999

اپديت: آدرس جدید وبلاگ :

http://mhmazidi2.wordpress.com

اين پست 999 است. بنظر مي‌رسد اين وبلاگ در بسياری از شهرها مسدود شده است. احساس دونده دو 100 متری را دارم كه در آخرين لحظه كه مي‌خواهد پايش را بر روی خط پايان بگذارد، تصويرش را pause زده باشند!! بهتر است از اين فرصتي كه عزيزان مخابراتی برايم ايجاد كرده‌اند استفاده كنم و مدتي را بر روی همين پست 999 بمانم.

فرصت خوبي است تا مدتي نامعلوم را به مطالعه بيشتر اختصاص دهم.وبلاگها را مرتب خواهم خواند و دنبال خواهم كرد.از عزيزان مخابرات كه اين وبلاگ را مسدود كرده‌اند متشكرم كه بهانه خوبي را برای استراحتی هرچند كوتاه در اختيارم گذاشتند.ديگر شبها مي‌توانم با خيال راحت بخوابم و نگران آماده كردن مطلب بعدي وبلاگم نباشم.

دسترسي به اين وبلاگ بسيار آسان است. در درجه اول توصيه مي‌كنم فيد ان را به فيدريدر خود اضافه كنيد: http://feeds.feedburner.com/mazidi . هر وقت هم تمايل داشتيد به خود وبلاگ مراجعه كنيد كافيست يك S ناقابل در ادرس وبلاگ بگذاريد: httpS://mhmazidi.wordpress.com/

خب پس فعلا بنده به يك غيبت صغری خواهم رفت با آرامش كامل. ممكن است اين غيبت يك روز طول بكشد يا يك ماه يا -از كجا معلوم- شايدهم يكسال! فعلا بهانه خوبي برای استراحت و مطالعه پيدا كرده‌ام.

پس تا پست 1000 !

87 دیدگاه »

  1. منيرى said

    بله، در بندرعباس هم وبلاگ رو استاد کردن، هماهنگی‌شون داره بیشتر می‌شه. و البته خودت هم که دوام نمیاری برای پست هزارم، پس تا یکی دو ساعت دیگه صبر می‌کنیم 🙂

  2. hiva said

    من از ADSL پارس آنلاين استفاده مى كنم شما مسدود نيستيد ،‌نه كه شما بلكه خيلي از سرويس ها

    مثل flicker ،‌ youtube ، و ….. باز هستن.

  3. اینجا تهران است…
    با 2 تا آی اس پی مختلف چک شدین…
    دکتر در دسترس نیستی…!

  4. من سر از کار این عمو فیلی در نمی یارم!

  5. sia1368 said

    به این میگن توفیق اجباری

  6. بله اینجا هم انسداد پیدا کردی!

  7. شهاب said

    http://webbalert.com/2007/12/december-3rd.html
    این فیس بوک لعنتی…

  8. afshinm said

    مبارکه!!!!!!!!!!
    پس دنبال بهانه میگشتید؟
    آقا راستی یه چیز برای راحتی- وبلاگهایی که تو ویپی دات کام هستند و چیز شدند مثل این جناب دکتر مزیدی.برای دسترسی بهش با نصب افزونه گریز مانکی و اسکریپت اچ تی تی پی تو اچ تی تی پی اس ریدایرکتر!!! شما هم چیز کنید.اسمش چی بود؟ بدورید.

  9. ravanparish said

    مزیدی … شدی رفت ! بععععععلهههه ……….
    آخیش / ترکیدم بس نوشتم قیلتر و قیلطر و فیل فلانی تر شده و صکث و هزارتا کوفت و زهر مار دیگه .
    به هر حال خدا ثواب بده . با وبلاگ های ممنوعه محشور بشی . استغفرالله

  10. علی said

    دکتر اگه حداقل روزی یکبار ما رو ویزیت نمی کردی حالمون گرفته می شد. حالا هم با این بهانه وبلاگ رو pause کردی، البته بهانه ات پذیرفتنی است ولی خب نبودت هم بهانه ناراحتی ما.
    در هر صورت فعلا در اینترنت ما مزیدی Stop نشده و جای شکرش باقیه.
    منتظریم تا play رو بزنی …

  11. عالی said

    دکتر من یک سوالی داشتم، هرچه هم گشتم جوابی پیدا نکردم.
    ما هر کجا بریم IP ثبت میشه (و باقی مشخصات) حالا این feed ها چطور؟ فید ریدری هست که بشه تنظیمش کرد از طریق پراکثی متصل بشه؟
    من الان از addon های فایرفکس استفاده میکنم ولی خوب نیستند. این برنامه های مستقل بهترند و امکانات بیشتری دارند ولی من ندیدم تنظیم پراکثی داشته باشند.
    شما که بیشتر آشنا هستی یک کمکی کنید خیلی ممنون میشم.
    مخلصم

  12. rooznote said

    متاسفم برای دولتی که اوج جهل و عقب ماندگ فرهنگیش همین قيلطرینگ هست.

  13. 😦 این خیلی نامردیه که مسدود شدید 😦 از مسدود شدن وبلاگتون خیلی ناراحت شدم . خیلی حالم گرفته شد . اما جناب مزیدی این دلیل نمیشه Pause کنید . اقلا» دو سه روز یه بار که می تونید یه مطلب بنویسید . من نمی دونم بدون خوندن وبلاگ مزیدی چطور روزامو بگذرونم 😦

  14. amin said

    دکتر استراحت و مطالعه کار خوبیه ولی یه پیشنهاد دارم.توی این مدت استراحتت چند تا پست نه چندان وقت گیر بزن تا این پست اکستنشن که باعث شد مسدود بشی از صفحه ی اول بره!
    به هر حال خود دانی.

  15. پیمان said

    دکتر جان از شما بعید است.اگر قصد استراحت دارید که مختارید و ما هم منتظر، اما اگر مساله ای که اتفاق افتاده است علت pause کردن شماست امیدوارم که امشب مطلب 1000ام را پست نمایید.الان وقت نوشتن است.

  16. ravanparish said

    ای امین خائن ! تو نبودی دیشب از تر شدن فیل دکتر هلهله و شادی میکردی ؟! ها ؟ ها ؟ ای منافق وطن فروش . دکتر نگران نباش من پشتت هستم .
    ولی خدایی دلم خنک شد 😀 چقدر در راه گسترش فن آوری تلاش کردی . حقت بود مسدود بشی دکتر . تو آخه اگه دلیل نداشتی و از آمریکایی ها پول نگرفته بودی که نمیومدی مجانی وقتت رو بزاری روی این چیزا . حالا چقدر از اون هفتاد و پنج میلیون دلار رو گرفتی کلک 😉 نصف نصف 😀
    البته من هم از انگلیس پول گرفتم در مورد محیط زیست بنویسم . من پوند گرفتم . دلت بسوزه ! هیم هیم 😛
    کسی قرص های منو ندید؟

  17. حامد said

    بدین وسیله … (جوری که قشنگ روبات های …کن پیداش کنن ) رو به آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه تبریک و تهنیت عرض می نماییم. دکتر مزیدی تمام عمرشو به جای اینکه به دوا درمون مریضهاش برسه سرش تو فید و تک کرانچ و مشابل و وردپرس و هزار جور غرب زدگی دیگه بود. لکن آه مریضاش بالاخره اونو گرفت و کله پاش کرد

    راستی دکتر ! الان بلاگت مث آدم های طاعون گرفته است.تمام کسایی که بهشون لینک دادی باید منتظر باشن تا این جناب قيلطر کن بیاد سراغشون .آفرین دکتر! خوب حال این معاندین و منحرفین رو گرفتی.همشون رو یه جا قيلطر میکنن حالا. خوشم اومد.

  18. مهدي said

    بسم الله
    سلام. واقعا وبلاگ مفيدي بود. از جمله‌ي معدود وبلاگ‌هايي است كه دوست دارم يك بار از اول دوره‌اش كنم؛ اگرچه فرصتي براي اين كار ندارم. اميدوارم به زودي نوشتن را شروع كنيد. مسدود شدن دليل نمي‌شود كه ننويسيد.
    راستي پيشنهاد مي‌كنم حتما پي‌گير اين مسئله‌ي بشويد، يك ايميلي بود مربوط به همين كه حالا يادم نيست. حيف است به خدا، وبلاگ‌هاي خوب اين روزها كم‌ شده‌اند يا نمي‌نويسند.
    به هر حال شايد اين مدت من هم فرصتي بيابم كه اين 999 پست را مرور كنم و به علم خودم اضافه كنم.
    يا علي

  19. Atoosa said

    منتظر برگشتنت هستیم استاد مزیدی.

  20. گجمو said

    اینجا انزلی است پایتخت ایران.
    دکتر به این زودی جا زدی؟
    اصلاً فکرش رو نمیکردم،ابنو جداً میگم.
    کم آوردن تو شغل ما،یعنی نابودی حق مسلم ما…
    اینجا انزلی است پایتخت ایران.
    اینجا وبلاگ شما هیچ مشکلی نداره.
    دکتر لطف کن برگرد و واسه آن عده معدودی که وبلاگ شما رو می تونند بخونند،مطلب بنویس.
    این خواهش یه پیرمرد پایتخت نشینه.
    جای خالی شما رو هیچکس نمی تونه پر کنه.
    موفق تر باشی

  21. سجاد said

    سلام دکتر جان توی کرمانشاه هم مسدود شدید!!!!!!
    جا داره فحش مفصل گمون کنم چکمه های ساق بلند پای وبلاگتون بوده بازداشتش کردن!
    البته فرقی هم که نداره من همیشه از فید استفاده می کردم واسه دیدن اینجا الانم اومدم تا نظر بدم و بگم که حالمون گرفته شد.
    موفق باشید بیخیال اینجا ایرانه لعنتی شوخی نیستش خبری از گل بستنیه چوبی نیستش

  22. maryamss said

    سلام دکتر جان ما که همیشه شما رو می دیدیم و نفهمیدیم هم مشکل از کجاست…در هر حال ما منتظر می مونیم.

  23. ای بابا :-؟

  24. خدا رو شكر كه ما هنوز به خود وبلاگ و آرشيو آن دسترسي داريم ، هرچند همچون هميشه از طريق فيدخوان ها پيگير خبرها و نوشته هاي شما هستيم.

    به تازگي هم كه روي فريندفيد تمام نوشته ها و پست هايتان را در جاهاي مختلف رصد مي كنيم و هميشه در دسترس هستيد;-) هرجا كه هستيد و در هرحالي موفق باشيد.
    http://friendfeed.com/FarshadPLUS

  25. مزیدی عزیز مسدود شدی ….

    عزیزم شاخ در نیاریا اما دارم از وی پی ان وبلاگت ر و میخونم ….. ( ههه ه ه ه ه ه ه ه هههه ه )

    صد بار گفتم پسر اینقدر الکی ننویس . به خرجت نرفت که نرفت …

    قالبت رو ویرایش کن و کمی از کلمات بهتر استفاده کن . هر چند حواست بوده …

    برو بابایی . شلوغم نکنی ….

    بای بای

  26. وجدانا خیلی بد

    ب ه هنوان یه مهندس حقیقتا ناراحت شدم . مسدود شدی. اما نگران نباش . تابتونم نمیذارم کسی مشکلی داشته باشه اینجا . شده VPN خودمو میدم جماعت استفاده کنن . اما وبلاگت رو بخونن .

    دوست دارم
    امیر حسین (غول)

  27. نگاه کن دکتر . من تازه فهمیدم که وبلاگت در مخابرات کشور مسدوده. اااااا
    میبینی . اول نظر میدم بعد میخونم . .از کار این دکی ….

    همه نظراتو خوندم . (ناقلا باور کن اول فکر کردم تنها کسی هستم کهمسدود شده میبینمت ..

    بایای

  28. مجید said

    ای خدا!

    نشد من یه وبلاگ خوب یه وبسایت خوب پیدا بکنم دو روز بعد نپوکه!

    یه هفته نشده این وبلاگ رو پیدا کردم.

    دکتر جون ادامه بده…

  29. بچه های وردپرس ول کن شما نستند، چه باز باشین، چه مسدود.
    امیدوارم بعد از این وقفه کوتاه (کوتــــــــــــــــــــــــــــــاه) بتونیم بازم از مطالبتون استفاده کنیم.حالا حالا پیر وردپرسمون رو رها نمی کنیم.

  30. صادق said

    آخه اینجا رو دیگه چرا؟!

    اَه!!!!!

  31. فکر کنم آنقدر به جای …، قیلطر نوشتی که معاونت سانسور و ساطور وزارت مربوطه کلمه‌ی قیلطر را هم جزو لیست سیاه قرار دادند. باید خلاقیت به خرج می‌دادی! چند وقت پیش ماشین را برده بودم سرویس و به شاگرد مکانیک گفتم که ….ر بنزین را هم هوا بگیر! در جواب گفت بنزین که ….ر نداره، بعدش بعد از کلی شور و مشورت با اوستا به این نتیجه رسید که منظور من صافی بنزین بوده!
    امیدوارم هر کجا هستی خوش باشی!

  32. neda08 said

    غصه خوردم . خیلی زیاد . از صبح حالم خیلی گرفته اس . به خاطر ما بنویس

  33. ravanparish said

    بیا برگرد به خونه … از رفتنت دیر نشده
    دکتر من اینجا لقب اولین شهید وب 2 رو بهت میدم . آخه حسن هم امروز فیلفلی شد . احتمالا بقیه هم درو بشن به زودی .
    این پر طلا …ر بشه ما راحت بشیم خدایی . نسلش برداشته بشه از توی نت . الهی آمین

  34. شیدا said

    اشتباه به عرضتون رسوندن که ما نتونیم شما رو ببینیم!!!
    به کوری چشم دشمن من ملت همیشه در صحنه از همون راهی که خودتون آموزش دادین ریـــــــــــــــــــــــــــــز میشم و از قیلطر رد میشم :-)…. تکبیــــــــــــــــــــــــــر!
    فقط قبلاً به گرد راهتون نمیرسیدم، که حالا که pause کردین ،میشه حسابی درسارو دوره کنم!!! ….
    بعـــــــــــــــــــــله!

  35. سلام
    پیگیری کنید filter@dci.ir
    +982188031531

  36. sopic said

    سلام دکتر انصافا خیلی بد شد. یعنی بد جور حالمون رو گرفتن.
    من اینجا چند پیشنهاد دارم که به عرض شما و دوستان می رسونم.
    1- اولا به نظر من که ما در ایران داریم از …رنت اونم با سرعت سگ اصحاب کهف وقتی در خواب بود استفاده می کنیم برخلاف سایر کشورها که از اینترنت پر سرعت اونم از نوع فرزند همون اصحاب کهف وقتی که از خواب بیدار شده بود دارند استفاده می کنند.

    هیچی دیگه می خوام به مسئولان خدمتگذار و خدوم این مملکت در این سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی اعلام کنم بیاد دست در دست همگی از واژه اصیل و وطنی …رنت به جای اینترنت استفاده کنیم.

    2- انصافا به نظر شما دوستان ما داریم از اینترنت استفاده می کنیم یا ….رنت.
    3-فیل بانان محترم بدنوسیله به شما اعلام می کنم که من آمادگی …ر شدن را دارم سایر دوستان را نمی دونم اونا اگه خواستن بیان بگن تا شما اونارم…..کنید
    به خدا راست می گم اگه قراره یه چند وقتی وبلاگ را به روز کنم بعد وقتی ملت باهاش آشنا شدن بیایید ….ر کنید .چه فایده الآن بهترین زمان برای اثبات شعور شماست.بیایید من حاضرم.
    پیشی بیا منو بخور

  37. khak313 said

    دکتر بازم حرف خودت رو که می زنی‼

  38. soboone said

    این قدر فیس بوک فیس بوک کردی که فیس بوک شدی! میبینی چه هم دردی میکنم
    🙂

  39. amin said

    فکر کنم دلیل مسدود شدن این سایت این پست شما باشه:
    دسترسی به سایتهای مسدود شده وب 2

    کاری ندارم که این سایت ها به درستی مسدود شدن یا اشتباه. موضوع اینه که اگر اشتباه مسدود شدن راه های دیگری وجود داره که مسئولین رو از این اشتباه آگاه کنید.

    یه مثال می زنم: پلیس یه فردی رو اشتباها به جرم دزدی می گیره و زندانی می کنه. شما مطمئنی که این آقا دزد نیست. چی کار می کنی؟ یه راه اینه که: بری طرف رو یواشکی از زندان فراری بدی. راه دیگرش اینه که سعی کنی ثابت کنی طرف دزد نبوده. (وکیل و دادگاه و …)

    چرا شما راه اول رو انتخاب کردی؟

  40. pooyarm said

    میبینم که اومدی تو جمع خودمون دکترجون!
    دکتر بخواب که ما بیداریم…

  41. RaoRos said

    بیا دکتر جان ! مجبوریم بیایم با ….ر شکن بخونیم اینجا رو
    خوب یه فکری به حال ما بکن
    این چه زندگیه
    بعدشم
    دیدم تو توییترت نوشتی وبلاگ ننوشتن سخته!!!
    من این حس رو شصتاد بار تجربه کردم
    یه پیشنهاد دوستانه اونم اینکه بیاد و خودتو اذیت نکن و بنویس
    XD

  42. RaoRos said

    اا چه ضایع
    یادم رفت که نباید اون کلمه هه رو بگم
    باید بگم انسداد شکننده ! :)))

  43. ghazalnezami said

    سلام جناب مزیدی. میخواستم ببینم راهی هست در وردپرس که برخی پستها رو پابلیش نکنیم و فقط برای خودمون نگهشون داریم؟ ممنون میشم از پاسختون

  44. تسليت عرض مي كنم
    اين شتريه كه دره هر وبلاگه با غيرتي مي خوابه

  45. حامد said

    احساسي كه نسبت به …ر شدن وبلاگ شما دارم مثل حسي هست كه موقع …ر شدن Divshare بهم دست داد .
    انگار يه چيزي رو گم كردم
    هنوز هم باورم نميشه …

    اينجا هم وبلاگتون آنتن نميده 😦

  46. رامن said

    با درود فراوان
    من ديشب متوجه شدم و خدا مي دونه چقدر ناراحت شدم.
    از ناراحتي نمي دونم چي بنويسم. …
    هميشه به ديدن تان ميام. دست هاي مهربان تان را مي بوسم.

  47. SMR said

    1. یک بام و دو هوا اینجا معنی پیدا میکنه وقتی شما در قم !! فیل نشدید چرا در بندرعباس شما رو فیلیدن؟؟
    2. اگه از نوشتن خسته شدی راستشو بگو مخابرات رو بهانه نکن، این مشکل فیل شدن با یکی دو روز پیگیری حل میشه

  48. سلام دکتر جان
    یکی از خوبی های ورد پرس همون اس ناقابل
    حالا گرچه توی زنده رود تخته شدید ولی این اس ناقابل که برای ما راه گشاست
    اما اگه نیاز به یک استراحت وبلاگی دارید
    ما منتظر می مانیم تا پایان استراحت

  49. kptools said

    سلام .
    دکتر جون چه خبررررر؟؟؟
    این خواهر ما هم وارد وردپرس شده. اگه می تونی دستشو بگیر!
    اینم بلاگش:
    http://silverlines.wordpress.com

  50. خیلی با حال است که اینجا هم رهبر شده
    به امید پست میلنیوم که بترکاتی
    دکتر همه به استراحت نیاز دارند

  51. vivavida said

    این شهرستانا هم که همه تو توهم به سر می برن . منم قبلنا اون وبلاگ قبلیم …ر بود . ….تره دیگه یهو داغ می شه همه رو می گیره . تو جدی نگیر درست می شه . این پست 1000 رو بنویس بلکه همه چیز دوباره به روز اول برگشت ( بشنو و باور نکن ! منم الان داغم دارم چرت و پرت می گم تو اصلا به خودت نگیر :دی ) . خلاصه که فعلا که در سمت و سوی ما …ر نیستی و بهت سر می زنیم . بقیه هم که چاره ی کارشون یه اسه .. می بینی یه اس چقدر تو زندگی آدما تاثیر داره ! در مسابقات من شرکت نمی کنی چرا ؟!

  52. RaoRos said

    وا دکتر! ببین مردمو تو هول و ولا انداختی!
    :))
    هی باید فیل افکن راه بندازیم بیایم اینجا 😀

  53. amir said

    سلام
    من از سپنتا مصرف ميکنم فيلتر نيست
    =========
    http://www.9music.ir

  54. SMR said

    همین 2 روز پیش داشتیم شادی میکردیم که دکتر رو توی قم فیل نکردن.امروز فیل شد
    دیوار موش داره -موش گوش داره.
    مخابرات …
    من خوبم تو خوبی؟؟

  55. سلام آقای دکتر مزیدی .

    واقعاً برای کسانی که یک همچین کاری کردند متاسفم !!

    چرا با یک دامین جدید شروع نمی کنید ، مطالب را به دامین جدید انتقال نمی دهید ؟

    امیدوارم هر چه زودتر مشکل حل شود .

    مجید مهرتاش ( software07 )

  56. sdf said

    http://money4u123.blogspot.com

  57. پژ said

    عمیقاً متاسفم.

  58. رامن said

    با درود فراوان
    يك ميليون بار دست هاي مهرباتتان را مي بوسم . هرچند اين هم خيلي كمه. فقط خدا ميدونه امروز با چه حالي ميرم مدرسه! اندازه ي همه ي ستاره ها دوست تان دارم . به خاطر همه جيز ممنونم .

  59. کاش من هم مثل شما راحت بودم!

  60. محمد said

    ُsسلام جناب دکتر مزیدی
    برای راحتی همه وبلاگ نویسان من ویجت امتیاز بندی مطالب سایت OutBrain که اقدام به سیستم چند زبانه بودن خود کرده است را فارسی و عربی ترجمه کردم و هم اکنون در سایت مذکور قابل دسترس است
    برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه نمایید
    http://www.glassyworld.wordpress.com
    همچنین این ویجت با همه سرویس ها سازگاری دارد حتی سرویس دهندگان ایرانی
    blogger
    wordpress
    و ….
    همچنین امکان استفاده ویجت در فایل خروجی شما در سایت FeedBurner
    آقای دکتر خوشحال می شوم شما هم این خبر خوب را در وبلاگ خود منتشر کنید کنید

  61. sia1368 said

    مال آسیاتک ازهیتلر در اومد

  62. بالاخره واسه منم رفتني شدي،‌گرچه اين ننوشتنت باعث شده حداقل آدم بفهمه كه زنده اي و داري كامنت مي ذاري واسه ملت،‌ولي دلم گرفته حسين آقا،‌بدجوري دلگيرم،‌دوروز ديگه لابد مام ميايم پيش شما،‌حداقل يه ايميل بزن به اين نمي دونم چي چي تعيين مصاديق ببين بهانه شون چي بوده،‌نكنه شلوارتو كردي تو چكمه ات خودت خبر نداري!‌

  63. رامن said

    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!
    thanks!!

  64. iranrohe said

    برای من این سوال پیش آمده که چرا وبلاگ شما فیلتر شده است؟!
    واقعا هر آدم منصفی با اولین نگاه میفهمد که این وبلاگ بیشتر به مسائل اینترنتی میپردازد تا
    سیاسی و غیره

    من گمانم این است که علت فیلتر شدن این وبلاگ آمار بالای بازدید کننده های آن است .

    یک قانون نانوشته در ایران وجود دارد از این قرار که «محبوبیت حد و مرز دارد , اگر محبوبیت چیزی یا شخصی از یک خط قرمزی عبور کرد آن شخص یا چیز باید خفه شود !!»

    چه میشود کرد ؛ به قول شاعر : در کف شیر نر خونخواره ای غیر تسلیم و رضا کو چاره ای»

  65. lignu said

    اقا دمت گرم بلاگ باحالي داري
    ولي مثل اينكه دير كشفت كرديم.
    اميد وارم هر چه زودتر و با انر‍‍ژي بيشتري برگردي.

  66. قاصدک said

    بابک دادبخش ، زنداني اعتصابي در آستانه مرگ
    امروز اين خبر را حامل هستم براي نجات جانش بنويسيد

    کلمات قابل فهم آنچه در فايل صوتي ايراد ميشود در ذيل درج ميگردد : ( من باب .. بابک دادبخش هستم بعد از چهل و چند روز اعتصاب از تمام.. کسايي که در اين مدت برخلاف — رذالت داره-از من حمايت کردند متشکرم و سپاس گذارم ، تمام فعالهاي سياسي و حقوق بشري ، دوستان ، مبارزان و فعالان اميدوارم که باز روز … اين جنايتکارها ….. از دستشان خارج بشويم … نابود بشوند ….. اگر کسي ——— از اينجا ميگم با اين وضعيت زنده باد آزادي ، زنده باد دموکراسي ، مرگ بر ديکتاتوري )

    اخرين جملات يک فرد زنده که با بي توجهي به کام مرگ فرستاده ميشود

  67. key1one said

    اميدوارم هر كجا باشيد موفق باشيد.
    وبلاگ واقعاً جالي داريد.
    لطفا براي شركت در نظرسنجي مربوط به رعايت كپي رايت در وبلاگ كليد اول حضور پيدا كنيد و در 2 پست «درد و دل يك وبلاگ نويس با دوستان وبلاگ نويس» و «گرفتن مچ يكي از وبلاگ هاي بزرگ وردپرس توسط كليد اول» شركت كنيد.

    ممنون

  68. تو سمنان هم فیلتر شد
    http://www.semnanonline.ir

  69. niaz said

    https://mhmazidi.wordpress.com/

  70. niaz said

    با سلام و عرض ادب

    و تشکر از سایت خوب و مفیدتون

    می خواستم اگر مایل هستید با سایت شما تبادل لینک کنم

    فقط اگر لطف کنید موضوع لینکتون را برام بفرستید ازتون ممنون می شوم

    و لطف کنید لینک سایت ما را با موضوع درج آگهی رایگان قراردهید

    با تشکر و آرزوی موفقیت بیشتر شما

    http://www.takro.net

  71. داود said

    خب فیلترینک دیگه چی کارش میشه کرد!

  72. hossein said

    سلام دوست عزيز-خوبيد- مي خوام نظرتون رو درباره تبادل لينک بدونم .موضوع سايت من موبايله خوشحال ميشم با هم تبادل کنيم .اگه موافقيد من رو با عنوان «دانلود جديدترين هاي موبايل» لينک کنيد و خبر بديد تا من هم شما رو لينک کنم . حسين مدير http://www.irop.ir

  73. yasaman said

    براي منم فيلتر نيستيد …

  74. براي اينجانب كه ساكن تهران هستم متاسفانه شما فيلتر شديد….

    اما بنده قيلطرسگن دارم و ميام سراغ وبلاگتون….

    فكر كنم اگر تبادل لينك داشته باشيم مجبور بشم آدرس فيد شما رو لينك بكنم….

  75. Ghasem said

    دکی سلام !
    خودتو ناراحت نکنی یه وقت ! میزنم دک و پوزشون رو برات میارم پایین، خیالت نباشه .
    من حدود 5 یا 6 ماه شاید هم یه کمی بیشتره که وبلاگت رو میخونم!
    راستش زیاد نظر ندادم ، و اون چند تایی هم که دادم با اسم مستعار زدم!
    ولی خوب خدا رو شکر از نظراتم همیشه استقبال میکردی (حال میکردی)،
    الان اومدم که بگم ، اگه فک میکنی که دوستات معمولآ برات نظر میدن، اینم بدون که رفیقایی داری که کمتر نظر میدن ، ولی از دوستات بیشترن(تعدادشون……………………………………….. دوست داریم خیلی) !

  76. یعنی چی وبلاگ خوبی بود ؟!!!

    وبلاگ خوبی هست !

    دکی جان منتظریما ! ادامه بده ! مثه من ول نکنی که پشیمون می شی !

    1000 مین آپت همین امروزو فرداس دیگه ؟!

  77. خب ای بابا دکتر!
    من نمی دونم که برای چی وبلاگتون مسدود شده؟
    آخه از طرفی هم اگر درست و بجا مسدود شده باشه، میشه از طریق مخابرات کنترل و بررسی کرد.
    – با احترام
    – دانلود پک

    طراحی وب سایت و پوسته های وردپرس

  78. mohsen said

    https://mhmazidi.wordpress.com/

  79. mohsen said

    با سلام . وبلاگ خیلی خوبی داری موفق باشی به وبلاگ ما هم سر بزن اگه خواستی منو لینک کن منم شما را لینک می کنم .
    http://itclub.blogfa.com
    moh2sen2006@yahoo.com
    محسن
    اگر مایل به تبادل لینک هستید آمادگی خود را با ورود به وبلاگ من و در قسمت نظر ها اعلام نمایید

  80. 121231 said

    😛 :-)) 🙂 😀 (LOL) (woot) 😉 😮 X-( 😦 :›-( :-&

  81. Mike said

    Just passing by.Btw, you website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour

  82. نوید said

    تبریک میگم شدید!!!

  83. سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  84. مهم نیس said

    و بخوانید اراجیف مدیرعامل شرکت مخابرات را در مورد وضعیت فناوری اطلاعات در ایران و اروپا و ظرفیت علمی شهر قم!
    – علت پایین بودن سرعت اینترنت مراجعه مردم به سایتهای خارج از کشور است!!!!!

    -کشور ما در زمینه زیر‌ساخت‌های الکترونیک و جایگاه آی تی، فاصله چندانی با کشور‌های پیشرفته دنیا ندارد

    – فرانسه و انگلیس در زمینه استفاده از امکانات و فناوری اطلاعات و ارتباطات تعریف مشخصی وجود ندارد و دولت این کشور‌ها از 2 سال قبل اقدام به ذخیره تمام ایمیل‌ها، اس ام اس، فاکس و تماس‌های تلفنی مشترکین کرده است و با استفاده از دوربین‌های مدار بسته هر لحظه زندگی آنان را حتی در منازل در کنترل خود درآورده است.

    در آدرس
    http://rssnews.ir/News-209914.html

  85. کلانتر said

    سلام
    دوست عزیز خوشحال میشم اگه بتونم با شما تبادل لینک داشته باشم
    http://www.funkhoone.com

  86. http://www.valanews.com/ said

    سلام
    وب سايت اطلاع رساني علم، فنآوري و رايانه valanews.com با رويكرد حرفه اي خبري آغاز بكار نمود.
    http://www.valanews.com/
    منتظر حضور شما هستيم…

  87. such a nice blog
    Our Airlines Reservations 247 is your one stop destination to book cheap flight tickets using various airline deals and offers. We offer the supreme airlines deals and offers in the market with definite discount on your airfare. AirlinesReservation247 has managed to begin a pleasant relationship with our customers by provided that them excellent services time and time again. Our motive is just to create an environment where we put up our contribution in spreading smiles all over the faces of our customers who engages with us through travel. We are your responsive and most budgeted travel agent to start your travel desires.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه