عكس روز 7

چقدر حاضريد بدهيد تا چنين زيبايی ديوانه‌‌واری را از نزديك ببينيد:

862060539_63132c26ba

http://www.flickr.com/photos/hughb/862060539/

در زير ان نوشته شده:

                                     i will capture and eat you

16 دیدگاه »

  1. مهدی said

    Google Desktop is not currently available in your country
    Thank you for your interest.

    به کی بگم؟

  2. آنا ماریا said

    mamma mia 😮
    این عجب شاهکاریه پدرسگ
    من که حاضرم شیش ماه ریاضت بکشم ولی این مال من باشه.
    اسمش چیه حالا؟

  3. webkhan said

    قیمت پایه چه قدره ؟

    من حاضرم 5000 تومن بدم ، بعد روبروی اين پیشی دراز بكشم و ساعتا به مردمكای چشاش زل بزنم

    🙂

  4. کرمانج کرد said

    ((( كرمانج عزيز: من فكر مي‌كنم شما كلا ما رو گير آوردی!! برادر. اين دفعه هم مثل دفعه قبل فيد شما سالم و سر و مر و گنده و تميز نمايش داده مي‌شود.باور نمي‌كنيد؟ اسكرين‌شات بگيرم از فيدريدر خودم و بچسبانم در وبلاگم باور مي‌كنيد؟
    من پيرمرد رو اذيت نكن ديگه))

    من شما رو گیر آوردم !!!!!!!!1نه این شما هستید که ما را با این جنبش تون گیر آوردید.

    من می گم اینه با شما حرف خودتو بگو.!!!!!
    این فید برنر که این شکلی شده :
    http://1koord.googlepages.com/feeds.feedburner.com-kormanj.mdi
    این هم فید وردپرس که این شکلیه:
    http://1koord.googlepages.com/kormanj.wordpress.com-feed.mdi

  5. کرمانج کرد said

    اگه باز هم از زیر کار در بری می رم تو کار بمب و از این جور چیزا که مد روز هم شده

    با یه بمب گوگلی برای مزیدی چطوری؟!!!!!!!!!!!

    نترس حاجی شما پیر و مراد ما هستید . پس این لطف را در حق ما بکن

    شرمنده از این همه مزاحمت

  6. panthea said

    من توصيه مي‌كنم فاصله ايمني رو رعايت كنيد … از نوشته‌ي زير عكس چنين بر‌مياد كه اون چشم‌هاي زيبا دنبال شكار هستن…!!!!

  7. mylightnight said

    والله من از اونجایی که خودم یه کم گربه ام!پول نمی دم، ولی حاضرم این پیشوی بی شرفو بچلونم! بوسشم می کنم!

  8. من said

    واي خيلي زشته
    من از گربه ها متنفرم…

  9. من said

    واي چقدر زشته
    من از گربه ها متنفرم…

  10. فؤاد said

    دکتر پول نمی‌خواد خرج کنی بیا خودم مجانی اینجا برات ردیف می‌کنم اینو با گربه‌های من مقایسه می‌کنی؟
    http://www.rah-e-man.com/2007/02/11/w880i/

    http://www.rah-e-man.com/2006/10/13/porfi/

    دلت بسوزه!

  11. gajamoo said

    هیچی
    اصلاً هم زیبا نبود
    شاید زیباتر ازین ندیده باشین!!!!!؟
    در مثل مناقشه نیست،لطفاً طرفداران جناب دکتر مزیدی(خودم هم از طرفدارانش هستم) بابت این کامنت من جبهه نگیرند!
    موفق تر باشی و زیباتر ببینید

  12. Mehran said

    سلام دکتر جان!
    با اینکه اصلا تو مود کامنت دادن نیستم ولی این گربه رو من یه جا دیدم!

  13. فحش هم نمیدم براش !
    تو فکر روزی هستم که یه گربه چاق و زشت بیاد همسترهات رو بخوره ! عجب حالی میده 😀

  14. yeki ke... said

    salam
    tazegiya dar morede romanticism ye chizaie xoondam,yani daram mixoonam hanooz,az nazare ona in tasvir ye shahkare yani vojoode in gorbe
    …to in tabiate sabz
    .xeyli afkare ghashangi daran in romanticista kalle gondehashoon vaghean ajib she’r goftano neveshtan,vaghean vaghti adam she’rhaye Wordwortho mixoone ehsase ahjibi mikone aslan man chera yeho jav gir shodam inaro neveshtam.xolase inke tasvire jalebi bood
    misiiiii,

  15. yeki ke... said

    ,then on the shore of wide world I stand alone
    .and think till love and fame to nothingness do think

    William Wordsworth

  16. tidea said

    چیز خیلی خاصی نیست اصلا.شاید به خاطر اینکه تو شهر من پر گربه های فوق العاده است.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

