بلاگفای نامهربان

بلاگفای نامهربون هم بدون اجازه ی من وبلاگ قبلیم رو حذف کرده.دوباره ثبتش کردم و آدرس وبلاگ جدیدم رو توش گذاشتم اما دوباره حذفش کردن و اینبار امکان ثبت مجددش رو هم ازم گرفتن.خودتون ببینین .حتی آدرس ایمیلم رو هم نذاشتن که هیچ جوری نشه وبلاگ جدیدم رو پیدا کرد. این رفتار رو که دیدم خیلی خوشحال شدم که زود از این سرویس دهنده های نازنین جدا شدم و الان جایی می نویسم که خیالم راحت هست.

ببخشيد! خيلي عذر مي‌خوام! من دقيقا متوجه نمي‌شم. يعني اين كه يك وبلاگ‌نويس وقتي از بلاگفا كوچ كرده و آمده به وردپرس دات كام بايد وبلاگش در بلاگفا delete شود؟ باز دوباره ثبت شود و باز ديليت شود؟؟

تازه اينبار امكان ثبت مجدد نيز از او سلب گردد ؟ حتي آدرس ايميل هم حق نداشته باشد در آن بگذارد تا خوانندگان ثابت وبلاگ بدانند كه اين وبلاگ به كجا نقل مكان كرده؟

لطفا يكي به من بگويد كل ماجرا سوء‌تفاهم است.

اگر اجازه دهيد مي‌خواهم تستي انجام دهم.همين الان يك وبلاگ در بلاگفا ايجاد مي‌كنم و سعي مي‌كنم در ان وبلاگ در مورد خوبيهای وردپرس بنويسم و همچنين از مشكلات بلاگفا بگويم. ببينيم آيا آن وبلاگ سانسور مي‌شود؟

من تصور مي‌كنم مديريت بلاگفا بيش از اينها به آزادی بيان احترام مي‌گذارد. آيا غير از اين است آقای شيرازی؟

پ.ن: وبلاگ مورد نظر در بلاگفا ايجاد شد.لطفا ببينيد و نظر دهيد: http://mhmazidi.blogfa.com/

14 دیدگاه »

  1. hamid said

    دکتر جان ، قضیه به یک توهم توطئه بیشتر شبیه

  2. ایلیا said

    کلا از بین سرویسهای ایرانی من میهن بلاگ دات آی آر رو ترجیح میدم . از تمام رقیبانش از نظر مکانات و سرعت پیشه .

  3. رضا said

    قضیه اتفاقا اصلا یک توهم توطئه نیست، متاسفانه در بلاگفا اگر وبلاگی مدتی به روز نشه حذف میشه، خود شخص من یک وبلاگ درش درست کرده بودم و از تجربیاتم با نرم افزار شبیه ساز پرواز مایکروسافت می نوشتم فکر کنم پنج پست درش نوشته بودم ولی مدتی آپدیتش نکردم و در کمال تعجب دیدم وبلاگ من را حذف کرده است.

  4. صادق said

    همیشه گفتم! سرویس دهنده های داخلی اصلاً به درد وبلاگ نویسی نمی خورن!

  5. irau said

    سلام. از تو آمار وبلاگ دیدم به نوشته ی من لینک دادین.
    بله موضوع به همین عجیبی و خنده داری و البته دردناکی هست که اشاره شده.
    بد نیست بدونین بعد از این قضیه به وبلاگ آقای شیرازی (مدیریت محترم بلاگفا) رفتم و در قسمت نظرات مشکل رو محترمانه توضیح دادم و منتظر جواب شدم. ایشون بعد از چک نظرات منتشرشون می کنن.روز بعد وقتی وبلاگشون رو دوباره چک کردم دیدم 10 نظر اضافه شده اما نظر من منتشر نشده. از این ظرفیت بالای انتقاد پذیری در تعجب بودم. دوباره براشون نظر گذاشتم و از عدم انتشار نظر قبلیم گله کردم. بدیهی هست که بار دوم هم نظرم منتشر نشد.
    من این وبلاگ رو با همین نام تو بلاگفا داشتم. می تونین اسم وبلاگم ( از مشهد تا بریزبن ) رو توی گوگل سرچ کنین. خواهید دید که دو وبلاگ جداگانه یکی روی وردپرس و یکی روی بلاگفا بهتون می ده. اما وقتی روی اون یکی که متعلق به بلاگفا هست کلیک میکنین می بینین که حذف شده.
    اساسا در بلاگفا شما حقی برای مالکیت چیزی ندارین.

  6. koosha said

    دکتر مزیدی،کلا از این کارها می کنه آقای شیرازی! تو فیلتر کردن کلمات که استادن.شخصا یک سایت داشتم(onlines.ir که الان تغییر کرده) تو بلاگفا بستش و نمی شد هیچ جای بلاگفا نوشت onlines.ir
    خبرش تو Persianweblog هم هست.

    یک مورد دیگم این سیستم انتقال مطالب توسط rss رو میهن بلاگ و پارسی باکس گذاشتن،بلاگفا جفتشون رو فیلتر کرد تا مجبور شدن بی خیال این امکان بشن!

  7. ممد said

    شما که یه زمانی گفته بودین من حتی لینک هم به وبلاگای سرویس وطنی نمی دم مبادا ترویج بشوند …!؟

  8. macromediax said

    بلاگفا وبلاگ من رو هم بست . دوباره ساختم . دوباره پاکش کرد. بار سوم دیگه بی خیال شدم. چون اگه 3 ماه به روز نکنی پاک میکنه .

  9. […] دهيد قبل از ورود به بحث كامنت يكي از عزيزان را در مطلب قبلي بخوانيم: دکتر مزیدی،کلا از این کارها می کنه آقای […]

  10. mhmazidi said

    @ممد عزيز: اگر باری ديگر به ان نوشته رجوع كني خواهي ديد كه گفتم لينك آنها را در لينكدوني نمي‌گذارم .نه اينكه به آنها لينك نمي‌دهم. بنظرم اين دو با هم متفاوتند.همچنين اگر دقت كرده باشيد بارها گفته‌ام برای عزيزانی كه در سرويسهاي وطني مطلب مي‌نويسند بسيار احترام قايلم و مطالبشان را مي‌خوانم و استفاده مي‌كنم. تنها لينك وبلاگ آنها را در لينكدوني نمي‌گذارم.
    حالا بنظرتان ان عقايد با اين مطلب در كجا باهم ناسازگار هستند؟

  11. soboone said

    آقا این قدر به این وبلاگ های فارسی نویس گیر ندین لابد اکمکاناتش رو ندارن نمیتونن مشکل دارن من که از همشون راضیم به خاطر اینکه یه مدت توش مینوشتم و ازش استفاده کردم
    دکی جون : نو که میاد به بازار تازه میشه دل آزار!

  12. koosha said

    در مورد Facebook،فکر کنم جامعه Facebook واقعا تحصیل کردن!!
    http://scobleizer.com/2007/07/12/why-facebook-why-now/

  13. سیاه said

    مزیدی جان همین هاست که باعث میشود برایت خیلی احترام قایل باشم

  14. هشام said

    عزیزان من . من نمیدونم چرا همش به بلاگفای بدبخت گیر میدین ؟؟؟
    واقعا چرا ؟ آقا همینی که هست ! هر کی میخواد ازش استفاده میکنه ، هر کی هم نمیخواد راه بازه جاده درازه !

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

