بهترينهای سپتامبر

بازهم پستي ديگر از شاهكارهای مجله اسمشينگ.برايم باور كردني نيست اينهمه زيبايي در طراحي وب. مجله اسمشينگ اكنون يكي از بهترين منابع وب هم برای طراحان است و هم برای كاربران عادی، چون از هركدام  نمونه‌ای نيز آورده مي‌شود.توصيه مي‌كنم  مطلب «بهترين آثار طراحی وب در سپتامبر 2007 » را از دست ندهيد.

قبلا تنها وابستگي به خود اسمشينگ داشتم.اما اكنون كه لينكهای آن را دنبال مي‌كنم ، به لينك‌هایی كه اسمشينگ مي‌دهد هم وابسته شده‌ام!! توصيه مي‌كنم در همين مقاله به اين لينك نيز نگاهی بياندازيد. در اين لينك شما با 60 نمونه از ترفندهای استفاده از فوتوشاپ آشنا مي‌شويد.جذابيت اين ترفندها برای من و شما در نمونه‌ هایی از آن كار است كه نمايش داده شده است. با ديدن اين نمونه‌ها ديگر هرگز به خودم اجازه نخواهم داد كه فوتوشاپmaster-adv-photoshop-tut17 كاران را تنها صنعتگر بدانم.واقعا بعضي از اين كارها «شاهكار هنری» هستند.لااقل از نظر من!

نكته: تصوير مقابل را در اكانت «پيكاسای» دوتا از دوستانمان ديده‌ايد؟؟

ای شيطونا!! چرا نگفتين از اينجا گرفتين؟؟!! 

7 دیدگاه »

  1. amin said

    salam.yek negahi be in beyandazid :
    http://www.klipfolio.com/

  2. raoros said

    نخیر دکتر
    من از روی مقاله اینو خودم با فتوشاپ درست کردم
    بعدش اون یکی آقاهه از آلبومه من برداشتتش 😀
    می تونم ثابت کنم، بله :))

  3. persgolf said

    خیلی از بابت معرفی فتوشاپتان ممنون. سریع بوکمارک کردم. امیدوارم باز هم از این لینکهای بسیار مفید و آموزنده از شما ببینیم. به امید موفقیت روز افزون

  4. خب دیگه . من از تو پیکاسای raoros دیدم خوشم اومد زدم. راستی چطوری میشه یه عکس رو حذف کرد تو پیکاسا؟ من یه عکس نا مربوط دارم می خوام حذفش کنم.

  5. البته من این عکسو قبلا دیدما، raoros مشکوک میزنه :دی

  6. raoros said

    عجب روزگاریه!
    بابا جان من که خودم دارم می گم از روی مقاله قدم به قدم اینو ساختم، این جزو کارهای سمپل من بود که از روی تاتوریال درستش کردمممممم!
    ولی خوب یه کوچولو گرادیانتش با اصلش فرق داشته 😀

  7. […] شد! پی نوشت: این چند روزه طراح ها و آموزش های جالبی رو در وبلاگ دکتر مزیدی دیدم، خیلی جالبن، ولی هیف نمیتونم زیاد روشون دقیق […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

