وب 2 در رادیو زمانه

امروز كه آمار وبلاگ را چك مي‌كردم متوجه شدم كه چند نفر از بازديدكنندگان وبلاگ، از راديو زمانه ريفر شده‌اند.اين عزيزان از صفحه مربوط به مصاحبه من با راديو زمانه نبودند، بلكه از صفحه اول  ريفر شده بودند. وقتي كه راديو زمانه را چك كردم ، متوجه شدم كه حدسم درست است.

اكنون اين وبلاگ در ليست وبلاگهایی است كه در زمانه ايندكس مي‌شود. از طرف خودم و  تمام خوانندگان دائمي اين وبلاگ، از مسئولين راديو زمانه تشكر مي‌كنم، تشكر براي اين كه اين افتخار را نصيب من و خوانندگان محترم اين وبلاگ كردند تا در جمع بزرگان وبلاگستان حضوری هرچند اندك داشته باشيم.اميدوارم اين وبلاگ لياقت قرار گرفتن در بين نامهای مطرح وبلاگستان فارسي را داشته باشد.

روال كاری من تغييری نخواهد كرد، اما بايد در نوشتن بيشتر دقت كرد، خوانندگان وزيني كه زين پس از زمانه بدين جا خواهند آمد ممكن است معيارهای سخت‌گيرانه‌تری نسبت به همراهان و دوستان هميشگي داشته باشند.خواهش من از همه ياران قديمي اين است كه از اين لحظه، اشتباهات اين وبلاگ را با دقت و وسواس بيشتری متذكر شوند.

همچنين به ياران قديمي اين وبلاگ تبريك مي‌گويم و از آنها نيز بينهايت متشكرم؛ چون كه با حمايت و حضورشان موجب ادامه فعاليت اين وبلاگ شده‌اند.

پيشگويي: از انجایی كه نويسنده وبلاگ «وب 2» دچار اسهال وبلاگی -آنهم از نوع تراكتوری آن – است، ممكن است قرار گرفتن تكراری و هر روزه عنوان اين وبلاگ در ليست، موجب كلافگي عزيزان در راديو زمانه شود. پيشاپيش از بيرون انداختن ناگزير خودم از راديو زمانه اعلام رضايت مي‌كنم 🙂

پ.ن: كساني كه وبلاگ « وب 2» را دوست دارند، محبت خود را مي‌توانند به راههای گوناگون ابراز كنند. جذابترين راه براي نويسنده اين وبلاگ، بي‌ترديد اين راه است:

اضافه كردن فيد وبلاگ  http://feeds.feedburner.com/mazidi به فيدريدرتان.

بينهايت سپاسگذارم.

9 دیدگاه »

  1. خشایار said

    تببریک می گم.
    وقتی که کامنت شما رو در وبلاگ سیبستان دیدم و متوچه شدم که در مورد رادیو پیشنهادی دادین از خودم پرسیدم چرا وبلاگ مفید شما در لیست وبلاگ های زمانه نیست.
    فکر می کنم شما و وبلاگتون وافعل لیاقتش رو دارین که در اون لیست باشین.

  2. شدیدا تبریک میگم دکتر…
    به امید موفقیت های بیشتر…!

  3. من said

    سلام، چرا انقدر اصرار داريد كه وبلاگتون را در فيدريدر قرار بديم؟
    شما وبلاگ خوبي داريد و من خيلي وقت ها بهش سر ميزنم ، ولي هنوز اونو در فيدريدرم قرار ندادم.

  4. من said

    نكنه بحث رقابت و اين حرفاست؟(;

  5. mhmazidi said

    @من: دوست خوبم.بارها توضيح دادم. جسارت نمي‌كنم كه خوانندگان اين وبلاگ را مجبور بدين كار كنم.شما و بقيه عزيزان تاهر وقت كه دوست داريد مي‌توانيد فيد اين وبلاگ را در فيدريدر خود قرار ندهيد، حتي فيد را حذف كنيد.
    من فقط تمايل شخصي خود را گفتم؛ مي‌گويم؛ خواهم گفت.
    بنظر شما اين مشكلي دارد؟

  6. من said

    خوب من نمي دونستم كه شما بارها توضيح دادين، چون من خيلي وقت نيست كه با وبلاگ شما آشنا شدم.اولين بار بواسطه يك پزشك حدود يك ماه پيش به وبلاگ شما اومدم.
    منظورم از اين سوال ، سوال كردن بود، نه چيز ديگه! (:
    يعني اين سوال برام پيش اومده كه چرا فيدريدر انقدر براي صاحبان وبلاگ ها جذابه.
    به هر حال ممنون از جوابتان و موفق باشين

  7. bizbloger said

    اينكه از لينك فيد برنر استفاده كنيم يا از ايكون آدرس بار مستقيما در گوگل ريدر فيد را اضافه كنيم، چه فرقي با هم دارند؟! از نظر فني!

  8. mhmazidi said

    @بيزبلاگر: اگر در وبلاگ در بلاگ‌اسپات باشد يا وبلاگ شخصي باشد: هيچ فرقي نمي‌كند. اما اگر در وردپرس دات كام باشد: اضافه كردن آيكون ادرس بار= فيد خود وردپرس . لينك فيدبرنر= فيد توليد شده توسط فيدبرنر.
    در حالت دوم صاحب وبلاگ اطلاعات بهتر و جامع‌تري از وضعيت وبلاگ خودش دارد و همچنين مي‌تواند لينك دليشس و فليكر و .. را نيز به لينك فيدبرنر خود وارد كند.
    بيزبلاگر جان: شما كه استاد ما هستي. هدفت از اين سوال چي بود؟ 🙂

  9. bizbloger said

    از فيدبرنر استفاده نمي كنم! شك داشتم! خيلي ساده! حالا مطمئن شدم!
    من خودم از اولين مسيري كه بتونم RSS ، جائيكه ميخوام رو add ميكنم!
    براي من مصرف كننده مهم نيست، از كجا! محصول نهائي براي من يكيه! چرا بايد اهميت بدم توليد كننده نمي تونه امار بازديد فيدها رو داشته باشه!
    بنظرم مشكل از فيد برنر هستش! اونا بايد يه جوري مسئله رو حل كنن! فكر كنم اگه فاير فاكس يا مايكروسافت بخرنش بخش عمده اي از مشكل حل بشه! شايد هم يه اكستنشن! يا اون ايده اپليكيشن مشترك كه گوگل دنبالش بود!
    بهر حال اينجوري فيد برنر به جائي نمي رسه!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

