عكس روز 4

به تصاوير عجيب و بامزه از دنيای حيوانات علاقه داريد.لينك زير حاوي تعداد زيادی از اين قبيل تصاوير است.البته بايد بگويم چون تصاوير بزرگ هستند و تعداد انها زياد است لود شدن ان طول خواهد كشيد. اما عكس اين خارپشت نازنين من را ياد آن دو خارپشتي انداخت كه روزگاری مونس تنهايي‌هايم بودند:

                                     +80 تصوير زيبا از حيوانات

  1193303973446

 

اينها همه از معجزات سايت استامبل آپ‌ان است. تا دير نشده در ان عضو شويد.با تشكر از زهرای عزيز برای ارسال اين لينك

3 دیدگاه »

  1. سیاه said

    مزیدی جان برادر نه به آن عکس سیبیل از بناگوش در رفته ات نه به این
    باحال بود نمیدونستم مردم خارپشت هم نگه میدارن. من منظرم کلونینگ رو اینا کامل کنن یه دایناسور سفارش بدم و نگه دارم.

  2. آمیر said

    چه خارپشت نازنینی! اینا از گونه موش ها هستن دکترجان؟
    احساس می کنم که حسرت نوازش کردنش رو درک کرده م! دوستش دارم اما نمی توانم!!!

  3. خیلییییییییییییییییییی نازه
    می خوا بخورمش
    چه موهای فشنی هم داره
    😉

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

