگه عاشق یانگوم است اگر اینجور باشه فیلم امپراتور دریا هم باید طرفدار داشته باشه

  62. رعنا جودت said

    ايران داراي تمدن بسيار غني وقديمي است وهزاران رويدادهاي مهم واشخاص بزرگ در تاريخ ما وجود دارد وداستان هاي غني وسرشار از مضامين انساني دران نهفته است ولي متاسفانه هيچ برنامه (فيلم و سريال)در مورد ان ساخته نشده است واين بسي جاي تاسف دارد زيرا اكنون حتي ما ايراني ها از فرهنگ خويش اشنايي نداريم چه برسد به بيگانگان و مي بينيم كه در انتقال فرهنگ غني ايراني كشور ما مظلوم واقع شده است واين باعث تهاجم فرهنگي و خود باختگي مردم ما ميشود

  63. آفرين به اين استفاده ابزاري از پيكاساوب !!!

    هرچي ميخواد باشه فرقي نداره 😉

  64. reza said

    bikhial baba vali dar kol bad nist

  65. مهیار said

    سلام.باید بگم این سریال در نوع خودش بی نظیر بود و من دیوانه وار 6 مرتبه تماشاش کردم.ای کاش روزی ما هم چنین اثاری بسازیم و دنیا رو شیفته ی ایران و ایرانیان کنیم.

  66. سامی said

    بدک نیست

  67. رک گو said

    ریدی!

  68. سینا said

    من یه بار تو خواب با یانگوم……………… بازی کردم هرکی می خواد داستنش رو بشنوه بیاد به این آیدیa.sina24 منتظرتون میمونم

  69. online slots

    800 عكس از بانو يانگوم | وب 2

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

