Ext JS

developers/designers: اينكه Ext javascript چيست چندان به من مربوط نمي‌شود.آنگونه كه من فهميدم يك فريم‌ورك است برای ساختن اپليكيشنهایی كه مي‌توانند اجزاء دسكتاپي همانند وب ايجاد كنند.

اين فريم ورك بنظر مي‌رسد تنها 5 ماه است كه به دنيا آمده! (وبلاگ آن از 5 ماه قبل شروع به كار كرده است!!). برای يادگيری بيشتر در مورد آن علاوه بر سايت و وبلاگش مي‌توانيد به قسمت آموزش ان سر بزنيد.

خب! قبل از اين كه آقايون/خانومای مهندس دوباره سيل اعتراضات خود را به سمت اين وبلاگ جاری كنند( به دليل تجاوز به حريم تخصصي آنها) ، از اين بحث خارج مي‌شوم.

اما هدفم از نوشتن اين مطلب چيز ديگری بود. بر اساس Extjs  يك پوسته بسيار زيبا و جذاب برای وردپرس ايجاد شده است.بنظرم بد نيست آقايون/خانومای مهندس بعنوان دستگرمي هم كه شده اين پوسته را تست كنند.شايد بنظرشان جالب آمد و نمونه‌‌ای از ان را در وبلاگستان فارسي هم شاهد بوديم.منبع زير، نظر جالبی در مورد اين پوسته دارد و مي‌گويد اين پوسته بيشتر از آن كه شبيه يك پوسته وبلاگی باشد، بيشتر شبيه يك ايميل اپليكيشن ايجكسي است!!

منبع

۱ دیدگاه »

  1. ممد said

    می بینم که مسئولای مخابراتم مشتری وبلاگ مزیدی هستند…بابا دکتر شما که اینقدر نفوذ کلام داری یه حالی ام به دلیشز و اورکات و اینا هم بده بلکه از فیلتر در بیان…

    یادم رفت بگم…فیس بوک اینجا از فیلتر در اومده…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه