عكس روز 5

چقدر دوس دارم  درست روبروی اين هاپو دراز بكشم و ساعتا به مردمكای چشاش زل بزنم.

504042348_a49c913353

منبع عكس

7 دیدگاه »

  1. Hadi Jami said

    جناب مزیدی سلام . من یه بخشی حدود 18 تا از اون 101 ایده رو ترجمه کردم خوشحال میشم سری بزنید و بخونید . راستی من از شر این میزبانهای مجانی راحت شدم . الان روی میزبان شخصی خودم وبلاگ می نویسم .

  2. میلاد said

    فکر نکنم این هاپو علاقه داشته باشه یکی جلوش بخوابه و ساعت ها بهش زل بزنه

  3. soboone said

    الان فیدت قاطی کرده شده 120 تا چه نزولی!
    🙂

  4. سینا said

    بازگشتتون برو تبریک میگم دکتر. خوشحالم که برگشتید.

  5. raoros said

    دکتر این کارا چیه
    یه موقع می پره تو قیافه تون ها!
    حتی ممکنه دچار سوء تفاهم هم بشه
    چه خنده بازاری شده اینجا
    :))
    آدم دلش وا می شه!

  6. یک خواننده said

    جناب مزیدی این شمارشگر فیدبرنر شما چرا ۱۲۰ رو نشون میده؟

    زرد نویسی کار خودشو کرد. D:

  7. میلاد said

    مشکل فیدبرنر به خاطر گوگل هست که انگار جمعه ها خوابش میبره قبلا هم تو خود سایت فیدبرنر توضیح داده شده بود و ربطی هم به مزیدی و اصغر و محمد نداره ، این اتفاق تو تمامی وبلاگ ها افتاده و هفته پیش هم به همین صورت بود. نگران نباشید دوشنبه دوباره میشه 684 تا ، خبرش الان روی وبلاگم هست که چند روز پیش کار کرده بودم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

