ارتباط صوتی – تصویری با خوانندگان

تاكنون ارتباط وبلاگ نويسان با خوانندگانشان از طريق كامنت يا ايميل بوده است.در كل ارتباط انها نوشتاری بوده است. اما وب هر روز در حال تحول است.

سايت ونگو ويزيو مي‌خواهد يك ارتباط صوتی-تصويری بين وبلاگ‌نويسان و خوانندگان انها ايجاد كند.علت اهميت سايت در سادگی ان است.هر وبلاگ‌نويسی براحتی در وينگو يك اكانت ايجاد مي‌كند.سايت چند خط كد به او مي‌دهد كه بايد ان را در وبلاگش بگذارد.حالا يك ويجت فلش در وبلاگ ايجاد مي‌شود.يكي از سادگيهای ونگو اين است كه خوانندگان هيچ نيازی به ثبت‌نام در هيچ جایی ندارند.طراحی ويجت ان با فلش ان را بسيار سبك و منعطف كرده است.

حالا بلاگر عزيز مي تواند در لحظاتی كه آنلاين است با خوانندگان وبلاگش ارتباط صوتی-تصويری برقرار كند بدون اينكه نياز باشد شماره اسكايپ خود را وارد كند يا هر راه ارتباطی شخصی يا خصوصی ديگر را. اين سرويس مي تواند لااقل برای وبلاگهای پرطرفدار امكان جذابی باشد.نكته جالب ديگر اين است كه مي‌توان ويجت ونگو را در جاهای مختلف نيز قرار داد.مثلا در سايدبار ويندوز ويستا – در فايرفاكس – در اينترنت اكسپلورر و حتی در صفحه شخصی خود در نت‌وايبس. در نتيجه برای ارتباط صوتی- تصويری با خوانندگان لازم نيست حتما به وبلاگ سر زد.در هرجایی از مكانهای بالا مي‌توان ارتباط برقرار كرد.

از امكانات ساده ديگر ان مثل امكان گذاشتن پيغامهای صوتی و تصويری به صورت افلاين نمي‌گويم.همچنين از امكان ويديوكنفرانس ان .همگی انها در داخل وبلاگ!

حيف كه وبلاگ من هنوز در سطح وبلاگهای پرخواننده نيست.اگر من جای يكي از اين قبيل وبلاگها بودم ويجت ونگو را در وبلاگ قرار مي‌دادم و يك اكانت هم در توييتر درست مي كردم.سپس در توييتر اعلام مي‌كردم كه چه ساعاتی انلاين هستم تا خوانندگان وبلاگم اگر خواستند در ان ساعات با من ارتباط صوتی-تصويری داشته باشند.اميدوارم بلاگرهای قديمی و پرطرفدار اين امكان جالب را لايق آزمايش كردن تشخيص دهند.(مي‌دانم كه همه ما از سرعت پايين اينترنت نالانيم.اما تست كردن ان كه مجانی است و زحمتی هم ندارد.باور كنيد كه ما لياقت بهترينها را داريم.)

۱ دیدگاه »

  1. Sharpedia said

    [راستش حسش نبود بگردم ببینم پستی داری که کامنت من بهش مربوط باشه یا نه؛ شرمنده]

    مزیدی جان فکری هم به حال feed وبلاگت کن. فکر کنم برای نوشتن پست هات به فارسی بودن قالب اکتفا میکنی، و مطلقا از هیچ تگی برای فارسی کردنشون استفاده نمیکنی.

    با این همه کلمه انگلیسی که توی پست هات بکار میبری، کشف رمزشون رو سخت تر میکنی!

    (اصلا پیشنهاد نده که من گوگل ریدرم رو با روشهای عجیب غریب توی فایرفاکس دستکاری کنم، عمرا)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه