مشترك گرامی : دسترسی به فیس بوك تقدیم به شما

بنظر مي‌اد بعضي از نقاط كشور فيس بوك قيلطر شده.اما برای من كاملا باز است.در نتيجه نمي‌دونين چه لذتي داره با نوشته‌های فيس‌بوكی همچين جيگرتونو كباب كنم!!

ولی حالا ديگه اذيت كردن بسه! احتمالا تاكنون متوجه شده‌ايد كه قيلطرشكن‌های معمولی برای سايتهایی مثل اوركات و فيس‌بوك كار نمي‌كنند! علت؟؟ چون استفاده از اين قبيل سايتها دو مرحله دارد.اول بايد id-password بدهيد بعد بتوانيد به پروفايل خودتان وارد شويد .ان وقت است كه مي‌توانيد از امكانات ان استفاده كنيد.به همين دليل در اينجا privacy اهميت زيادی دارد.سايتهای قيلطرشكن هم چون در اين زمينه مشكل دارند، فيس‌بوك و … اجازه دسترسي به اين قبيل سايتها نمي‌دهند.

تاكنون روشهای زيادی برای دسترسي به سايتهای قيلطر شده در وب گفته شده است.همه آنها – از جمله توضيحاتي كه وبلاگ labnol داده- را تست كردم، اما بنظر مي‌ايد آن عزيزان چندان با قيلطرينگ چموش ايران اشنا نيستند!! تقريبا همه آنها برای سايتهایی مثل فيس‌بوك بلااستفاده‌اند.

اما يكسری سايت وجود دارد كه اين معضل را حل كرده‌اند . گروهی از قيلطرشكن‌ها هستند كه اول ادرس انها  httpS وجود دارد.(S را خودم برجسته و بزرگ كرده‌ام!) تنها اين گروه مي‌توانند كمك‌كننده باشند.تازه نه همه آنها بعضي از انها مي‌توانند برای فيس بوك استفاده شوند.

فعلا يكي از بهترينها كه تقريبا مثل هلو جواب مي‌دهد VTUNNEL است.برای استفاده از وي‌تونل كافی است در ابتدای ان  https بگذاريد و در انتها دات كام ( متوجهيد كه چرا نمی‌توانم مثل بچه ادم لينك بگذارم!!؟؟ ).حالا مرورگرتان پيغام مي‌دهد كه ايا اين سايت را تاييد مي‌كنيد.ان را بر روی permanently تنظيم كنيد و سپس چشم بسته هرچي ok بود كليك كنيد!!

به صفحه اول فيس‌بوك مي‌رويد.اگر ثبت‌نام نكرديد؛ خب بكنيد! اينم سوال داره؟؟!! اگرهم قبلا اكانت گرفتيد كه كافی است id-password را وارد كنيد. از اين لحظه به بعد دنياي فيس‌بوك تا ابدالدهر به روی شما باز است!!  اين روش را مي‌توان برای تمام سايتهای مشابه مثل hi5-گزك-اوركات-مای اسپيس و … استفاده كرد.از من مي‌شنويد بياييد فيس بوك.جاهای ديگه الاف(علاف!) نشين.

تذكر مهم: از اين روش برای رفتن به جاهای بد بد استفاده نكنيد ( آره جون عمه‌تون! چقدر هم كه جوونای ِروغن‌نباتی ِحرف‌گوش كنی هستيد!)

تذكر ويژه: وبلاگ باحالی داری. به ما سر بزن!  با «فلان» آپم!

بي‌ربط: آيا لازم است بگويم دليل اينكه چند روز ننوشتم اين بود كه مي‌خواستم بي سروصدا اينجارو برای هميشه ببندم؟ علت بخصوصی هم نداشت.برگشتنم هم بي‌علت بود. تقديم به هاردابيوزيو عصباني با اين توضيح كه ان بودن كه شاخ و دم نداره هارد عزيز.

9 دیدگاه »

  1. hamedmalek said

    میدونی دکتر البته شما خودتون وارد ترید ولی این که بخواهی وبلاگتو بدون دلیل ببندی و بعدش هم بدون دلیل بیایی توش اسهالینگ کنی کاملا طبیعیه. بهش میگن عادت وبلاگی ! برای اینکه فقط خودم و خودت بفهمیم انگلیسیشو میگم که روشن شی : Blog Period
    الان حالت خوبه ؟ مشکلی نداری ؟ خون و … ؟ نگران نباش .طبیعیه

  2. محمد said

    اولا تو ولایت ما هم اورکات و هم فیس‌بوک بازه
    در ثانی دیروز رفتم تو فیس بوک ثبت‌نام کنم، پیام داد که شما قبلا ثبت نام کرده‌اید! می‌گم که خیلی خوب می‌شد که اگر یه سایتی بود و توش عضو می‌شدی و مشخصات دیگر سایت‌هایی را که عضوش هستی را وارد اون می‌کردی تا یادت نره که چی به کجاست!
    هرروز از طرف دوستان مختلف دعوتنامه‌های زیادی برای عضویت به دستم می‌رسه معمولا در همشون عضو می‌شم، اما این دردسر فراموشی باعث می‌شه که فرداش اصلا یادم نیست که چکار کردم. الان هم مطئنم که باز هم یادم می‌ره عضو فیس بوک هستم.

  3. maryamss said

    من این روش رو برای اورکات امتحان کرده بودم اما برای فیس بوک نمی دونم چرا کار نمیکنه؟!

  4. سلام
    اول از کامنت قبلی عذر میخوام، نباید اینطوری میگفتم
    وبلاگ خودتونه و اختیارش را دارید و به من هم هیچ ربطی نداره ، من عذر میخوام
    ولی عزیز من ، دکتر من! شما فقط 600 تا مشترک از طریق فید داری ، میخوای بی سروصدا وبلاگت را ببندی؟
    باز هم ازتون معذرت میخوام بذارید به حساب اینکه مطالبتون رو دوس داشتم همین !

  5. RaoRos said

    نه نه دکتر تو دیگه چرا؟
    فکر کردم فقط دخترا یهو به سرشون می زنه وبلاگهاشونو تعطیل کنن !

  6. پدرام said

    جناب آقای مزیدی
    سلام
    من الان تقریبا یک سال و اندی هست که وبلاگ شما رو میخونم.

    البته شما مختار هستی با وبلاگت هر کاری میخوای بکنی!!
    وgی مطمئنا خیلیا مثل من هستن که وبلاگتونو میخونن اما به دلایل مختلف نظر نمیذارن.

    واقعا حالگیریه که وبلاگتو ببندی.
    نمیدونم چی بگم.
    در لطف الهی باشی ایشالا.
    یا علی

  7. From Tehran, with love! said

    دکتر جان
    اگه دچار مشکل cold turkey شدیم کی جواب می ده؟
    شما سوگندنامه امضا کردین آخه!

    از تهران با سرگردانی

    پیوست: با آنتی بیوتیک مشکل اعتیاد ما حل می شه؟

  8. SunMaster said

    منم موافقم…وبلاگت باعث شده من فید خون بشم…و …

  9. Anna said

    If you’re nervous about spending a lot of money on your photographer, but still want a lot of pictures—you’re in luck. With the new and improved digital cameras, you have a better shot (no pun intended) to get great pictures.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

