استامبل : استارت مجدد

داشتن دوستان وبلاگی فعال هميشه مايه پيشرفت ماست.يكي از اين دوستان بسيار عزيز زهرا خانوم raoros مي‌باشد.اگر به وبلاگش سر بزنيد احتمالا از در و ديوار ان مدونا مي‌بارد آنهم در سايت 4shared . اما اين تنها ظاهر قضيه است.كافي است فعاليتهای او در سرويسهای مختلف را دنبال كنيد.فعاليتهای او برای من كه كلاس درس بوده است.

يكي از آخرين كلاسهای درس او سايت استامبل آپ‌ان است. قبلا در مورد استامبل نوشتم.در آنجا گفتم كه اگر كسي از دوستان بخواهد در استامبل فعال باشد من نيز بطور جدی از آن استفاده خواهم كرد.اما متاسفانه تعداد كساني كه بطور مرتب از استامبل استفاده كنند بسيار كم است.تا اينكه اخيرا متوجه شدم خانوم raoros در استامبل هم  فعالند. به همين دليل از چند روز قبل دوباره فعاليت خود در استامبل را شروع كردم.هركدام از شما عزيزان كه تمايل داريد مي‌توانيد به جمع ما در استامبل بپيونديد.

برای اينكار تنها كافی است به سايت استامبل برويد، در ان ثبت‌نام كنيد و تولبار مربوطه را بر روی مرورگر خود نصب كنيد.از انجایی كه سايت استامبل ريزه‌كاريهاي بسياری دارد كه ممكن است شما را گيج كند توصيه مي‌كنم تا چند وقت فقط از يك كاربرد ان استفاده كنيد: در هر صفحه‌ای از وب كه دوست داشتيد علامت «انگشت شست به سمت بالا» كه به معنای اضافه شدن آن صفحه به ليست علايق شماست را كليك كنيد.بقيه نكات برای نوشته‌های آينده…

اكنون من در چندجا فعاليتهای خود را به اشتراك مي‌گذارم.شما در استامبل مي‌توانيد ليست لينكهای مورد علاقه من را ببينيد.فعالترين افراد در اينجا فعلا raoros است.در موگاد مي‌توانيد لينك تمام وبگرديهای من را ببينيد. در اينجا من و روانپريش و ميكرودامپ فعال هستيم. دليشس را دوست دارم اما از يك طرف قيلطر است و از طرف ديگر فعلا بايد منتظر بمانيم تا نسخه جديد ان -كه هنوز منتشر نشده- در دسترس قرار گيرد.در نسخه جديد قول داده‌اند كه امكانات شبكه اجتماعي به ان بيافزايند.پس تا آن موقع اگر دليشس من خاك خورد ؛ به بزرگواری خود ببخشيد.

برای اين كه به استفاده از استامبل تحريك شويد اين لينك بسيار زيبا را مي‌گذارم كه از طريق استامبل آن را كشف كردم.شايد دير باشد و شايد هم بي‌ربط اما اين لينك را به عنوان هديه من برای روز  blog action day بپذيريد.

3 دیدگاه »

  1. شاید به من هیچ ربطی نداشته باشد دکتر عزیز. اما اگر درست‌اش را بخواهید بگویید باید به جای آپ‌ان بگویید «اپان» (بر وزن فلان)
    ببخشید که فضولی کردم

  2. raoros said

    خوب دکتر جان
    دیگه باهات قهر نیستم
    :))
    :))
    خیلی هم دوستت داریم!
    اوه!
    استامبل رو که نگو
    فکر نکنم بشه شبکه ی دیگه ای رو پیدا کرد که انقدر راحت بهترین و زیباترین لینکها رو بدست اورد
    اگر می تونی به من معرفی کن
    فکر نمی کنم باشه
    من لینکهای فوق العاده ای رو پیدا کردم که خیلی به دردم خورد
    به هر حال ممنون
    اگر دوستی هم خواست من رو اد کنه در اونجا خوشحال می شم
    http://raoros.stumbleupon.com

  3. raoros said

    راستی Madonna ی عزیز من حالش خیلی خوبه،
    یه قرارداد 120 میلیون دلاری هم بسته
    در ضمن حاضرم یکی از زیباترین کنسرتهاشو که به صورت تور برگزار شد بهت نشون بدم تا تو هم مثل من دوستش داشته باشی
    😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

