ارتقایی كوچك در وردپرس

امروز وردپرس دات كام يك امكان جالب اضافه كرد.همه ما در ذهنمان طرحها و نوشته‌های ناكامل (پيش‌نويس  draft ) بسياری داريم كه مي خواهيم در زمان مناسب و با كلمات مناسب انها را منتشر كنيم.حالا با استفاده از ارتقا  draft اين كار به اسانی انجام ‌مي‌شود.برای اينكار در داشبورد به قسمت مديريت —مطالب‌و پستها مي‌رويد و از انجا مي‌توانيد گزينه‌های مختلف را برحسب دسته‌بندی – ماه – نوع مطلب نوشته شده تنظيم كنيد.همچنين مي‌توانيد در بين نوشته‌های خود كلمات را سرچ كنيد.اينها همگی سرچ در آرشيو شما را آسان مي‌كند.

اما نكته جذاب در اين ماجرا اين است كه اين ارتقا مفيد ابتدا در  wordpress.com انجام شده است و قرار است در نسخه بعدی وردپرس( 2.3 ) بعدا وارد شود!

لينك خبر

5 دیدگاه »

  1. navid said

    وردپرس دات کام ابزار خوبی برای وردپرس شده . مثلا پلاگین ویدجت رو اول در این نسخه ام یو قشنگ بالا پایین کرد بعد تو وردپرس 2.2 واردش کرد . با سیستم استتی هم که دادند دارند در حقیقت یه پل ارتباطی بین وردپرس روی هاست و وردپرس دات کام می زنند .

  2. […] ارتقایی كوچك در وردپرس « مزيدی ارتقایی كوچك در وردپرس « مزيدی […]

  3. hi

    well done my friend keep going

    i hope you can visite my site

    http://www.safamostafa.com

  4. Josh said

    this comment box is a bit wierd you know I believe this box should be formatted in English style not Urdu

  5. بهمن said

    سلام دکتر عزیز
    چه پنهان از شما، این نکته جالب در مورد تمام ارتقاهای نو، ابتدا در وردپرس.کام انجام می‌شود و بعد در نسخه‌ی بعدی وردپرس وارد می‌شود.

    شاد و رها باشی.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه