smily

چند وقتي است كه يك پلاگين برای ويندوز لايو رايتر نصب كرده‌امLove Struck اما هنوز آن را تست نكردمClown بنظرم ‌امد بد نباشد الان آن را تستي بنمايمParty اميدوارم حاصل كار خوب شده باشدOn the phone در هر صورت اين پلاگين تنها مختص شكلكهای ياهو نيستVampire Bat  ايكونهای ساير مسجرها را هم داردThumbs-up  شايد برای گروهی جالب باشدWinkLighting .

هدف از نوشتن اين پست تنها تست اين پلاگين بودهPuppy dog eyes اميدوارم به بزرگی خود ببخشيدCow ملالي نيست جز دوری شماSkull

اين پست تقديم مي‌شود به بانمك‌ترين خانوم وبلاگستانI Love you خانوم زهرا اچ-بي

از طرف مزيديBanana

 

پ.ن: اعتراف مي‌كنم كه عمدا و با بدجنسي لينك پلاگين را نگذاشتم.اكنون هم مي‌خواهم بر اين عمل شنيع خود پايفشاری كنم.اگر شما نرم‌افزار لايو رايتر را نصب كرده باشيد در پايين‌ترين قسمت ستون سمت راست نوشته شده  Add a Plugin+ . لطفا بر روی ان كليك كنيد.شما را به صفحه‌ای مي‌برد كه مخزنی از صدها پلاگين برای لايو رايتر در انجا خواهيد يافت.در همانجا smily را جستجو كنيد. من قبلا چندين پلاگين مفيد برای لايو رايتر با لينك مربوطه در همين وبلاگ معرفي كردم( بگرديد پيداش كنيد!!) شما هم اگر پلاگين جالبي يافتيد در وبلاگتان به همه معرفي كنيد.

پ.ن 2: اينهم لينك مستقيم برای دانلود ويندوز لايو رايتر ( با تشكر از سينای عزيز )

10 دیدگاه »

  1. sepanta said

    سلام جناب دکتر میگم خوبی دیگه آره؟
    آخه با دبدن این پست ینمه نگرونت شدم.
    این پلاگین رو واسه ما ملت هم بزار بابا ثواب داره

  2. kochebagh said

    پلاگین جالبیه! اگه می شه پلاگین رو واسه دانلود بذارید.

  3. lukadium said

    کلی حال کردم!
    خیر از جوونیت ببینی

  4. maryamss said

    دکتر جان وقت داشتی باز هم از این شکلک ها بذار می ترسم کم بیاد.D:

  5. 1rahgozar said

    سلام
    من مطالب وبلاگ شما را از طريق خوراك در گوگل ريدر دنبال مي كنم.
    دو تا انتقاد كوچولو داشتم :
    1- حجم مطلب شما در مورد IT خيلي زياده. مطالب شما در بقيه زمينه ها هم ميتونن جالب باشند
    2- بهتر نيست به جاي تعداد زياد پست ها (بعضي وقت ها دو روز كه نميام ميبينم شما 14 تا پست داشتي) كيفيت پست ها رو بالا برد مثل وبلاگ يك پزشك

    ميشه خواهش كنم يك مطلب به زبان ساده در مورد سرطان و انواعش و درمانش بنويسيد.
    راستي اين شكلك موز توي خط آخر خيلي باحال بود.
    هميشه موفق باشيد
    يكي از خوانندگان دائم شما
    محمد

  6. زهرا said

    ای بابا دکتر جان واقعا شرمنده می فرمائید
    ما از همین الان هم بسی عاشق این پلاگین شده ایم البته امیدوارم که شکلکهاش خیلی بیشتر از این باشه که ما دیگه کم کم به مصور نویسی و یا شکلک نویسی رو بیاریم:دی
    ظاهرا یادتان رفته اسم پلاگین رو بنویسید تا ما هم فیض ببریم چون ویندوز لایو رایتر رو نصب کردم و الانم دارم باهاش کار می کنم. فقط یک ایراد کوچیک داره و اونهم اینکه نمیشه واسه پستها فرمت دیفالت انتخاب کرد (نوع و اندازه فونت و این چیزا)
    دیگه هم اینکه نمیشه واسه پستها اسم خارجکی هم انتخاب کرد.
    همین دیگه. بازم مرسی:-)

  7. javad33 said

    قیل‌طر شک‌ن پرسرعت!!!
    http://javad33.wordpress.com/2007/10/21/قیل‌طر-شک‌ن-پرسرعت/

  8. سجاد said

    سلام آقای مزیدی .
    خیلی وقت نیست که با شما آشنا شدم .اما همین کافی بود تا خواننده دائمی وبلاگ خوب شما بشم.

    قربون دستتون برنامه را برا دانلود بزارین . جالب بود مخصوصا شکل موز!

  9. mr fausty said

    ;کارمون راه افتاد البته استفاده زیاد از شکلک مطلبو سنگین و به قول بروبچ سر کوچه خزوخیل میکنه اما یکیشو من خیلی استفاده میکنم و واسه همون یکی هم دانلو کردم ( چشاش از تعجب میزنه بیرون !! )

  10. mr fausty said

    جناب مزیدی یه مشکل دارم
    دانلودش کردم اما موقع نصب میگه آخرین ورژن لایو رایتر رو داری و آخرین تغییرات انجام شده و فینیش میشه
    درست میگه آخرین نسخرو دارم اما کجا میتونم اون اسمایل هارو دریابم ؟
    با تشکر

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

