بائوبای نازنین

آيا شما هم وبلاگ بائوبا را مي‌شناسيد؟ مطمئنا مي‌شناسيد.چگونه ممكن است يك بلاگر با 4 سال سابقه وبلاگ‌نويسي را نشناخت؟

من به بائوبا بسيار مديونم. ساده‌ترينش بخاطر آن‌همه لينكي كه از اين وبلاگ در بالاترين قرار داده و موجب شناخته‌تر شدن اين وبلاگ شده است. آيا لازم است تشكرم را به زبان آورم؟

اما برای موضوعي بظاهر كوچكتر اما برايم بسيار عزيزتر، حتما لازم است تشكرم را بر زبان آورم و پس از برداشتن كلاه خود، تعظيمي شايسته ايشان داشته باشم؛ به خاطر آنهمه لذتي كه من را ميهمان خود كردند با آشنا كردنم با يكي از زيباترين اهنگهای تمام زندگيم:

James Blunt
Goodbye My Lover

بائوبای نازنين لطفت تا پايان عمرم فراموش نخواهد شد.

15 دیدگاه »

  1. ده بابا خجالت داره هی ما هیچی نمگیم هی تو باز کاره خودتو میکنی ها عجب ادمی هستی اینقدر زن گرا نباش تو دیگی آبروی هر چی مرده رو بردی

  2. mhmazidi said

    @زيرخط جان.من تا همين الان نمي‌دانستم نويسنده بائوبا يك خانوم است. تصورم اين بود كه بائوبا آقاست و مي‌خواستم با اين نوشته مشتي محكم بر دهان كج‌انديشاني چون تو بكوبم:) كه باری ديگر برخطا رفتم .
    با اين حال چيزی از متن بالا كم نمي‌كنم به جز كلمه نازنين ، آنهم جهت جلوگيری از كج‌انديشي امثال شما. خانوم بودن بائوبا چيزی از ارادت من به ايشان نخواهد كاست.
    اميدوارم بائوبای عزيز من و خوانندگان شوخي چون زيرخط آي‌تی را به بزرگواری خود ببخشايد.

  3. مهتاب said

    واه ! همه عالم می دونن بائوبا آقاست جز شما دو تا عقب مونده ی مریخی !

  4. مهتاب said

    اونوقت تو از کجا به این کشف رسیدی که بائوبا خاومه و تا همین الان نمیدونستی؟

  5. ای بابا …
    چه گریه هایی که با این ترانه نکردیم …
    خواستی بگو لینک دانلودش رو برات بفرستم .

  6. mhmazidi said

    @مهتاب: شما خوبي عزيز؟

  7. Baoba said

    ممنون دوست گرامی. خودم هم این ترانه و آهنگ را بسیار دوست دارم.

    اما شگفتا که تاکنون نمی‌دانستم که دخترخانم هستم! ممنون از ارشمیدسان معاصر که این نکته بر من روشن نمودند.
    ((«:

  8. gajamoo said

    کاری به دوستان بالا ندارم که چی فرمودند.
    یه مدت تو بلاگر بودم،خوشم نیومد اومدم اینجا
    سعادت هیچ بلاگری رو تو وبلاگم نداشتم.
    خوشحالم یه بلاگر رو تو وردپرس دیدم.
    مرسی دکتر

  9. دبیا ، حالا رفتی واسه ما همجنسگرا شدی ؟ دست ننت درد نکنه .

  10. ...yeki ke said

    man hanooz moteassefane in ahango nashniodam vali mixastam ye pishnahadi bokonam ne shoma ke age ta hala az Josh Groban chizi nashnidin hatman tajrobash konid. maxsoosan 2 ta az ahangasho My Confession va Remember Whenb It Rained. VaY AJAB SEDAIE AJAB LYRIC.

  11. ...yeki ke said

    vaghean tak kae kalamatesh tamame farazo nashibhaye in ahjang az shedat zibaie adamo shegeft zade mikone .ye joori in ahango mixoone engari ke engar vaghean roberooye xoda vaysade va dare e’teraf mikone emtehanesh konid age tahala in karo nakardin xoshhal misham age goosh konid va nazaretoono begid,ye chize jaleb ine ke vaghean poxtegiye sedatyue in mard aslan be ghiyafash nemiyad ajib sedaie dar ein mard ajib

  12. یک خواننده said

    از بس مزیدی از خانوما نوشت این زیر خط فکر کرد این یکی هم خانومه. D:

  13. ساسان said

    مزیدی عزیز اگه این آهنگ از بلانت رو دست داری بت اکیدا پیشنهاد می کنم که حتما آهنگ 1970ش رو هم تهیه کنی و گوش کنی! آلبومش دو هفته تو چارت اول بود نا سلامتی!
    موفق باشی

  14. من لینک دانلدشو می خوام

  15. mhmazidi said

    @علي جباری: علي جان با روانپريش تماس بگير.از طريق اون، لينك دانلود را پيدا كردم.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

