75 آلبوم جیگر

توی اينترنت دنبال عكس از كي مي‌گردين؟ هرچی عكس ِخواننده، بازيگر ، زن ،مرد مي‌خواهيد بيايين اينجا تا من بهتون معرفی كنم2 (عكس هنرپيشه‌های سريالهای اغماء – يك وجب خاك – ميوه ممنوعه و …. هم هست):

هديه تهرانی ، لعيا زنگنه ، آناهيتا همتی ، زيبا بروفه ، هانيه توسلي ، لاله اسكندری ، الهام حميدي ، ترانه عليدوستي ، بهنوش طباطبايي ، گلشيفته فراهانی ، پوپك گلدره ، بهنوش بختياری، سپيده ، زهرا امير ابراهيمي و … 

داريوش ، ابی ، حبيب ، محمد ، اندی!! ، كامران-هومن(اوخ جون) ، بنيامين ، مهران مديری ، منصور ، محمدرضا گلزار ، شادمهر عقيلي ، پرويز پرستويي و…

                                 

                               

                                             75 آلبوم خفن

                                         🙂    ( كليك كن )    🙂

 

پ.ن1: سوء‌استفاده ابزاری از بازيگران و خوانندگان زن/مرد برای تبليغ پيكاسا(قسمت دوم).

پ.ن2: مزيدی! من هميشه از خودت و وبلاگت بدم مي‌اد.هميشه گفتم ادم مزخرفی هستي كه فقط دنبال بازديدكننده بيشتر هستي.اين نوشته هم دليلش! با مطلبي در مورد «فلان» آپم.سر بزن.اگر هم خواستي برای تبادل لينك بهت افتخار بدم يك ايميل بزن. هرچند وبلاگت آشغاله.

22 دیدگاه »

  1. محمدرضا said

    جالب بودن… ولی خیلی فکر فعالی داریدا 😉

  2. دكتر … از اون عكس هايي كه من دوست دارم نميزاري؟ 😀
    راستي اكستنشن فليكر من مشكل داره / بيچاره شدم / ميخام بدونم مشكل جهاني هست و يا فقط مشكل من هست ؟!

  3. raoros said

    می گم دکتر ذهن جویی یاد گرفتی از هری پاتر؟
    اینا رو تو پی نوشت ها گفتی که ما خودمون زحمت تایپ ندیم؟ خوب البته می تونیم کپی کنیمشون و این جا تو کامنتامون پیست کنیم.
    ولی خوب ادما ازادن دیگه ، بذار داد بزنم: آخه ملت خدا بهتون نعمت پیکاسا داده که عکس بازیگر ایرانی توش بذارید؟ نه نه، این حقیقت نداره 😦 پیکاسای عزیز من 😦 نه !

    باتشکر
    زهرا
    (:دی)

  4. میلاد said

    دکتر جان خوبی؟! این پست های اینجوری خداییش یعنی چی؟؟!! مطمئنی پسوردتون لو نرفته؟!
    فکر کنم هر کدوم از این کلماتی که تو این پست نام بردید در Google Trends برای خودش دنیایی داره . حالا واقعا این پست تبلیغ پیکاسا است یا تبلیغ مزیدی وب 2.0 ؟!
    یا شایدم مزیدی زرد 2.0 !11
    ولی همکنون بیننده شما هستیم چه مزیدی قرمز چه آبی چه زرد

  5. hamedmalek said

    خوشم نیومد. هدف وسیله رو ارضا نمی کنه !
    از روی این سرمشق 100 بار بنویس

  6. lukadium said

    مطمئن باش افرادی که با جستجوی این کلمات پیکاسا رو پیدا کنن هیچ وقت قابلیت درکش رو نخواهند داشت.
    به نظرم پرستیژ یک وبلاگ خیلی مهمتر از تعداد بازدیدکنندگانشه.

  7. میلاد said

    دکتر جان این پست را پاک کن به نظر من ، کلاس کاریت رو به خاطر 200 نفر بیشتر پایین نیار ، هرچند من هنوز هم درک نیکنم هدف از گذاشتن عکسهای بازیگران ، اسم بردن بازیگران تو بورس ، به کار بردن کلماتی که در حد یک آدم باشخصیت نیست به غیر از افزایش بازدید از گوگل چی میتونه باشه ؟!!. من نظر Lukadium و حامد عزیز را تایید می کنم . واقعا کلاس کاری خودتون را شدیدا آوردی پایین
    عکسهای خفن ، عکسهای جیگر !!!! كامران-هومن(اوخ جون) !!! عکسهای خفن یانگوم !!!
    من هم سرمشق حامد رو توصیه می کنم .

  8. محمد said

    حالا این پیکاسا زنه یا مرد؟ خواننده‌س یا بازیگره؟ :‌)

  9. سعید said

    ای ول دکتر

    خیلی عالی بود

  10. یک دوست said

    از شما بعیده.یه بار دیگه پست رو بخونید.واقعا زردنویسی اون هم با این شدت شایسته چنین وبلاگی نیست.

    شاید توی خستگی یا خوا آلودگی این پست رو نوشتید!!!

  11. samira said

    dastetoonn taaaaala

  12. از عكسها خيلي ممنون .فعلا» حالم گرفتست. بيشتر از اين نمي نويسم.تشكر

  13. جالب نبود

  14. HICHKAS said

    he he

  15. macromediax said

    اوپس

  16. سامان said

    مخلصيم يه چند وقتي ايران نبودم و دستم به ايترنت نمي رسيد آخه بيماري داشتم كه بايد حتما به آلمان مي رفتم .چند تا عكس پوستر كامران و هومن _شادمهر جون برام ارسال كن دعام كن فدات شم.دوستار هميشگيت سامان.راستي من كارتون كامل خاله ريزه رو مي خوام كسي يا سايتي رو مي شناسي كه dvd اون داشته باشه

  17. متأسفم!

  18. مهتاب said

    دستت طلا

  19. behzad said

    سایت خوبی

  20. saman said

    khobe.hamechi khobe

  21. اکبر said

    همه چیز خوبه .متشکرم

  22. فرزاد said

    با سلام
    من تازه سایت شما را دیدم میشه از مطالبتون برام ایمل کنید.
    با تشکر

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

