پدیده جدید وردپرس فارسی : پانته‌آ

در اين وبلاگ معمول نبوده كه برای معرفي يك وبلاگ پستی جداگانه اختصاص يابد.اما در اين مورد خاص بنظرم لازم است! تا آنجايي كه جستجوهاي ناقص من در وردپرس دات كام به من آموخته اين بود كه سلمای عزيز جزء معدود وبلاگ‌نويسان ما بود كه دو وبلاگ- به زبانهای انگليسي و فارسي – داشته است.( البته خورشيد خانوم كه نياز به معرفي ندارند!)

اما حالا پديده جديد ما 3 وبلاگ دارد با 3 زبان!! پانته‌آ خانوم 4 ماه است كه وبلاگ انگليسي در وردپرس دارد و حدود 2 ماه وبلاگ فارسي و حدود يكماه وبلاگ فرانسوی!

وبلاگ فارسي ايشان

وبلاگ انگليسي ايشان

وبلاگ فرانسوی ايشان

تنها برای يك لحظه تصور كنيد كه چقدر مشكل است به سه زبان وبلاگ بنويسيم.من كه شخصا در نوشتن همين وبلاگ به زبان مادری خود دچار مشكل هستم!!تلاش ايشان برای نوشتن به سه زبان واقعا پديده‌ای جالب در نوع خود است. به ايشان تبريك مي‌گويم و اميدوارم كه هرسه وبلاگ‌شان را با قدرت به پيش ببرند.همچنين خبر افتتاح وبلاگهایی به زبانهای 4 و 5 و 6 و 7و … را هم از ايشان بشنويم.

آيا لازم است بگويم چقدر حسوديم مي‌شود به كساني كه اينگونه راحت به چند زبان مسلط هستند؟

با ربط: احتمالا خبردار شده‌ايد كه پانته‌آ (غربتستان) از بلاگر به وردپرس دات كام آمده است. افتخاری ديگر برای جمع كوچك وردپرسي ها بخاطر همسايگي با يكي از قديمي‌هاي وبلاگستان. اگر اشتباه نكنم پانته‌آ خانوم در آلمان زندگی مي‌كنند.بنظر شما پانته‌آ خانوم حوصله و وقت كافي دارد برای ايجاد يك وبلاگ آلمانی ؟؟

14 دیدگاه »

  1. کرمانج کرد said

    با سلام

    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

    حالا که فیدم افتاده است از پا چرا؟

    شما ما را وادار کردید که به جنبش مهارت به وردپرس بپیوندیم. حالا باید خود شما هر مشکلی که با آن مواجه شویم را حل کنید .

    پس لطف کن و بگو این فید وبلاگ من چه اش شده؟ نا سلامتی دکتر هم که هستی!!!!!!!!

    آخه من باید چه کاری انجام دهم؟

    با سپاس از شما ( به خاطر شوخی ها مرا عفو بفرمایید )

    http://kormanj.wordpress.com/feed

  2. mhmazidi said

    كرمانج عزيز: من فكر مي‌كنم شما كلا ما رو گير آوردی!! برادر. اين دفعه هم مثل دفعه قبل فيد شما سالم و سر و مر و گنده و تميز نمايش داده مي‌شود.باور نمي‌كنيد؟ اسكرين‌شات بگيرم از فيدريدر خودم و بچسبانم در وبلاگم باور مي‌كنيد؟
    من پيرمرد رو اذيت نكن ديگه !!

  3. gajamoo said

    خوشحالم از انتخاب شما و از انتخاب خودم.
    آخه قراره به امید خدا، من و پانته آ یه پست مشترک با هم بذاریم.
    از حسن انتخاب شما متشکرم جناب دکتر مزیدی عزیز.
    موفق تر باشید

  4. mrkhalili said

    🙂

  5. gajamoo said

    آقای دکتر مزیدی
    بلانسبت همهُ پیر ها،نمیدونم بعضی از آدما وقتی پا به سن میذارن چرا خرفتر میشن(خودمو میگم)
    واسه تون تو همین پست کامنت گذاشتم که می خوام یه پست مشترک با پانته آ بذارم،بدون اینکه ایشون رو بشناسم و بالعکس.
    نمیدونم آدمی به سن و سال من چرا باید مرتکب چنین اشتباه بزرگی بشه!!!!
    در هر حال اگر واسه تون امکان داشته باشه، هر دو کامنت منو در این پست حذف کنید تا خدای ناکرده سو تفاهمی واسه کسی پیش نیاد.
    ممنونم از بزرگواریتون.
    با تشکر
    Gajamoo

  6. panthea said

    سلام به دكتر مزيدي عزيز

    پيام دوست شنيدن سعادت است و سلامت

    خواستم ازتون تشكر كنم بابت اين پست اختصاصي. جايگاه شما و تخصصتون به نوبه‌ي خود «گوهر معرفت»‌اي است كه دو زبان من اصلاً در مقابلش ديده نميشه … باز هم ممنونم.

    شاد باشيد

  7. پرهام said

    آقا فید من چشه ؟؟؟؟؟؟!!!
    D:
    :»>

  8. سروش said

    ایول
    ایول
    آبجی پانته آ رو ایول

  9. Mohsén said

    وبلاگ فرانسه‌ی ایشون چیزی غیر از چند تا پست از copy-paste تعدادی شعر و جمله‌ی عاشقانه نیست.تنها پستی هم که copy-paste نیست نوشتند که «بعضی چیزا رو نمیشه گفت و نوشت…».
    » آيا لازم است بگويم چقدر حسوديم مي‌شود به كساني كه اينگونه راحت به چند زبان ((مسلط)) هستند؟» ؟!
    به نظرم همچین وبلاگی ارزش چندانی نداره.آدم باید خودش بنویسه

  10. panthea said

    آقاي محسن
    اول اينكه. من ادعايي نكردم كه وبلاگ فرانسه‌ِ من چيز خاصي توش هست. اونقدر وقت نمي‌كنم كه هر چيزي رو فرانسه مي‌نويسم تايپ كنم، تو فرانسه هنوز دستم تند نشده. در نتيجه مطالبي رو كه گاهي از اينترنت مي‌خونم، مي‌ذارم تو اون وبلاگ تا هر كس دوست داره بخونه. وبلاگ من براي تمرين زبانمه. براي من ارزش داره.
    دوم اينكه. من خودم مي‌نويسم. فارسي و انگليسي. وبلاگ انگليسي من يك ساله كه فعاله. قبل از ورد پرس در بلاگر بودم.
    سوم اينكه. ممنون كه وبلاگم رو خوندين.

  11. يك دنيا تشكر

    ز سر تا پا همه لطف است و خوبي …
    دكتر مزيدي عزيز،
    ديوانه را توان به محبت نمود رام
    ما را محبت است كه ديوانه مي‌كند
    اگرچه اين شعر رو پيش از اين …

  12. بامداد said

    پانته آ خانم انصافا وبلاگ قشنگی دارند .
    برخی از نوشته ها مربوط به خوشان است و برخی دیگر از آثار دیگران است
    لزوما نباید همه نوشته ها مربوط به خود آدم باشه.
    به نظرم اگر یه کم به ایشان زمان بدیم یه وبلاگ فرانسه عالی تحویلمون میدن.

  13. pantea said

    والا اگه از من بپرسيد ميگم وقتش رو احتمالاً پيدا بکنه، اما حوصله؟

    هنوز وبلاگ آلمانی اوليم رو در بلاگر دارم. بيچاره سالهاست که سوت و کور مونده. اما ممکنه که با اين حرفتون غيرتيم کرده باشيد! ببينيم چی پيش مياد.

  14. pantea said

    آها ببخشيد، فراموش کردم که بابت محبتتون تشکر بکنم. اگه افتخاری هم باشه متعلق به منه.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

