Web 2.0 Expo

از امروز 15 اوريل به مدت سه روز تا 18 اوريل بزرگترين اتفاق ساليانه وب 2.0 در سان‌فرانسيسكو-امريكا برگزار مي‌شود.اين مهمترين اتفاق در عرصه وب 2.0 مي‌باشد و به نام web 2.0 expo معروف است.در اين كنفرانس گلچيني از بهترين و معروفترين سايتها و سرويسهای وب 2.0 همچنين طراحان -برنامه نويسان -بازارياب‌ها و …و بطور كلی تمامي افراد و كمپاني‌های درگير در وب از كوچكترينها تا غولهای وب همگي حضور دارند.محصولات ارائه شده در اين رويداد همچنين بحث‌هایی كه انجام مي‌شوند همگي در اينده وب 2.0 بسيار مهم و موثرند.

بزرگترين لذت زندگی برای من در حال حاضر مي‌توانست شركت در يك چنين رويداد بزرگ باشد.اما حسرت ان را بايد به دل كشيد.توانايي من برای پوشش حتي 1% از اتفاقات اين رويداد عظيم بسيار ناقص و محدود است.اما سعي مي‌كنم تاحدودی از نكات جالب اين رويداد و تازه‌های ان برای شما بگويم.

پيشنهاد مي‌كنم به تمام دوستداران وب 2.0 كه اين رويداد عظيم را پيگيری كنند. دوستاني كه وبلاگ نويس هستند و به وب 2.0 علاقه دارند بد نيست چند پست (هرچند كوتاه و كم) به اين رويداد بزرگ اختصاص دهند.

وب 2.0 اكسپو چيست؟  – سايت اكسپووبلاگ مربوطه

2 دیدگاه »

  1. مهدی said

    سلام دکتر جان.
    میدونم که میدونی.
    ولی برا این که سایت ها یا وبلاگ هایی که سنگین هستن زودتر باز بشن از این دو تا اکستنشن استفاده کن.
    Image Save
    Bazzacuda Image Saver
    البته فقط قصد یادآوری داشتم.
    قربونت مهدی

  2. رضا said

    آقای دکتر مزیدی سلام من وبلاگ شما رو در وبلاگ خودم لینک کردم ممنون میشم شما هم من را لینک کنید آرزوی موفقیت روز افزون شما و وبلاگتون رو دارم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه