تف 7

اوركات؟! اصلا حسش نيست از فيس‌بوك بيرون برم.پس اوركات رو مي‌آرم تو فيس‌بوك!

http://facebook.com/

9 دیدگاه »

  1. milaad said

    آواتور تست می کنیم 🙂

  2. raoros said

    منم دارم
    منتها وقتی می خوای اورکاتت رو بذاری تو صفحه خیلی سایزش بزرگه
    من نمایشش رو از صفحه برداشتم، ولی اپلیکیشن اش هست

  3. ماری said

    سلام من ماری هستم و به آشپزی خیلی علاقه دارم یکک وبلاگی که چند ماه هست دارم روش کار میکنم البته خیلی نقص هم دارم ولی تو این کار کمی نو پا هستم غرض از مزاحمت اینه که من دارم اطلاعاتی از مواد غذایی و خواص آنها جمع آوری میکنم و دوست دارم کمی سبک آشپزی ایرانی رو تغییر بدم من در اروپا زندگی میکنم بنا بر این انواع غذاهای اینجا رو درست میکنم و به این نتیجه رسیدم که تلفیقی از اشپزی اروپا و ایرانی رو با هم بگذارم روی وبلاگم و در این راستا به کمک شما احتمالا نیازمند خواهم بود خواهش میکنم نظرتونو بفرنائید متشکرم ماری

  4. محمود said

    های مزیدی
    های زوکربرگ بزرگ!
    مزیدی جان بابت اون جفنگیاتی که چند روز پیش تو کامنت دونیت گذاشتم که از دست ما دلخور نشدی؟ها؟
    راستی دکتر،شدیدا ایده خوب میخریم!.ما که مغزمان دیگر هنگ است و نوبت به فکر کردن برای ایده نمیرسد.در بلاگ گفته ام جریان رو
    کمک کن هر چه زودتر بشویم اپلیکیشن نویس برای فیس بوک.البته تا بحال ایده هایت که حرف نداشتند.
    رویای ما تنها در فیس بوک به حقیقت میپیوندد!

  5. سلام دکتر پيشاپيش عيدت مبارک

  6. mmmmmmmmm facebook

  7. Phoenix said

    سلام خدمت شما جناب آقای مزیدی
    من از اون افزونه ای که برای فایر فوکس گفتید استفاده کردم ISP که من از اون استفاده میکنم در سایت های مثل google یک هدر اضافه میکنه که میزان ساعات باقی مانده از کارت را نشون میده ولی یک مشکل هست و اون هم اینه که آدرس صفحات جستجو را به من نمیده و اگر چیز سرچ کنم فقط مینویسه http://www.google.com/ که من را خیلی کلافه کرده احیانا شما راحلی برای این مشکل نمیشناسید با وجود بلوکه کردن آن با افزونه مورد نظر این مشکل وجود داره
    نکته 1 : این مشکل با یاهو وجود نداره
    نکته 2 :اگر با جستجوگر موجود در فایرفوکس سرچ کنم این مشکل را ندارم

  8. pazang said

    امان از رفیق وردپرسی که ما را وادار کرد بیاییم وردپرسی بشیم
    آقا جان این ورد پرس هر کم و کاستی داشته باشد از چشم شما می بینیم

    موفق باشید

  9. mhmazidi said

    @محمودجان: چيزی برای ناراحتی وجود نداشت.
    @فونيكس: شرمنده .من با چنين مشكلي مواجه نشدم. و دقيقا نمي‌دانم راه‌حل ان چيست
    @پژنگ: به وردپرس افتخار داديد دوست عزيز

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

