خبر فوری: رامن

اجازه دهيد جديدترين و يكي از جذابترين اتفاقات وردپرس دات كام را خدمت شما معرفي كنم: رامن – 11 ساله ، جوانترين وبلاگ‌نويس وردپرس، اكنون در جمع ماست!

اين يكي از بهترين خبرهايي بود كه در اين چند وقته شنيدم. ببينيد رامن عزيز خود و وبلاگش را چگونه معرفي مي‌كند:

من «رامن»، متولد سال 1375، در این صفحات، از علاقه مندي هايم: فرهنگ و تمدن ايران، وب و رسانه، دانش و فن آوری، مِهر و دوستي، خنده و شادي، مدادرنگي هايم و گاه یادهایم می نويسم.

اگر نويسنده وبلاگ بالان، آنطور كه ادعا مي‌كند ، رامن باشد و آنهم 11 ساله، از اين به بعد بايد بيشتر دقت كرد و بهتر نوشت و هميشه و همه وقت متوجه بود كه يك خواننده 11 ساله در جمع ماست كه سريعا بدي‌ها و كژيها را مي‌بيند و ناراحت مي‌شود، زيبايي‌ها را درك مي‌كند و ما بايد حرمت مداد رنگيهايش را همان قدر نگه داريم كه تاكنون حرمت سايرين را نگه مي‌داشتيم.

از جانب من، هرگز و به هيچ دليلي، پيام و يا اي ميل بدي براي كسي نوشته نشده و نخواهد شد. دوستان خوبم، همه مرا مي شناسند.

حتي اگر اين وبلاگ‌نويس 11 ساله يك شخصيت تخيلي باشد نه يك شخص واقعي، بازهم چيزی از اهميت ان نمي‌كاهد، وبلاگ‌نويسي كه ارزش بسياری برای همه ما در وردپرس دات كام خواهد داشت:

این تارنگار، در طول سال تحصیلی، هفته ای یک بار و روزهای دوشنبه، به روز می شود. (مگر مناسبتی ویژه)

رامن جان: هرجا كه هستي اميدوارم خوب و خوش و سلامت باشي. بدان و مطمئن باش كه همه ما- چه وبلاگ‌نويس چه خواننده وبلاگ – دوستت داريم و نوشته‌هاي خوبت را دنبال خواهيم كرد. كامنت زير هم- كه توسط رامن نازنين برايم نوشته شده- يكي از بهترين كامنتهایم از ابتدای وبلاگ‌نويسي بوده است:

با درود فراوان

من رامن متولد 1375 هستم. از تابستان امسال مرتب تارنگارتان را مي خواندم و همه ي چيزهاي خوبي را كه مي نوشتين ياد مي گرفتم . ولي خب هيچ وقت جرات نكردم برايتان پيامي بنويسم. به خاطر همه ي راهنمايي خوب شما با وردپرس آشنا شدم و من هم از بلاگفا به وردپرس مهارجت كردم . هرچند اوايل خيلي برايم سخت بود و هنوز هم يك كمي هست، ولي هر قدر بيش تر با وردپرس كار مي كنم بيشتر لذت مي برم.

مي خواستم از همه ي راهنمايي ها و زحمت هاي شما تشكر كنم. اميدوارم هميشه سلامت و شاد باشيد.

 

درخواست: دو درخواست از دو گروه:

1- از همه وبلاگ‌نويسان جوان، بخصوص زير 20 سال خواهش مي‌كنم امكانات وردپرس دات كام را متعلق به خودشان بدانند و آن را تست كنند.

2- از همه خوانندگان اين وبلاگ خواهش مي‌كنم وبلاگ‌نويساني چون رامن عزيز را حمايت كنند، با نوشته‌هايشان، با كامنتها، ايميلها و ….

نكته: اكنون وردپرس دات كام در يك سر طيف، وبلاگ‌نويساني چون هفت شهر عشق را دارد و در سر ديگر طيف، بالان. ما اكنون يك خانواده واقعي هستيم. «خانواده وردپرس ايرانی».

19 دیدگاه »

  1. Mehran said

    جلق‌الخالق! اون موقعی ما 11 سالمون بود فرق گوشکوب با میکروفن رو نمیفهمیدیم ! به این میگن نسل وب دویی!!! :دی

  2. ravanparish said

    پیشنهاد میکنم در اسرع وقت تحقیق جامعی در مورد پدر و مادر خانواده وردپرس ایرانی انجام بگیره . و بعدش هم جنبش زاد و ولد فارسی !
    چه شود 😉

  3. amin said

    11 ساله یعنی پنجم ابتدایی! اونوقت این طور نوشتن!!!
    بزرگ بشه چی میشه؟ 🙂

  4. رامن said

    با درود فراوان به آقاي دكتر مزيدي مهربان

    وقتي برگشتم تا يك چيزي را در وب تان ببينم، پست تان در مورد خودم ديدم خيلي خجالت كشيدم و نمي دانستم چه كار كنم. خيلي خيلي از مهرباني تان ممنونم. نمي دانم چطوري مي تونم تشكر كنم. اميدوار م بتونم روزي مهربانيتان را جبران كنم.

    راستش من ادعا نمي كنم !! من يك فروند پسر واقعي ام و كلاس اول راهنمايي ام. به مدرسه ي معمولي دولتي هم مي رم. از امسال روز تولدم وب نويسي را در بلاگفا شروع كردم:
    http://balhavarisheha.blogfa.com/

    و امروز هم اخرين پستم را ان جا گذاشتم. ولي خب اعتراف مي كنم شيوه ي خوب و درستي نبود. البته پدر و مادرم هم هميشه به من مي گفتنا. ولي خب .همه ي چيزهايي كه من مي نويسم بارها با خودكار قرمز مادر و پدرم ويرايش و بازخواني مي شوند و منم بارها ان ها رو بازنويسي مي كنم. خب خيلي وقت ها هم زير بار نميرم ومي خواهم هماني كه خودم نوشتم باشد. من عاشق وب و رسانه و نوشتنم و اين كه توي همه ي كارهام مستقل باشم و همه كارهايم را خودم بكنم..

    خيلي ببخشين كه حرفام زياد شد. خواهش مي كنم بي زحمت اين پيامم را بعد از خواندن پاك كنين. چون فقط براي شما نوشتم هنوز نمي دانم توي وردپرس چطور ميشه پيام خصصوصي نوشت. توي وب تان هم خيلي گستم ولي اي ميل تان را پيدا نكردم .

    دست هاي مهربان تان را مي بوسم و خيلي ممنونم.

  5. MicroDump said

    منم هنوز بیست سالم نشده!

  6. mhmazidi said

    @رامن جان: من شخصا در واقعي بودنت شك ندارم. اما آنگونه نوشتم تا اگر حتي يك نفر پيدا شد كه گمان كرد شايد شما واقعي نباشي، بداند كه چنين نيست.
    در مورد پاك كردن كامنتت: چرا پاك كنم؟ كامنت شما به اين زيبايي است. بگذار همه خوانندگان اين وبلاگ با نثر روان و زيبايت آشنا شوند.
    در مورد ايميل من: همان mhmazidi در جيميل است.مي‌تواني ادرس آن را در سايدبار وبلاگم در لابلاي لينكهايي كه تحت عنوان mhmazidi زيرهم رديف شده‌اند ببيني: كنار G !

    @ميكرودامپ: شما كه استاد ما هستيد استاد. چه 18 سال چه 800 سال

  7. webkhan said

    چه خبر فوری ی بود ! 🙂

    ماشا الـ…
    به قول بچه ها کــــــف کردم 🙂

    یه 7 سالی از سنش بالاتره

    دکتر جان پس اینجوری باشه ، انگار من مسن ترین وردپرسی هستم(1338)
    روم نمی شد سن واقعی خودمو بگم

    شما هم پیش خودت بمونه

  8. سینا said

    سلامی چو بوی خوش آشنایی…
    دکتر، حرفت حقه، بعد از مشاهده و بررسی پست و کامت های رامن عزیز به نکته ای مو شکافانه برخوردم. چون حالم گرفته شده زیاد برات نمی نویسم؛
    در بطن وجود دوست عزیزم رامن یه چیزی هست که توی من یا اگه توهین نباشه ما کشته شده و آن «دنیای مجازی همان واقعیت است بدون فاصله»

  9. محمد said

    سلام
    دکتر جون ممنون از مطلب فوق العاده و معرفی دوست عزیزمون
    من با اینکه خیلی از رامن عزیز بزرگترم ولی هنوز توی جمله سازی به پای رامن نمیرسم
    املام هم که تعطیله !
    برای رامن هم آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم اگه به اینکار ادامه بده و روزی شاهد موفقیت بیش از پیشش باشیم
    ممنون

  10. شیدا said

    من هم 9 سالمه :ی

  11. rooznote said

    سلام دکتر عزیز.ممنون که وبلاگ های ناشناس و تازه ی وردپرس رو معرفی میکنی.یادم نمیره که همچین لطفی رو در حق روزنت هم انجام دادید اما جدیدا به فقر فقرا سر نمیزنید انگار مارو دوست ندارید دیگه!!
    و اما یه مشکل جدید:
    دکتر مزیدی شما به عنوان مرشد تمام وردپرسی ها در مقابل این روند کثیف نگاری های جدیدی که در وردپرس به راه افتاده چگونه برخورد خواهیدکرد.متاسفانه هر از چندگاهی این پستها با بیشترین بازدیدها از بیرون وردپرس به داشبورد بلاگرها وارد میشوند و روح و جسم همه ی ما رو آزار میدن.آیا وقتش نیست با یک عمل جمعی وردپرسی با این تعداد معدود برخورد کنیم.به نظر شما همه وردپرسی ها با یک حرکت جمعی نمیتوانند این ویروسهای تازه وارد رو از وردپرس اخراج کنند.ای کاش انقدر هکر بودم که بتونم دوباره وردپرس عزیزمون رو به روزهای بی آلودگیش برگردونم . شما از دوستانی که فن هک بلدند درخواست کنید که اینارو از این سیستم پاک کنند.همه ی سرویس های وطنی و بلاگ اسپات و … سیستم دیگه در مقابل این وبلاگ ها دیر عکسالعمل نشون دادند و اینا مثل ویروس HIV همه ی اون سیستم ها رو آلوده کردند.دکتر به فریاد وردپرس برسیم که دیر بجنبیم از دست رفته.قربان شما «روزنت»

  12. mhmazidi said

    @روزنت عزيز: من كه مشكلي در وردپرس نمي‌بينم.اگر منظورتان وبلاگهايي است كه تصاوير و ويديوهاي غيراخلاقي نمايش مي‌دهند، مشكلي نيست.در قسمت بالای nav bar وردپرس گزينه report mature است.آن وبلاگ را گزارش كن.

  13. بسیار عالی بود واقعاً به خود افتخار می کنم که این مطلب را خواندم ، و به شما دوستان افتخار می دهم که باز هم مطلب بنویسید تا بنده بخوانم

    یا

    بسیار عالی بود واقعاً مفتخر شدم از خواندن این متن و از شما بزرگواران تقاضا دارم که افتخار خواندن مطالب بعدی خود را به بنده و دیگر عزیزان بدهید.

    اولین قسمت کامنت را به دیده مزاح بنگرید و دومین بخش آن را با اطمینان کامل بخوانید.

  14. Sepehr said

    11 سال زندگی فرصت آشنایی با این همه کلمات بزرگانه را ندارد ، از لحن نویسنده معلومه که نویسنده وبلاگ انسان بالغی است و بیش از 11 سال سن دارد .
    یاد قانون اینترنت که جادی گفت افتادم : اینترنت دختر ندارد !
    حالا که همه خودشون رو جای دختر جا زدن (حداقل یه بار) بد نیست خودمون رو جای بچه ها هم بذاریم .
    البته این تشخیص از تخصص های منه مثل تشخیص دادن مردم از نوع عطسه ها و انگشت شستشون

  15. Sepehr said

    پیشنهاد می کنم ایشون رو با پادکست آشنا کنید و از او بخواهید تا به عنوان یک نابغه 11 ساله یک پادکست هم داشته باشد .
    آی چه حالی می ده من رو ضایع کنه و واقعا صدای یه آدم 11 ساله باشه !!
    خوب البته ممکنه یکی بنویسه و یکی دیگه بخونه!

  16. mhmazidi said

    @سپهر جان: با نظر شما موافق نيستم.تا وقتي دليل محمكي براي 11ساله نبودن رامن عزيز نداشته باشم، او در نظر من 11 ساله و عزيز است. در اين موارد سعي مي‌كنم به ديگران اعتماد داشته باشم.
    اگرهم نوشته‌هاي رامن عزيز را دنبال كرده باشي، خودش گفته كه نوشته‌هايش توسط پدر و مادرش ويرايش مي‌شوند. اما اين چيزی از ارزش كار يك وبلاگ‌نويس نوجوان كم نمي‌كند.
    بازهم مي‌گويم: برخلاف شما، رامن از نظر من 11 ساله است تا وقتي كه خلاف ان ثابت شود.

  17. با عرض سلام و امتنان
    یکی از تاثیر گذارترین مطالبی که در طول عمر کوتاهم خونده بودم!
    و از نظر من بهترین پست این وبلاگ!
    با زهم سپاس آقای دکتر سپاس!

  18. Sepehr said

    دکتر جان
    موفق باشی
    انسان خوبی هستی

  19. roolygta said

    اگه عشقه gta هستین یه سر به من بزنین اینم ادرسم http://www.roolygta.wordpress.com

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

