تم وردپرس 4

همين امروز صبح بود كه در مورد يك تم بسيار زيباي وردپرس نوشتم. در كمتر از 24 ساعت اكنون اين پوسته فارسي‌سازی شده و اماده در خدمت شماست. شما مي‌توانيد با رفتن به اين صفحه پيش‌نمايش ان را ببينيد و اگر دوست داشتيد آن را دانلود كنيد و برای وبلاگ خود استفاده كنيد.

اكنون تعداد تم‌های فارسي‌شده موجود در اين وبلاگ به 6 عدد رسيده.اكثر آنها جديد هستند و برای اولين بار مورد استفاده قرار مي‌گيرند.طبق معمول بازهم زحمت فارسي‌سازی آن را كامبيز مظفری نازنين تقبل كرده است. ضمن تشكر فراوان از محبت او مي‌خواهم گلايه‌ای نيز از سايرين داشته باشم. يادم مي‌آيد دوست عزيزی قبلا كامنت گذاشته بودند كه » فارسي‌سازی يك پوسته وردپرس كار چندان سختي نيست و مي‌توانم آن را بهت ياد دهم و به آساني خودت آن را انجام دهي» . قبول.اما سوالم اين است: چرا شما اندكي زحمت نمي كشيد و كار به اين سادگي را لااقل يكبار انجام نمي‌دهيد؟ من مي‌توانم صدها پوسته وردپرس جذاب و جديد معرفي كنم و هربار زحمت قسمت تكنيكي كار را هم كامبيز عزيز بكشد؛ اما بيشتر خوشحال خواهم شد ديگران هم ما را قابل بدانند.اصلا يك قولي بهم مي‌دهيم: هركدام از شما كه توانايي اين كار را داريد يك پوسته را فارسي‌سازی كنيد من هم قول مي‌دهم باوجود IQ پايينم سعي كنم فارسي‌سازی را ياد بگيرم!

آيا لازم است از تك‌تك عزيزان دعوت كنم؟؟ هركس كه احساس مي‌كند توانايي انجام اين كار را دارد شروع كند.اصلا هم از خطا كردن نترسيد.فوقش آنكه اشتباه مي‌كنيد و بقيه دوستان متوجه مي‌شوند و باهم اصلاح مي‌كنيم. سخت است؟؟ منتظرم….

4 دیدگاه »

  1. میلاد said

    تم خوشگلیه زیبا و ساده شاید بر iTheme عزیز ترجیحش دادم و تم وبلاگم رو عوض کنم

  2. software07 said

    سلام خدمت جناب آقای دکتر مزیدی .

    اگه ناراحت نمی شید بنده بی اجازتون ! ( البته الان اومدم اجازه بگیرم ) یه مطلب خیلی کوتاه در مورد شما فرستادم توی وبم . اگه ناراحت شدید بگید در جا پاک می کنم !!!

    خوشحال می شم نظر شما هم اون جا باشه تا همه ی بازدید کننده هام ببینند دکتر مزیدی به وب من حقیر هم میاد .

    دکتر این همه نوشتم که شما رو بیارم و وب منو ببینید ! اگر نیایید من هر روز میام و ازتون خواهش می کنم !!!!

    ممنون

    مجید مهرتاش

  3. بهروز said

    سلام دکتر . فکر کنم یه سه چهار روزی باشه که 3 تا قالب رو میل کرده باشم . نمی دونم !!! شایدم من اشتباه فرستادم !!!

  4. mhmazidi said

    @بهروز جان: هنوز ايميلي از شما دريافت نكردم و گرنه بلافاصله در وبلاگم منعكس مي‌كردم. بي‌صبرانه منتظر ايميلت هستم.اسپم را هم چك كردم.انجا نبود.ادرس ايميل من mhmazidiدر جيميل است.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

