تف 12

من اگر كدنويس بودم، يا بطور كلی سواد تكنيكي داشتم؛ از الان خودم را برای كسب درامد در وب آينده (وب مفهومی – وب 3) آماده مي‌كردم.اولين قدم شايد اين بود كه ساختار فيس بوك را درك مي‌كردم.برای اين منظور مطمئنا در گروپ developer فيس بوك عضو مي‌شدم(كه شدم اما چيزی از ان سردر نمي‌اورم!). اينجا را هم مي‌كردم پاتوق خودم.چرا؟ به چند دليل ساده و اوليه:

                                 صوت / تصوير / ويديو

http://www.facebook.com/

2 دیدگاه »

  1. macromediax said

    مزیدی جان اینو حتما بخون و یک کاریش بکن . کار خودته .
    http://razeno.com/2007/10/post_284.php
    سهم ایران از دریاری خزر از 50% به 11% کاهش می یابد.

  2. نوشته‌های‌تان در مورد فیس‌بوک وسوسه‌انگیز است. برویم ببینیم بخش development‌اش به چه کار می‌آید. فکر می‌کنم اسیرش شوم!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

