تف 8

تو وبلاگستان شايع شده بود دكتر مزیدی هرجا ميره خواستگاری اول مي‌پرسه: خانوم تو وردپرس مي‌نويسه يا پرشين‌بلاگ؟ تازه‌گيا مي‌گن ترقي كرده. مي‌پرسه فيس‌بوكی هستي يا اوركاتی؟

http://facebook.com/

8 دیدگاه »

  1. Siah said

    doctor base be mola. baba az in facebook hichi dar nemiad ie kare hesaby bokon

  2. sadism said

    توي وبلاگستان شايع نشده عروس خانم چي جواب ميده؟

  3. میگم این یعنی یه اعترافه که دکتر زن می خواد؟

  4. mhmazidi said

    @سياه: فرمايش شما متين. پيشنهاد شما برای كار حسابي چيه؟؟

  5. maryamss said

    دکتر جان شما اینقدر اینجا تبلیغات می کنی آدم نمی تونه دیگه جلوی خودشو بگیره.خدا وکیلی هر سرویسی که شما براش این طوری تبلیغ می کنی باید یه پول درست و درمون برات کنار بذاره….جدا از شوخی فکر نمی کردم اینقدر باحال باشه. حاااال می کنیم

  6. من که از این فیس بوک چیزی نفهمیدم. حوصله هم ندارم برم کشف کنم! شما که کشف کردی برای ما توضیح بده دیگه!

  7. سیاه said

    دکتر مپرستمت به مولا

    من یک وبسایت میشناسم که وب 0 هست ولی خداست
    با این شروع کن
    eBay.com

    و همینطور این
    RentACoder.com

    اینطوری ما فقط مصرف کننده مزخرفات آمریکایی ها نمیشیم و یه تولید و فروشی هم میکنیم (بخصوص دومی چون من میدونم که خیلیها داخل ایران روش کار میکنند)

  8. mhmazidi said

    @سياه: سياه جان شما كه استاد مایی و بهتر مي‌داني كه اي‌بي و امازون و …نياز به زيرساختهای تجارت الكترونيك دارند.اصلا اي‌بي بدون پي‌پل يعني هيچ!! حالا چجوری من در مورد اي‌بي بنويسم.
    در مورد سايت دوم هم بايد بگويم سوادم قد نمي‌دهد.اما يك سوال دارم: چرا خودت استين بالا نمي‌زني؟؟ شروع كن به نوشتن در اين زمينه..كمي كه ما را روشن كردي كم‌كم ما هم شروع مي‌كنيم در مورد تجارت الكترونيك بيشتر خواندن و ياد گرفتن و اگر سواد قد داد نوشتن.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

