تف 13

يكي از بزرگترين حسرتهای زندگيم اين بود كه چرا نمي‌توانم شاهكارهای نقاشي(آثار برتر بزرگترين نقاشان جهان) را به آساني در اينترنت بيابم.بازهم اين فيس بوك دوست داشتني است كه تمام انها را يكجا به من ارائه مي‌كند! اين اپليكيشن را نصب كردم.حالا  91428 پوستر از بهترين نقاشي های بزرگترين نقاشان جهان در اختيارم است در دو سايز :كوچك – بزرگ ؛ از ون‌گوگ تا پيكاسو ، از آبستره تا باروك تا سمبوليسم تا كوبيسم، پاپ آرت و….

آه اي پيشوا! ما تمام لذتهايمان را مديون تو هستيم.

هايل زوكربرگ !

14 دیدگاه »

  1. حميدگيوی said

    سلام
    آقا اين Facebook چيست ؟ کشتيد ما را . تفاوت عمده آن با اورکات چيست ؟
    من رفتم عضو شدم ولی حقيقتش اورکات برايم جذابتر به نظر ميرسد حداقل در ظاهر که خيلی بهتر است از فيس بوک.
    مرحمت کنيد مزايای فيس بوک به اورکات را معرفی نماييد و اگر اينکار را قبلا کرده ايد ؛ لينکش را مجددا لطف کنيد.

  2. From Tehran, with love! said

    این پست رو که خوندم …بلند گفتم آخ جون!
    ممنون آقای دکتر… لازم شد حتما یک سری به Facebook بزنم. (حتی اگر فقط برای این آثار هنری باشه!)

  3. بالاخره فهمیدم چرا این مطالب که با «تف» شروع میشه برام جذاب ترند. چون خیلی کوتاهه و بیخودی کش داده نشده!

  4. GREEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTT
    باید ببینم این فیس بوک نازنین چیه
    ای جووووونمممممم

    😉

  5. اقای مزیدی برای چند مین بار سوال میکنم . آقا چطور میشه قالب های فارسی رو به ورد پرس نصب کرد. من یه بلاگری ام . بلاگ های های ورد پرس من به خاطر اینکه نمی تونم با قالب کار کنم معطل موندن . لطفا ایمیل کنین برام .البته مراحل رو دسته بندی کنین لطفا. مرسی

  6. mohsen said

    متاسفانه دسترسی به فیس بوک با https هم غیرممکن است! باید یک راه دیگری باشد. ای کاش میشد به فیس بوک مثل خوشمزه با IP اش دسترسی داشت. یعنی میشه؟

  7. vivavida said

    ای بابا از اولش اگه به من می فتی بهت می گفتم که این عکسا رو از کجا گیر بیاری .. اصلا من خودم یه نسخه از اینا که گفتی دارم . البته نسخه ی امضا شدشه . هر هنرمندی که یه نقاشی می کشید یکیشم امضا می گرد می داد به من ( حالا من نمی دونم کدومیکی اما مهم نفس عمله )

  8. mhmazidi said

    @ گيوی : هيچ‌جا مقايسه‌ای بين اوركات و فيس ‌بوك انجام نداده‌ام..تنها به معرفي امكانات و ويژگيهاي فيس‌بوك پرداختم .شما همه انها را مي‌توانيد در دسته‌بندی «فيس‌بوك» مطالعه كنيد.
    @اميرحسين: برای چندمين و چندمين بار در اين وبلاگ ‌مي‌نويسم: قالبهای وردپرس دات كام قابل دستكاری نيست مگر با پرداخت پول.شما تنها قالبهای وردپرس دات اورگ را مي‌توانيد دستكاری كنيد.برای اطلاع از تفاوت دات كام و دات اورگ به سايت وردپرس فارسي مراجعه كنيد.
    @محسن جان: فيس بوك فعلا از https پشتيباني نمي‌كنه.من هم راه حلی به ذهنم نمي‌رسه

  9. ===>علی said

    ما هم facebook شدیم

  10. ===>علی said

    شما رو هم پیدا کردم به عنوان اولین دوست
    هنوز خوب کار کردن با این سایت رو بلد نیستم

  11. afshinb2 said

    دکتر جون، اینجا رو دریاب:

    http://digg.com/tech_news/Facebook_founder_named_most_influential_person_in_tech_industry#

    http://www.silicon.com/research/specialreports/agenda-setters-2007/top50.htm?r=1

    کامنت های ملت، تو Digg رو یادت نره ببینی.

    پ.ن. : از الان می تونم پست بعدیت رو حدس بزنم!!!

  12. raoros said

    چطوری دکتر؟
    ما رو نمی بینی خوشی؟
    آره؟؟؟؟؟؟

  13. raoros said

    اوا خاک به سرم!
    مردم تواین کامنتاشون تو digg تو لیست بالایی چه حرفای زشتی به این آقاهه زوکربرگه نوشتن!
    خدا به دور :))

  14. mrkhalili said

    مبارک

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

