اتصال وردپرس و آيفون

جذابيت اصلي وردپرس (بخصوص در فرم org. آن ) در پلاگينهایی است كه برای ان نوشته مي‌شود.يكي از جالبترين آنها كه اخيرا نوشته شده است پلاگيني است به نام iphone. شما با رفتن به اين لينك مي‌توانيد پلاگين مربوطه را در داشبورد وبلاگ خود نصب كنيد.

كاربرد: با نصب اين پلاگين، شما به راحتی مي‌توانيد از داخل دستگاههای موبايل ( و بخصوص آيفون و آي‌پاد تاچ خود ) به داشبورد وبلاگ دسترسي پيدا كرده و از داخل موبايل وبلاگ‌ نويسي كنيد.

فايده: هنوز برای ما هيچ!! چون نه آيفون را داريم و نه اينترنت درست و حسابي! اما اگر جرات داريد به اسكرين‌شات‌هایی از اين پلاگين نگاه كنيد.دل ودين وعقل وهوشم…همه را به‌باد دادي

تخيلات: يك لحظه تصور كنيد در گوشه‌ای بيكار نشسته‌ايد يا در جاده در حركتيد.گوشي موبايل خود (ترجيحا آيفون ) را در مي‌اوريد. به اكانت وردپرس خود مي‌رويد.پلاگين آيفون را طوری تنظيم كرده باشند كه از فونت فارسي هم پشتيباني كند! از همانجا وبلاگ مي‌نويسيد…هي مي‌نويسيد…هي مي‌نويسيد..هي مي‌نويسيد…هي….

نتيجه‌گيری اخلاقی: آرزو بر جوانان عيب نيست!!

5 دیدگاه »

  1. محمد said

    ولی من دوست دارم حالا که دارم تخیل می‌کنم درست و حسابی تخیل کنم!
    بجای اینکه یه گوشه‌ای بیکار بشینم ترجیح می‌دم که تو یه فراری نشسته باشم و در رابطه با تاثیر سینمای نوین فرانسه بر سریال جواهری در قصر برای وبلاگم مطلب بنویسم!

  2. khorshidkhanoom said

    من اصلا ترجیح می دم از اینترنت رو موبایلم استفاده نکنم. دیگه اینترنت همه زندگی آدم رو می خوره اگه همیشه اینترنت همراهش باشه! بعدش هم با این وراجی هایی که من می کنم، تصور کنین پست آخرم رو می خواستم با موبایل بنویسم! خلاصه شما هم ناراحت نباشین که نمی تونین از ایران با موبایل وبلاگ بنویسین! به جاش برین یه خورده کوهی، سینمایی، تئاتری!

  3. mhmazidi said

    خورشيد خانوم:
    تصور بفرماييد داخل يك كنفرانس زنان توي لس‌انجلس نشستين.مي‌تونين لحظه به لحظه تصاوير خودتونو به فليكر بفرستين.ويديوهای مربوطه رو به يوتيوب بفرستين و براي وبلاگتون از همونجا مطلب بنويسين. همه اين كارها رو مي‌توين با يك موبايل ناقابل انجا بدين!!
    در مورد كوه، سينما ، تئاتر: من يك پيشنهاد دارم…شما يك چند وقت مثل خوره‌ها برين برادوی ..هرچه تئاتر هست درو كنين …بعدش بيايين ايران ..اگر تونستين دوتا تئاتر رو تا اخر ببينين ، من از اينجا تا خود برادوی سينه خيز مي‌رم!!
    در مورد سينما هم چيزی نمي‌گم!! چه حسي دارين وقتي يه فيلم از تارانتينتو يا تروفو يا گدار يا ديويد لينچ روی پرده عريض با كيفيت دالبي مي‌‌بينيد ؟؟
    در مورد كوه هم توضيح بدم؟
    باز هم اگر سوالي باشه در خدمتيم. 🙂

  4. khorshidkhanoom said

    نمی شه سریع از طریق موبایل کنفرانس رو لاگید، چون اصلا با موبایل نمی شه راحت تایپ کرد به نظر من. کنفرانس زنان تو واشنگتن رو من راحت لاگیدم با لپ تاپ. احتیاجی به موبایل نبود! در مورد تئاتر، این رو جدی می گم که تئاترهای ایران هیچ دست کمی از تئاترهای اینجا ندارن! حالا یه سری کارا درسته اینجا فوق العاده ان، ولی آدمایی مثل من پولش رو ندارن. شبح اپرا رو 90 دلار دادم برای یه صندلی تو طبقه دوم بالکن! یعنی 1 هشتم کل درآمد یه ماهم و دیگه عمرا از این کارا بکنم! خلاصه قدر تئاترهای حداقل تهران رو بدونین. من اونقدر تئاتر خوب تهران دیدم که اگه خواستین یه بار براتون لیست می کنم! فیلم هم منظورم فیلمای ایرانی هست. بالاخره چیزای خوبی هم پیدا می شه که حتی سینماهای آمریکا هم پخش می کنن. در مورد کوه هم چون فلوریدا اصلا کوه نداره من نوستالژیک کوهای تهران هستم همیشه، مخصوصا دیزین و شمشک!

    حالا از اینا گذشته، من یه اعتقادی دارم همیشه، اونم اینکه هر وسیله ای رو باید برای کار مخصوص به خودش استفاده کرد. مثلا موبایل وسیله تلفن زدنه، اگه بخوام موزیک گوش بدم ترجیح می دم از ام پی تری پلیر یا آی پاد استفاده کنم تا یه موبایلی بگیرم که ام پی تری پلیر داره و کلی باطری موبایلم رو مصرف کنه موقع تماس ضروری باطری نداشته باشم. بخوام عکس بگیرم ترجیح می دم دوربین دیجیتال داشته باشم که بتونم کلی تنظیمات انجام بدم روی دوربین و زوم کنم و غیره به جای اینکه عکس کم کیفیت بگیرم با موبایل! بخوام وبلاگ بنویسم هم ترجیح می دم پای کامپیوتر باشم! نه اینکه همه این چیزا رو روی موبایل داشته باشم که بخوام نخوام صفحه اش کوچیکه و امکاناتش کمتر از این وسایله برای اون کارها!

    (البته این رو قبول دارم که گاهی برای کار اضطراری داشتن اینترنت رو موبایل خوبه. تنها چیزی که موبایل من داره جی پی اس هست که اونم باید کلی پول بدم هربار که استفاده کنم. فقط برای اینه که اگه یه موقع خیلی گم و گور شدم استفاده کنم. به نسبت دستگاه های جی پی اس معمولی هم خیلی کیفیتش پایین تره و استفاده ازش مشکل تر. یه بار کلا بهش احتیاج پیدا کردم این چند ساله. )

    خب حالا به نظر شما من عمرا می تونستم این کامنت طولانی رو از طریق موبایلم واسه شما بنویسم؟! 😉

  5. mhmazidi said

    @خورشيد خانوم: اخه اين چه بساطيه!! شما ناسلامتي سه تا وبلاگ دارين ولي حتي لينك يكيشو موقع كامنت گذاشتن نمي‌ذارين، تا خواننده‌های وبلاگ من، بدونن چه شخصيت مهمي واسه من كامنت مي‌گذاره!! 🙂
    قبول دارين هرگل يه بويي داره؟؟ خواهش مي‌كنم اي‌پاد رو با هيچ چيزی مقايسه نفرماييد!!‌همچنين دوربين كانن رو ! و صد البته لپ‌تاپ‌های اپل يا دل رو!! من هم مثل شما فكر مي‌كنم كه موبايل قرار نيست جای اين موجودات دوست داشتني رو بگيره…بلكه قراره برای ادمای هوس‌بازی مثل من كه مي‌خوان در يك آن هم عكس بگيرن هم ويديو هم موزيك گوش بدن هم مطلب بنويسن و در عين حال همه اينها رو هم بفرستن روی اينترنت عاليه.تازه‌شم . چرا شما تايپ كنيد ؟؟ پس تكنولوژی تاچ اسكرين رو واسه چي گذاشتن؟
    تصور كنين ادم هوس بازی مثل من يك اي‌پاد + يك دوربين 8 مگاپيكسلي كانن +يك لپ‌تاپ دل + يك موبايل + …. انصاف بدين خانوم!! مگه بنده … هستم كه اينهمه بار با خودم بكشم.
    بعدشم…من كه عرض كردم….آرزو ..تخيل … رويا …. بعدشم گفتم كه ..آرزو بر جوانان عيب نيست..منم كه هنوز كلی جوون و خوشتيپم!!! 🙂 🙂 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

