تاملات وردپرسی 1

امروز يك آرزو كردم: ای كاش بلد بودم پوسته‌های وردپرس را فارسي سازی كنم.آن وقت اول از همه اين پوسته زيبا و جديد را كه برای وبلاگهای سلبريتي تهيه شده ترجمه مي‌كردم . در پايان آن را تقديم مي‌كردم به يكي از جذاب‌ترين وبلاگهای وردپرسی : دخترونه

كسي هست كه اين آرزويم را برآورده كند؟

13 دیدگاه »

  1. Siah said

    doctor joon kheili miparastamet,

    ghorboonet in pishvato avaz kon faghat chon in zukerburg kheili adame mostarahie. ieki dota harfasho ke bebini mifahmi

    khosham miad ke to ham mesle khodam donbale dokhtari, ie chizi ro bedoon mardaiee mesle maha hichvaght nabayad az zane ziba kamtar ghabool konan

    mokhlesim

  2. saber said

    کاشکی می تونستم کمکت کنم.ای کاش….

  3. hamed said

    سلام دکتر
    برای ارسال این نظز وردپرس خطا می داد البته با آی ئی 7 .
    فارس سازی قالب خیلی راحتر از اون چیزیه که فکر می کنید .
    اگر خواستید من کمکتون می کنم .
    حامد عزتی

  4. hamed said

    hamedezzati@yahoo.com آی دی من

  5. kaambiz said

    استاد مزیدی، میلتونو بچکید لطفا.:D

  6. دکتر مشکوک میزنی ؟؟؟!!!

  7. اینم روش جدید مخ‌زنی: فارسی‌کردن قالب‌های وردپرس!

  8. سلام جناب مزیدی. لینکتون رو یکی از دوستان برام فرستاد، این هدیه شما رو پای اولین هدیه تولد یه سالگی وبلاگ دخترونه میذاریم. خودمونم یادمون نبود . 5 اکتبر تولد دخترونه بود و امروز 15 اکتبره .

    دخترونه یکساله شد! بازم ممنون از توجهتون

  9. salwati said

    از خانه هم دیدن کنید

  10. […] هستم! پس از بيان ارزويم در مورد فارسي سازی پوسته وردپرس در اينجا، در كمتر از چند ساعت دو ايميل دريافت كردم.يكي از مهدی […]

  11. zistgah said

    کامی جان استاد است…..استاد…….

  12. maryamss said

    فکر می کردم فقط منم همچین آرزویی دارم.من که به مسابقه و … نرسیدم اما می خوام این ترم لعنتی که تموم شد یه وقت درست و حسابی بذارم برای فارسی کردن یکی از پوسته ها.

  13. راستی . ممنون از مترجم قالب . خیلی قالب خوشگلیه . اما یه چیزی 😀 این قالبش لینکدونی نداره . بخش آرشیو ماهانش هم ارور میده 😦 اما بازم ممنون از همه

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

