تم وردپرس 6

در سريهاي قبلي مطالب «تم های وردپرس» چندين تم جذاب برای وردپرس معرفي شد. از طراحان عزيز خواهش كردم آنها را ترجمه و فارسي‌سازی كنند.اكنون بهروز عزيز سه قالب ترجمه شده را تقديم شما مي‌كند.اميدوارم  مقبول افتد:

1- پوسته fluidsolution : اسكرين‌شات ان كمي محو است و ممكن است جذابيت خيره‌كننده آن را خوب منتقل نكند.اما واقعا يكي از ساده‌ترين و زيباترين قالبهاي وردپرس است.

2- پوسته greenmarinee : اين قالب را خود بهروز عزيز استفاده مي‌كند.

3- پوسته webby blue : كه شخصا عاشق آن هستم.

پوسته‌های 2و 3 را مي‌توانيد در بخش تم‌های سايت وردپرس فارسي هم بيابيد. دوخبر از آنجا:

4- پوسته خاكستری ساده: كاری ساده و زيبا از علي نازنين (وبلاگ p30design)

5- پوسته Marine : كار جديدي از نويد كاشاني عزيز كه فعلا تنها برای دانلود هست ( بدون اسكرين شات) و تا چند روز آينده در سايت وردپرس فارسي قرار مي گيرد.

بي‌ربط: حالا كه لينك وبلاگ جديد نويد عزيز را گذاشتم بد نديدم از يكي از دوستان تازه ما در وردپرس دات كام ياد كنيم: امين پرطلا ( امين اوبونتويي سابق ) [ كپی‌ رايت هر دو از روانپريش]. فقط بايد ديد روانپريش كي مي‌خواهد وبلاگ وردپرس دات كامش را به روی ما باز كند. احتمالا ديدن دعوای دو خروس جنگي لذت خاص خود را دارد. من پيشاپيش بر روی «روانپريش» شرط مي‌بندم!! شما چطور؟؟

4 دیدگاه »

  1. amin said

    وای از دست شما ! آبرو نموند دیگه . توبه توبه …
    من و روان پریش رفیق شفیق صمیمی هستیم ! جنگ کجا بود؟
    تازه خروس جنگی خودتی ! 😦
    دکتر من یا جدا بگم سرویسی ها ! گفته باشم !!!

  2. آقای دکتر یک پیشنهاد برای شما دارم
    این جور که بوش می‌آد دارید برای خودتون یه آرشیو پوسته می‌زنید و مثل این که جدی هم هستید.
    پیشنهاد من اینه که به جای این که چند تا آرشیو داشته باشیم بیایم و یک جا همه رو جمع آوری کنیم و اون هم قسمت پوسته‌های وردپرس فارسی باشه
    و الا هر کسی می‌تونه برای خودش یه آرشیو داشته باشه
    اگر کسی هم پوسته فارسی سازی کرده باشه می‌تونه با من تماس بگیره و پوسته اش رو بفرسته (irani.2007@gmail.com) تا بعد از بررسی استاندارد بودن اون رو در قسمت پوسته‌ها قرار بدم مثل آقا بهروز فکر می‌کنم اینطوری بهتر باشه.
    در هر صورت هر جور که خودتون مختارید 😉 اگر هم خواستید رقابت کنید ما پایه ثابتیم :دی

  3. hamedmalek said

    آخ جون ! خروس بازی :دی
    من هم رو زیگیل (کپی رایت :من + امین پرطلا) شرط میبندم !!!

    http://hamedmalek.wordpress.com/human20/

  4. […] 1:00 ق ظ · طبقه بندی شده زیر wordpress theme, وردپرس مقدمه: در كامنت مطلب قبلي دوست خوبم علي (p30design) چنين نوشت: پیشنهاد من اینه که به […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

