شخصيت وبلاگی شما چيست؟

يادتان مي‌ايد مدتي قبل يك تست آنلاين بود كه در ان نشان مي‌داد شما چند درصد اعتياد وبلاگی داريد؟ امروز با يك تست جالب مشابه برخوردم.اينبار به شما در مورد شخصيت وبلاگيتان توضيح مي‌دهد:

ابتدا به اين آدرس برويد( سايت blog action day برايتان آشنا نيست؟!!). در اينجا آقای پروفسور  روانكاو از شما 7 سوال مي‌پرسد.پس از جواب به اين سوالات نوع شخصيت شما را مشخص مي‌كند.در مورد من  اينگونه بود:What Kind of Blogger Are You

حرص: 3-  / مهارت: 1 / اجتماعی بودن: 3 

نمودار شخصيتي من نيز به صورت مقابل است.

اين پست هم تقديم مي‌شود به همه انها كه مي‌خواستند پته‌ريزون كنند ما را !!

راستي شخصيت وبلاگی شما چيست؟

12 دیدگاه »

  1. From Tehran, with love! said

    به من گفت تازه وارد !!! 😦

  2. رو دست زدی دکتر!
    لینکش را همون «حرکت وبلاگی» برام فرستاده بود و خیال داشتم آخر پته فشانی این شکلک را بیارم!
    الان هم هرچی می‌گردم کدی را که ذخیره کرده بودم پیدا نمی‌کنم، اما یادمه نتیجه‌اش چرند بود!

  3. mhmazidi said

    @ همگي:با عرض شرمندگي! چون پست دوبار منتشر شده بود دومي را برداشتم كه متاسفانه كامنت بعضي دوستان حذف شد.شرمنده.
    در آن كامنت از من خواسته بودند خودم را پته‌ريزون كنم: خب منم اين كار رو كردم ديگه: همين پست همه وجود من را پته ريزون كرده است.
    شرمنده كه بيشتر از اين خجالت مي‌كشم پته ريزون كنم.!!!

  4. rooznote said

    با حال بود دکتر.منو به شکل یه کچل قلدر نشون داد!!

  5. دوست عزیز خیلی سخت نیست که بفهمیم یاهو میل در گوگل بیشتر از بوش و احمدی نجات سرچ می‌شود. با گوگل ترزند آشنا هستید؟

  6. gajamoo said

    بابا ایول دکترجان
    دارم بیشتر از جنابعالی خوشم میاد
    حقا که اون رتبهُ اول مال خودته و بس
    هنوز نرفتم خودمو چکاپ کنم،اگه سوالاتش انگلیسی باشه چیکار کنم؟
    من هنوز تو دستور زبان فارسی خودمون موندم
    مرسی دکتر جان

  7. lukadium said

    بی ربط:
    لطفآ این فیلم پیشوا زوکربرگت رو ببین:

    🙂

  8. maryamss said

    جالبه مال منم همینطوری در اومد

  9. injaneb said

    حالا چیست ؟!!!

  10. maryam said

    نتیجه من هم همین بود!
    حرص: 6-
    مهارت: 3
    اجتماعی بودن: 4

  11. به فرنگ برگشته said

    والله چی بگم. جوابی که به من داد دقیقا همون جوابهایی بود که خودم به سوالهاش داده بودم. نه یک ذره کمتر و نه یک ذره بیشتر.در واقع اطلاعات چندانی به من اضافه نکرد.خانم «شادی ضابط» خیلی علمی تر از این داره برای پروژه دکتراش روی این موضوع تحقیق میکنه.پیشنهاد میکنم یک سری به وبلاگش بزنی.

  12. آمیر said

    خوب به منم همین کاراکتر رو داد…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

