وردپرس فارسی

بالاخره دعاهای‌ نماز شبمان تاثير كرد. چشم ما به ديدار سايت وردپرس فارسي روشن شد.اين‌هم اعلان رسمي در وبلاگ آن .اول از همه اجازه بديد يك خسته ‌نباشيد بلند از ته دل به تمام بچه‌های تيم وردپرس تقديم كنم.كساني كه بدون هيچ منفعت مادی، تنها بر اساس عشق و علاقه خود به اين كار دست زدند. همه ما مديون زحمات شبانه روزی انها هستيم.

از همه كساني كه فكر مي‌كنند مي‌توانند كاری انجام دهند خواهش مي‌كنم با اين تيم كمك و همياری و همفكری كنند.از طرفی هر كسي نيز مشكلي يا سوالی در مورد وردپرس دارد، از اين به بعد مي‌داند كه به كجا بايد مراجعه كند.اميدوارم اين سايت تبديل به كعبه عاشقان وردپرس شود.

نكته : بچه‌های تيم وردپرس بدانند كه تازه مشكلاتشان شروع شده است!! اكنون توقع ما از آنها بسيار افزايش يافته است.هرگونه اوامری باشد همگي در خدمتگزاری آماده‌ايم.اما توقعاتمان نيز زياد شده!!

اميدوارم همه دست به دست هم دهيم تا يكي ديگر از پروژه‌های اوپن سورس فارسي، هر روز قوی‌تر شود.

پيشنهاد: 10 شهريور را « روز وردپرس فارسي» نامگذاری كنيم.

11 دیدگاه »

  1. Siah said

    مرحبا به شما و بچه ها. انشالله همه در سال آینده سورس باز شویم و من سال آینده رو سال اپن سورس شدن همگانی اعلام میکنم

  2. چه جالب مباركه تو فكر اين هستم كه برم تو ورد پرس بلاگ بزنم مرسي!

  3. Manwe said

    واقعا به تیم وردپرس فارسی تبریک میگم و امیدوارم بتونن این قضیه رو به خوبی استارتش ادامه بدن.

  4. هادی جامی said

    سلام و خسته نباشید . ببخشید اینجا مطلب می نویسم . اما ازتون دلخوری داشتم که جایی دیگه ای نبود که بنویسم چون شما جواب ایمیل هاتون رو هم نمیدید . چند وقت پیش یه ایمیل براتون فرستادم که جواب دادید و در پاسخ به جوابی که شما فرستادید نامه کاملی رو فرستادم می دونم که متن نامه طولانی بود اما می تونستید بخشی از نامه رو بخونید و جواب بدید . همه شما وردپرسی ها اینقدر سرتون شلوغه پاسخ شما خیلی برام مهم و با ارزش بود اما شمااین کار رو نکردید فکر کردم ممکنه بازهم جواب ایمیلم رو ندید مجبور شدم اینجا بنویسم . اگه براتون ممکن بود ایمیل منو بخونید و اگه بازهم براتون ممکن بود لطف بفرمائید نظرتون رو برام بفرستید . با تشکر – هادی جامی

  5. khajavi said

    بسیار عالی. ولی مستنداتش کامل نیست

  6. […] مانی منجمی) + و وردپرس فارسی بالاخره رسید (عصرونه) + وردپرس فارسی (مزیدی) + وردپرس فارسی آمد (مداد آی تی) + آغاز به کار رسمی […]

  7. mhmazidi said

    جناب آقای جامی،سلام
    متاسفانه من تاكنون از شما ايميلي نداشتم.قسمت اسپم‌های ايميلم را چك كردم.انجا نيز متاسافنه نبود.كامنت نيز فكر كنم همين اوليش بود.با اينحال خوشحال مي‌شوم اگر كاری از من ساخته باشد.لطفا از طريق ايميل يا كامنت به من اطلاع دهيد.

  8. […] مانی منجمی) + و وردپرس فارسی بالاخره رسید (عصرونه) + وردپرس فارسی (مزیدی) + وردپرس فارسی آمد (مداد آی تی) + آغاز به کار رسمی […]

  9. محمد said

    راستی مطالبتون خوب بود

    ورد پرس فارسی کار بزرگ و عالی بود

  10. محمد said

    آقای مزیدی یک سوال
    من هر چی در وبلاگ ام تغییر ایجاد می کنم عم از حذف برخی پست ها و یا نوشتن مطالب جدید و حتی عوض کردن پوسته اما این تغییرات در آدرس
    http://www.weworld.wordpress..com
    ایجاد نمی شود و فقط در آدرس
    https://www.weworld.wordpress.com
    ایجاد می شود یعنی باید ته اون اچ تی تی پی یک S باشد

  11. […] پيشنهاد دكتر مزيدي مبني بر نام گذاري 10 شهريور با نام روز وردپرس فارسي به […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه