تف 22: با فيس بوك پول درآوريد

شايد عجيب بنظر برسد اما با فيس بوك هم مي‌توانيد پول بدست آوريد..البته اين تنها حدس من با توجه به چند اتفاق اخير است.شايد تنها در حد يك رويا باقي بماند.

احتمالا مي‌دانيد كه به همين زودی فيس بوك سيستم تبليغات مخصوص خودش را راه مي‌اندازد.از طرفی يك اپليكيشن برای فيس بوك وجود دارد كه نشان مي‌دهد صفحه فيس بوك شما چند دلار ارزش دارد.مثلا ارزش صفحه فيس بوك من اكنون 80 دلار است. خب هرچه قدر قيمت يك صفحه بالاتر باشد معنايش اين است كه آن صفحه فعالتر است و بازديدكننده بيشتری هم دارد.در نتيجه تبليغات در آنجا بهتر به هدف خواهد رسيد.

تيم فيس بوك آنقدر ابله نيست كه بخواهد به قيمت رنجاندن كاربران خود، از اين فرصت فوق‌العاده سوء استفاده كند. حدس من اين است كه فيس بوك ممكن است از سيستم‌های انتخابی برای تبليغات استفاده كند يا اينكه در سود ناشي از تبليغات كاربران را هم سهيم كند.مكانيسمها هنوز كاملا مشخص نشده‌اند.

تصور كنيد: شما يك صفحه فعال در فيس بوك داريد.تبليغات در صفحه شما نسبت به صفحات كمتر فعال به نتيجه مطلوبتری برای سفارش‌دهندگان تبليغات منجر مي‌شود. احتمال ندارد كه از اين پروسه چيزی هم نصيب شما شود؟ احتمالش كم نيست.

پس! تا مي‌توانيد در فيس بوك فعاليتهای اجتماعی خود را گسترش دهيد.در اين صورت ارزش صفحه شما بالاتر مي‌رود و اگر خواستيد مي‌توانيد از ان كسب درآمد هم بكنيد.(لااقل برای هموطنان خارج از كشور ممكن است مفيد واقع گردد.)

تقديم به نگران هميشگي كسب درآمد از وب!

2 دیدگاه »

  1. علی said

    البته آن هایی که همیشه به دنبال کسب درآمد هستند می توانند با ترفندهایی بازدید صفحه شان را بالا ببرند! اگه این رویا به حقیقت بپیونده شاید باعث هجوم کاربران ایرانی به فیس بوک هم بشه و نیاز نباشه دکتر این همه به خودش فشار بیاره !!!

  2. سیاه said

    مخلصیم دکتر. والا من پروفایل فیس بوکم را حاظرم با تخفیف ویژه به دوستان بفروشم. با بیش از 200 دوست ایرانی و خارجی و چهارصد تصویر در خدمت دوستان علاقمند هستیم

    یه چیزی که من باید روشن کنم این هست که من نگران پول در آوردن از وب نیستم من بیشتر دنبال این هستم که ایرانی ها چطور میتوانند از این اقیانوس بیکران دوزار دربیارن
    ممنون این اپلیکیشن جالبی بود

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

