ثكثی یعنی این !

بازهم يكبار ديگر مجله اسمشينگ كولاك كرد.اگر شما هم مثل من تصورتان از تصاوير فلش همان تبليغات آزاردهنده است سخت در اشتباهيد(اشتباهيم!)

                          65 طراحی فلش فوق‌العاده

اين لينك تنها تصاويری برای حرفه‌های فلش نيست، بلكه بيشتر از آن برای ما كاربران معمولی وب هست تا بفهميم و ببينيم وقتي كسي با فلش عشق‌بازی مي‌كند و برای آن از واژه ممنوعه ثكثی استفاده مي‌كند يعني چي؟؟ يعني همين!! فقط ببينيد.

پ.ن: مزيدی دوباره زرد شد! قابل توجه ميلاد خان! اينبار بهانه اسمشينگ است!

7 دیدگاه »

  1. میلاد said

    من مخلص دکتر مزیدی عزیز وب 2.0 هستم. گادفادر وردپرس و توییتر.
    چه زردش چه سبزش چه آبی اش چه یانگوم خفنش 🙂 به خاطر همین هم هست که روزی 4 بار میایم اینجا و هربار لذت میبریم.
    دکتر جان فید وبلاگتون را 5 جا مشترک شدم .

  2. ساسان said

    مزیدی عزیز واقعا جالب بود! اصلا آدم باورش نمیشه که با فلش چه چیزایی میشه طراحی کرد!

  3. moryabdi said

    یه دو سه هفته ای هست که فیدبلاگت رو از فیدریدرم در آوردم…
    الانم که از طریق داشبورد وردپرس اومدم فهمیدم اشتباه نکردم :دی
    یکم باید به نظر بازدید کننده هات احترام بگذاری… کیفیت رو فدای کمیت نکن..
    به شخصه بلاگ های قدرتمندی رو میشناسم که بازدید کننده ی کمی دارن ولی مطالبشون از صدها بلاگ پر بازدید (و البته زرد ) مفید هست…
    با این عنوان پست انتخاب کردن هم رسما به شعور مخاطبین بلاگت توهین میکنی…
    البته شایدم این راه درسته و ما داریم اشتباه میریم…
    اوایل فکر میکردم این کار رو برای این انجام میدی تا کسانی که با این تکنولوژی ها آشنا نیستن رو به هر طریقی به بلاگ جذب کنی… ولی خودت نگاه کن ببین الان هم دنبال همین هدف هستی؟
    در هر صورت موفق باشی…

  4. mhmazidi said

    @عبدی جان: خوشحالم كه اشتباه نكرده‌ای .خوشحالم كه وبلاگ زردی چون اين وبلاگ ديگر موجب ناراحتی شما نمي‌شود.اما بقيه خوانندگان اين وبلاگ با شما موافق نيستند و اعتقاد ندارند كه به شعورشان توهين شده است. نمونه‌اش ساسان عزيز كه بالای شما كامنت گذاشته. من كه قبلا توضيح دادم كلا موجود زردپرستي هستم.
    از اينكه خواننده فهيمي چون شما ديگر در جمع ما نيست متاسفم.با اينحال هرجا كه هستيد موفق باشيد.

  5. loka said

    دکتر عزیز واقعا پاسخ شما آموزنده بود

  6. یک خواننده said

    نه عزیزم من هم نظر moryabdi رو دارم.این جوری داری به خواننده توهین می کنی.با این نوشته مشکلی نداشتم اما وقتی توی نوشته های پربیننده به نمونه دیگه از این زرد نویسی رو دیدم واقعا بدم اومد.یا در مورد وب ۲ بنویس و عنوان مناسب بذار یا عنوان وب ۲ رو بردار.فکر می کنی بیننده بیشتر ارزش توهین به این همه خواننده رو داره؟

    حداقل جرئت این رو داشته باش که سکسی رو درست بنویسی.یا ننویس یا اگر فکر می کنی درسته و می نویسی درست بنویسش.

    امیدوارم اشتباه کرده باشم اما اگر این روند ادامه پیدا کنه من هم فید شما رو از فید ریدر پاک خواهم کرد.من کاره ای نیستم یک خواننده هم برای شما چیزی نیست اما دوست ندارم وبلاگی رو بخونم که با عنوان مسخره خواننده جذب می کنه.

    در ضمن اگر یه خواننده تشکر کرد اون هم به خاطر لینک و نه عنوان دلیل نمیشه همه خواننده ها با این عنوان موافق باشن.

    به هر حال امیدوارم موفق باشی.

  7. سروش said

    دوستی دارم که انیمیشن های باورنکردنی ای را با نرم افزار در دسترس فلش می سازه. واقعا نقش تکنولوژی بسیار کمرنگ تر از هنر است در خلق آثار هنری.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

