ت ف 4

كه مي‌خواهد من و فيس بوك ما نشويم؟

خانه‌اش ويران باد!

http://facebook.com/

5 دیدگاه »

  1. RaoRos said

    ای ول دکتر!
    چه جهد عظیمی داری !
    خداییش !

  2. علی said

    دکتر جان همانطور که می دانید این فیس بوک که شما اندر احوالاتاش تاملاتی می فرمایید و خلق را بدان فرا می خوانید برای کثیری از عوام الناس در بلد ایران غیرقابل وصول است. ما که دعاگوی شبکه شخصی مجازی(!) هستیم و بالاخره هر طور شده وصول را حاصل می کنیم اما اگر می شد افزونه ای به مانند یکی از افزونه هایی که برای وصول به flickr در فایرفاکس منتشر شده برای فیس بوک هم منتشر می شد آن وقت تلاش های شما بیشتر ثمر می داد!
    (از همون اول متن ادبی(!) شد گفتم تا آخر ادامه بدم.)

  3. علی said

    راستی من این چهار تا پست پایینی رو ندیده بودم وگرنه کامنت بالا دستخوش تغییراتی می شد. حالا عیب نداره ! D:

  4. kochebagh said

    دشمن! پس مرگ بر …

  5. maryamss said

    دکتر جان میدونی فیس بوک قیلطره هی دل ما رو آب کن.آخرشم حسرت این فیس بوک و دلیشز و اورکات و … به دل من می مونه

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

