عكس روز

مي‌دانيد قيافه اين جانب در دوران جوانی چگونه بوده؟ تصوير زير يك كپي برابر اصل است( تنها كافی است 20 سانت به اين قد اضافه كنيد! ابروها را هم اندكي درهم فرورفته‌تر تصور كنيد) امروز كه اين تصوير را در اينترنت ديدم ياد دوران جوانی خودم افتادم. حالا خودتان را بگذاريد جای آن بيماراني كه از ديدن اين آقای دكتر دو عدد شاخ و دو چشم از حدقه در آمده نصيبشان مي‌شد. طفلي‌ها حتي يكبار هم جرات نكردند چيزی بگويند:

500x400

تصاوير بيشتر

12 دیدگاه »

  1. ایلیا said

    وای خدا مرگم بده ننه !
    دو نقطه دی

  2. البرز said

    اگه 20 سانتیمتر به قد این رگبی من معروف فرانسه «سباستیان شابال» اضافه کنی، قد شما میشود 2 متر و 12 سانتیمتر.؟ ماشالله به شما! این غول بی شاخ و … بقول شما با قد 1متر و 92 و وزن 114کیلوییش از محبوب تری چهرهابخصوص در بین جماعت نسوان اون دیار است. پس زیاد از خودتون نا امید نباشید

  3. raoros said

    اوا خدا به دور!
    نگو این حرفا رو!
    تبلیغ منفی
    :))

  4. ای ول خیلی حال کردم! 🙂

  5. وااااااااااااااااااااو!
    واقعا!؟
    چه تیپ باحالی 😀
    ولی هرچقدر سعی می کنم شما را با این تیپ ببینم نمی تونم!

  6. بابك said

    دكتر جان اين با او Celebrity-Look-A-Like اتون كه Jude Law بود زمين تا زيرزمين فاصله داره!!!

  7. سامان said

    سلام . این طور که شما میگید فکر کنم شما یکی از استثنایی ترین دکتر های دنیا هستید ، باسه من که تصور …. ممکن نیست .
    خیلی باحالی دکتر میدونی چرا ؟؟؟؟؟ چون دکتری
    سامان دوستدار شما . موفق باشید . به من هم سر بزنید . http://topofbest.wordpress.com

  8. من فکر می‌کنم که این عکس خیلی هوشمندانه انتخاب شده! درست وسط شاخ و شونه کشیدن برای بلاگفا این عکس تریپ زخمی اومده که یعنی آره، حواستون را جمع کنید، با بد کسی طرفید! :‌‌)

  9. چه شود!

  10. myminimals said

    ما همیشه از شما تصویر یه آقای دکتر خوشتیپ و جوون و ریش و سبیل سه تیغ و اتو کشیده در ذهن داشتیم :دی.

    ولی مثه اینکه به کل در اشتباه بودیم :دی

  11. MicroDump said

    دکتر نمي‌دوني وقتي عکس رو ديدم چقدر خنديدم!
    الآن که اين عکس رو مي‌بينم دارم به نمودار ذهني که واست رسم کردن فکر مي‌کنم!
    يکي از بزرگترين آرزوهام شده که با يه تيشرت تنگ تنگ و با يه شلوارک، در حالي که موهاتو بستي در مورد فيس بوک کنفرانس بدي!! البته اخم يادت نره!

  12. Alin said

    دکتر جون من یه عکس از خودت منتشر کن، حالا اگه می ترسی بیان بگیرینت(به خاطر لینک های بی تربیتی و زرد نویسی ها) می تونی صورتت رو شطرنجی کنی!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

