نسخه جدید گوگل‌ هك

مدتی قبل برايتان از يك نرم‌افزار كوچك گفتم كه نامش گوگل‌هكز بود. با اين نرم‌افزار شما مي‌توانيد در گوگل به دنبال فايلهای موزيك،كتاب و … بگرديد.ان نسخه اوليه بود و امروز وبلاگ لايف‌هكر اطلاع داد كه نسخه جديد ان با امكاناتی اضافه برای جستجوی ساير موارد:lyrics, fonts, applications, torrents, cache, web hosting و همچنين استفاده از گوگل بعنوان قيلطرشكن، در دسترس است. googlehacks

متاسفانه اين نرم‌افزار بر روی googlecode قرار دارد كه اجازه نمي‌دهد از ايران مستقيم دانلود كنيم.بهمين دليل بايد از طريق يك قيلطرشكن اين نرم‌افزار 800 كيلوبايتي را دانلود كنيد.با اين نرم‌افزار تقريبا هرچه بخواهيد، به آساني و با سرعت زياد و البته با قدرت گوگل، آن را خواهيد يافت.

از اين نرم‌افزار كوچك،اما قوی لذت ببريد و نگران بدخواهان خود نباشيد! لينك دانلود.

5 دیدگاه »

  1. نرم افزار فوق العاده ايه. ولي حيف كه اكيدا! نمي شه فايل هاي با زبان فارسي رو در اين نرم افزار جست و جو كرد.

  2. […] اطلاعات بیشتر به قلم دکتر مزیدی لینک بسته روی گوگل […]

  3. Manwe said

    کسی از دوستان اوبونتو کار تونسته این برنامه رو راش بندازه؟؟؟
    من دانلود کردم سورس کد لینوکسش رو , سپس
    tar -xvf GoogleHacks1.6.tar.gz
    cd GoogleHacks1.6.tar.gz_FILES
    ./GoogleHacks
    برنامه ران میشه (با نسخه قدیمی هم همین مشکل رو داشتم) ولی هیچ ریزالتی بر نمیگردونه, کمک کنید.

  4. amin said

    سلام دکتر .
    خدمت Manwe عزیز عرض کنم که من دانلود کردم .
    GoogleHacks1.6.tar.gz
    GoogleHacks
    حجم فایل فشرده ۹۵۶٫۳ کبلوبایت و حجم فایل اجرایی ۲/۵ مگ هست .
    من اجرا کردم و اتفاقا بر خلاف نسخه ی قبلی کار کرد . فقط یک ایراد عجیب !
    نتایج رو توی مرورگر Galeon میاره !!! در حالی که مرورگر پیش فرض فایرفاکس هست .
    به هر حال کار کرد .

  5. phoenix said

    چجوری میشه باهاش سایت های قیلتر را باز کرد؟

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه