تف 18

آيا مي‌خواهيد تصوير تمام دوستان خود در فيس‌بوك را يكجا داشته باشيد؟ وبلاگ لبنول ترفند ساده و جالبي پيدا كرده است:

1- به اكانت فيس‌بوك خود برويد.بر روی عبارت Friends در بالای صفحه  كليك كنيد.

2- روی صفحه بازشونده بالايي (drop-down)كليك كنيد.اكنون list separator را انتخاب كنيد . همان‌كه به اين صورت است: —

3- با انتخاب آن، ليست تمام دوستان شما به صورت آواتارهایی در كنار هم ظاهر مي‌گردد.مثلا من فعلا  218 دوست در فيس‌بوك دارم و شكل زير برايم ايجاد شده است:

Facebook _ My Friends

5 دیدگاه »

  1. بابك said

    اِه اون منم! :))

  2. kochebagh said

    جالب بود!

  3. علی said

    اِ منم هستم :دی
    مشهور شدم !

  4. میلاد said

    فقط اون M سبز
    خوشگلترین لوگو

  5. Alin said

    منم هستم، دکتر ما رو مشهور کردی! D:
    ستون چهارم سطر چهاردهم.
    چه حالی دارم می کنم من!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

