تف 15

قبلا شكلی شبيه تصوير مقابل را در بعضي از وبلاگهای آی‌تی ديده بودم.اكنون همين حس را دارم تجربه مي‌كنم.نتايج اخلاقي اين تصوير:Facebook _ Home

1- اگر تعداد زيادی دوست در فيس بوك داريد لااقل روزی يكبار سربزنيد.باور كنيد اين نمودار وقتي ايجاد شد كه من امروز فقط دوبار به فاصله 12 ساعت به آن سر زدم!!

2- از خدا بخواهيد كه چنين نموداری نصيب شما هم بشود.انگاه بدون هيچ دردسری به بهترين اپليكيشنها دست خواهيد يافت.

3- مي‌توانيد نيمه خالي ليوان را ببينيد يا نيمه پر ان را .درست است كه اين تعداد دعوتنامه برای شما ممكن است ناراحت‌كننده باشد اما اين نشانگر چيزهای ديگری هم هست: اين كه خيليها شما را دوست دارند و آنقدر برای شما ارزش قايل شده‌اند كه دعوت فرستاده‌اند.شيوه برخورد با اين دعوتها هم بسيار ساده است.هركدام را كه دوست داشتيد استفاده كنيد و هركدام كه دوست نداشتيد ان را حذف كنيد.به همين سادگی

4- شما هم اگر ستونهایی به اين زيبايي در اكانت فيس بوكتان داريد يك تصوير از ان در وبلاگتان نمايش دهيد.حالا مي‌توان به پز دادنهای مختلف يك مدل جديد اضافه كرد: من اينهمه دعوتنامه دارم!!!!

5- احتمالا از اين به بعد هرچند وقت يكبار چشمتان به جمال چنين تصاويری در اين وبلاگ روشن خواهد شد.تصور كنيد من يك هفته به فيس بوك سر نزنم و پس از ان يك عكس از اين ستون بگيرم.بنظر شما چه ريختي خواهد بود؟؟ ببينم IQ شما در چه حدي است؟؟

6 دیدگاه »

  1. maryam said

    من هم فیس بوک می خوام! 😥

  2. الا يا ايها الدكتر / باس بفرستمت ترك اعتياد / فيس بوك رو هم بدم آي اس پي ات فيلش رو تر كنه / ببندمت به تخت / هي شر شر عرق بريزي / جاي فيس بوك هم بدم فلش بازي كني
    از دست رفتي دكتر … فيس بوك هم مثل شيشه ميمونه / ترك نداره / آخرش باس بيايي پيش خودم تو تيمارستان

  3. moryabdi said

    یه پیشنهاد دارم… بجای وب 2 توی تیتر بلاگت بنویس فیس بوک + وردرپرس..
    ایجوری خیال خودت و همه رو راحت کن :دی

  4. mhmazidi said

    @عبدی: اتفاقا دارم به همين موضوع فكر مي‌كنم! مرسي كه تاييد كردي كارمو.
    در اولين فرصت ايشالله

  5. maryamss said

    یا خدا…دکتر مرفه بی درد شدیا.ملت گناه دارن .خوب نمی تونن فیس بوک نداشته باشن.D:

  6. من هم دقیقا همین مشکل رو دارم!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

