اولين طبعات زردنويسی

به اين مي‌گويند يك پاسخ هوشمندانه. زردنويسی ما در مورد پيكاسای گوگل، دوست داران متعصب آن را وادار به واكنش كرد!! باران ديجيتال در پاسخي دندان‌شكنانه به زردگويي‌های من، پروفايل خود در پيكاسا را با مجموعه‌ای غني آكنده كرد.

اكنون شما مي‌توانيد در اكانت پيكاساي او چند آلبوم زيبا از تصاوير جمع‌اوری شده توسط محمد جعفر عزيز را ببينيد.من شخصا اين آلبوم او را بسيار دوست دارم.حدود 108 طرح-تابلو گرافيكي بسيار زيبا را مي‌توانيد در انجا ببينيد.من همه آنها را تك‌تك ديدم و دانلود كردم.پيشنهاد مي‌كنم شما نيز نگاهی بياندازيد تا ببينيد جعفر ما چه طبع نازكی دارد.

نكته: مدتی قبل در پيكاسا يك آلبوم فوق‌العاده ديدم از عكسهای مختلف كه به فرم عكس راديولوژيك درآمده بود.منظورم اين البوم راديكال2    مي‌باشد.همه انها را ذخيره كردم. متاسفانه ديروز ديدم كه يكي از سايتهای عكس ايراني اين عكسها را در سايت خود نمايش داده است.چيزی كه بنظرم مي‌رسد اين است كه اگر آن عكسهای راديولوژيك مال نفر اول است، سايت دومي بايد آن را ذكر مي‌كرد.اگرهم هر دو از جایی از وب گرفته باشند اخلاقا بد نبود لينك مرجع آن را مي‌گذاشتند.اين موضوع البته برای آلبومي كه دوست عزيزم در پيكاسا جمع‌اوری كرده چندان الزامی نيست، اما برای يك سايت ايراني كه سعي مي‌كند در زمينه عكس كار كند بسيار الزامي و حياتي است.با اين حال از هردو آنها بخاطر اين همه زيبايي متشكرم.

شما نيز بجنبيد!! قبل از اين كه تراكتور مزيدی ( كه از اين به بعد مي ‌توانيد به آن بگوييد: تراكتور زرد مزيدی!! ) پيكاسای دوست داشتني شما را زردنبو كند، آلبومهایی زيبا مثل نمونه‌های بالا به پيكاسا وارد كنيد.

برای شروع توصيه مي‌كنم به اكانت من در پيكاسا سری بزنيد.در آنجا در ليست دوستانم مي‌توانيد چندتا از بهترين افراد فعال در پيكاسا را بيابيد.به اكانت هركدام از آنها سركی بكشيد.من خودم برای اولين بار همگي آنها را از طريق ليست دوستان فرشاد پلاس پيدا كردم.همين‌جا بگويم كه فرشاد يكي از عجايب است.او را هم در فليكر و هم در پيكاسا تعقيب كنيد.چيزهای زيادی گيرتان خواهد آمد.

چند دستور! : خواهشا عكس‌های بند انگشتي اپلود نكنيد! تصاويری بگذاريد كه بتوانيم از انها پوستر تهيه كنيم بزنيم تن ديفال!

فعلا همين دستور اول را داشته باشيد تا بعد!!

8 دیدگاه »

  1. raoros said

    پیکاسا خیلی خوب میباشد (نقطه)
    من خیلی خاطره های رمانتیک تلخی از پیکاسا دارم (نقطه)
    ها ( به قول کرمونی ها)
    نقطه
    😦
    🙂
    ببخشید اینجا رو احساساتی کردم (3 تا نقطه)

  2. Phoenix said

    آقای مزیدی تازگی قدری پراکنده می نویسید
    به این فکر افتادم بد نباشه منم یک دستی سرو گوش اکانت پیکاسای خودم بکشم
    نمی دونم چرا حس میکنم پیکاسا یک چیز کوچیک توش کمه البته واقعا از فلیکر و سایرین بهتره !!!! شاید اون چیز کوچیک یک جامعه کاربر بزرگ باشه
    فکر مبکنم اینباکس فیس بوکتون را نگاه نمیکنید
    من هم دست بر قضا به تشویق شما ابونتو را نصب کردم (ولی درایو هام را نشون نمیده)
    از دست شما ما هم وسوسه شدیم یک وبلاگ بزنیم ولی به گفته ی خود شما قدری امضای دیجیتال خودمون را دیر ثبت کردیم
    دیگه زیادی نوشتم خدا نگهدار
    به امید موفقیت شما و سایر دوستان

  3. سماع said

    سلام
    -من اشک ابرم
    روی گونه ی زمین افتاده ام
    با سر انگشت تردت مرا پاک کن…

  4. mhmazidi said

    فونيكس جان: اينباكس فيس‌بوك را روزی چندبار چك مي‌كنم اما از شما پيامي نداشتم.هر وقت وبلاگت شوع به كار كرد حتما همه ما رو خبر كن.منتظريم

  5. سلام دکتر
    ببخشید «تبعات» با «ت» هست، نه با «ط»

  6. سلام.
    دکتر خوشت اومد؟ خوشحال شدم!

    آلبوم GraphicSources آلبومیه از عکس های گرافیکی ای که میبینم و ازشون خوشم میاد 🙂

    بعضی ها که پایینش کپی رایتشو زده بعضی ها هم نداره که اگر یادم بیاد از کجا دانلود کردم یا عکاس و طراحش کی بودذه زیرش می نویسم.

    در ضمن کار های قشنگ فتو آرت رو هم ببینید بد نیست!:

    http://picasaweb.google.com/mr.azadegan/PhotoArtGallery

    ———

    اوبنتو نصب کردم! خیلی کیف کردم. قبل از دانلودش هرچی مطالب قبلیتون درباره اوبنتو رو خوندم، نفهمیدم سیستم عامله، کمی طولانی بود و برای کسی نوشته شده بود که میدونه چیه.
    گوشه وبلاگم رو که نگاه کنید، نشانه استادی وب2.0 هست ولی کسی ازم میپرسه وب 2 چیه، تعریف دقیقی نمیتونم بدم! لطفا راهنمایی بفرمایید 😕

    ——-

    بسیار(=زیادی) حرف زدم :دی

  7. جناب دكتر!
    طبعات نه! تبعات.
    اوكي؟

  8. می دونید چند وقت گذشته …
    زیاد نگذشته ولی چقدر پیکاساوب رو فراموش کردید …

    باز هم بیایید و به عکس های پیکاسا سر بزنید ، عکاس های خیلی بهتری هم به لیست دوستان و اعضای پیکاساوب اضافه شده اند …

    امیدوارم روز به روز در کنار هم پیشرفت کنیم.

    گالری من : http://picasaweb.google.com/FarshadPLUS

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

